שידורי ה WWE ו NOC בישראל

מדהים איך התעלמת מהעיקר

ורק הגבת לחלק שולי. כנראה שבאמת כמו שאמרתי, אתה כל-כך מאוהב בעצמך, שאתה לא מסוגל להודות לעצמך עד כמה ההתנהגות שלך מגעילה בטירוף.
 

RVD18

New member
אתה זה שלא מגיב לעניין

טענת שמבוגרים אינם משלמים עבור הנאות. מי משלם? ילדים? אמרת שאינך אנוכי, אך לא אכפת לך מאנשים ללא גישה להורדות. מה תגובתך? פעמים רבות אתה משתלח באנשים עם האשמות חסרות בסיס כגון "אתה מוריד כמו כולם","אתה גר עם ההורים ובגלל זה מתנהג כך","אתה טרול" וכו'. מה תגובתך?
 

RVD18

New member
אני עדיין מחכה לתשובה

טענת שמבוגרים אינם משלמים עבור הנאות. מי משלם? ילדים? אמרת שאינך אנוכי, אך לא אכפת לך מאנשים ללא גישה להורדות. מה תגובתך? פעמים רבות אתה משתלח באנשים עם האשמות חסרות בסיס כגון "אתה מוריד כמו כולם","אתה גר עם ההורים ובגלל זה מתנהג כך","אתה טרול" וכו'. מה תגובתך?
 
טוב, אני אמשיך לענות

ואתה מוזמן להמשיך להתעלם ולסלף, כמו פוליטיקאי. 1. המבוגרים משלמים על ההנאות, אבל זה לא בסדר העדיפויות של אדם בוגר. או במילים אחרות, לא כולם אובססיביים בצורה חולנית לגבי שידורי הרסלינג כמוך. 2. לי באמת לא איכפת מהאנשים ש"אין להם גישה". למה? המשך לסעיף 1 - תחביבים ותכניות טלוויזיה הם לא הדבר הכי חשוב שהאנשים זקוקים לו בחיים. זאת בסך הכל תכנית בידור, לא אוכל/בטחון/שוויון זוכות אנוש. כמובן שאחד כמוך, שחי בבועה משלו, לא מסוגל להבין זאת. 3. אני משתלח רק בחלאות, שחושבים שהפורום זה החדר המרופד הפרטי שלהם והם יכולים לתקוף פה את כולם. כמו שאתה עושה. תגובתך עכשיו תהיה: 1. בכי בסגנון של "אין לי דיון איתך". 2. תירוצים צולעים, שמנסים להוציא אותך צודק בכוח. 3. התעלמות מהביקורת עליך והמשך של הביקורת כנגד האחרים. יאללה, יצור הזוי, לך על אחד מהנ"ל. אני מהמר הפעם על 2 עם קורטוב של 3.
 

RVD18

New member
תגובה

סוף סוף הודית שאתה אנוכי. למה תקפת אותי כל פעם כשציינתי את זה? בידור והנאות זה לא הכל בחיים אבל זה חלק מהחיים, ויש אנשים שנהנים במקביל לעיסוקיהם האחרים. לא כולם זהים אליך אלכס. יש אנשים שבלי רסלינג קצת חסר להם משהו, כמובן שזה לא הכל בחיים, אף אחד לא אמר את זה. אם אפשר לשנות את המצב אני אעשה את זה. בכלל נראה שאתה חושב שאתה יודע הכל, מה כולם עושים, מה סדרי העדיפויות של כולם. רוב הסטודנטים לא גרים עם ההורים כמו שאתה חושב. רוב האנשים לא מורידים תכניות כמו שאתה חושב. נראה לי שאתה בבועה.
 

C B 4 Real

New member
תאמין לי שמה שאני עשיתי

כדי לתרום לענף בארץ (היי!! אפילו הייתי חלק ממנו!!) ה50 שקל האלו לא יהרסו
 

Sid

New member
מה עובר עלייך?

תפסיק כבר לקשקש על תרומות, הערכה וקידום הענף בארץ, אתה רוצה להשקיע את ה50 שקל האלו בתשלום לעוד איזה ערוץ נידח? תשקיע, רק אל תחפש להיות איזה צדקן ותבקר את כל מי שלא רוצה לנהוג כמוך. אני מעדיף לתרום את הכסף הזה לנכים ולחולי סרטן מאשר לשלם לשרלטון, זו לדעתי תרומה אמיתית.
 

RVD18

New member
לא עובר עליי שום דבר

אמרתי, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. מי שמתקמצן על 50 שקל שיבושם לו. לדעתי זה שווה, מקבלים שידור חי באיכות טובה, זה חוויה.אפשר גם להקליט ולשמור, ואין צורך בהורדות או יו טיוב. המחיר לא יקר (וזה בלי להזכיר את הפרמיר ליג והבונדסליגה) ואולי גם נראה פה הופעה. סוף סוף יש ערוץ שמתייחס אלינו, נראה לי חבל לא להנות מזה.
 

nadavr1

New member
על שידור באיכות HD שמעת פעם?

מצטער מאוד, אבל הזמנים השתנו. יש מקומות בעולם שמשדרים את הדברים האלה על מסך רחב וברזולוציה גבוהה בהרבה. אני מסרב להתפשר על פחות מזה, ואם אני יכול להשיג את זה בדרכים אחרות (שעולות לי גם כן לא מעט כסף), אז זה מה שיקרה.
 

