שידורי ה WWE ו NOC בישראל

RVD18

New member
אני לא ילד ולא הבנתי מה אתה רוצה

הם התלוננו על משהו שעולה במדינות אחרות פי 2 ויותר.
 

C B 4 