RVD18

New member
הבהרה בנושא הקמצנות

כיוון שבמסגרת פורום זה ההנחה היא שהחברים הם אוהדים שרופים של ה-WWE, הרשיתי לעצמי להשתמש במילה זו. בכל מקרה אחר אין ספק שמי שלא מוכן לשלם 50 ש"ח בחודש כדי לראות בין היתר גם את ה-WWE לא ייחשב קמצן. אבל, וחשוב להדגיש, כל מי שמתיימר להיות אוהד ועד לפני שבוע לא היתה לו כל דרך לראות את האירועים בשידור חי ובאיכות שידור טלוויזיונית כלשהי, צריך היה לברך על האופציה שניתנה לו. ולא להשתמש בכל מיני תרוצים זניחים כמו איכות שידור כזו או אחרת כדי להסביר את ההחלטה שלא להתחבר. זה נכון שכל המשוגעים לדבר יכולים להשיג בדרכים כאלה ואחרות את השידורים, אבל בכל מקרה כזה הענף יישאר זניח בארץ, בנוסף אף אחד לא יכול להגיד לי שלרדוף אחרי אנשים בחו"ל ולראות שידורים קטועים ביו טיוב זה יותר טוב מהחוויה האמיתית שהיא צפייה באירוע בשידור חי ובטלוויזיה. בוא לא נשכח שכאשר רואים את האירועים במחשב או על דיסקים תמיד ישנו הפיתוי להריץ קדימה והמתח לא באמת קיים. לא יעזור לאף אחד. החוויה האמיתית היא צפייה בשידור חי, וכן בשביל תענוג צריך לשלם. אני לא מכריח אף אחד להצטרף אבל חייבים להודות על האמת, בניגוד לכל המדינות האחרות שבהן משלמים סכום גבוה עבור אירוע חד פעמי, אצלנו התשלום מקנה עוד תכנים כאשר הדובדבן שבקצפת הוא ה-WWE ולכן זוהי עסקה טובה. אגב, בנוגע לסוגיית המסך הרחב, שידור בפורמט זה קיים רק בבריטניה, אפילו באמריקה השידור של ה=PPV הוא במסך מלא, כך שחבל להיתפס לקטנות.
 

last caress

New member
FF זה לא מילה גסה

כרגע אני מרגיש(ומאמין שעוד אחרים כמוני) שהאירועים והתוכניות של הWWE פשוט לא שווים את המחיר שמוצע, לא משנה עד כמה הוא זול בהשוואה למדינות אחרות..הדודים מהווים נישה נוחה ומתאימה ביותר לצרכים של אנשים פה, וכל אלטרנטיבה אחרת תמיד תהיה מוטלת בספק בשל היותה מוניטרית.
 

RVD18

New member
באמריקה ב-SD ה-PPV לא במסך רחב

נאמר לי ע"י מספר אנשים, גם מקנדה. כמו כן גם ראיתי כמה הקלטות והתמונה לא היתה במסך רחב, בניגוד לבריטניה.
 

RVD18

New member
חבל שהדיון סטה לפרטים השוליים

הרעיון הוא שקרה דבר חשוב לטוב לחובבי הענף אבל אנשים בוחרים להתעסק בטפל. זה הכל.
 

RVD18

New member
אני לא מטיף מוסר

אני בסך הכל רוצה שהרסלינג יצליח בארץ, אני לא מבין למה אתה לא רוצה שזה יקרה. כנראה שזה יותר חשוב לי מאשר לך. רק אל תאמר אחרי זה שאתה אוהד אמיתי.
 

Nurd4Life

New member
אבל מי מחליט מה הקריטריונים לאוהד אמיתי?

מי אמר ש'צפייה ברו, קריאת תוצאות ECW וסמקדאון ושיח בנושא היאבקות פעם בשבוע' זה לא רף מספיק דיו כדי לקרוא למישהו אוהד אמיתי? מבחינת כל החברים שלי אני מזוהה עם כך שאני אוהב את הWWE, אוהד אם תרצה לקרוא לזה כך. האם מישהו מהם בדק מה תרומתי לשידורים בארץ? בכלל - כמה אנשים שאוהדים/אוהבים משהו באמת תורמים להבאתו לארץ? האם חובבי מדונה הביאו אותה לארצנו לאחר שהודיעו להם שאם הם לא יקנו את הדיסק המקורי שלה היא לא תבוא? והאם 'הליקון' או כל חברת מוזיקה אחרת תקפו את חובבי המוזיקה בארץ שהם לא מספיק תרמו למען הבאת אמן X או Z? ואם אין לי את כל הדי וי דים של חברים, ובכלל ראיתי את רוב הפרקים בערוצים חינמים כמו 3 ו2 - אז אני אחד האשמים שהתוכנית הסתיימה ולא המשיכה לנצח נצחים? הרי יכולתי לעזור הרבה יותר! אבל עזוב, אני סתם זז מהנושא המקורי - לאף אחד מאיתנו (כולל אני, מנהל פורום ההיאבקות הגדול בארץ) אין את הזכות/היכולת/האפשרות לקבוע את המדד למי אוהד אמיתי ומי לא, ועוד לזרוק את זה לאחרים בפנים כאילו הם 'אשמים' בכך שהWWE לא יגיעו לארץ או לא יזכו לחשיפה מקסימלית. חילופי הדברים בין שני הצדדים פשוט מגוחכים, והכוונה היא לא רק אליך אלא עצם הדיון על 'האם אתה אוהד היאבקות - כן או לא' כאילו יש שחור ולבן בנושא הזה.
 
למעלה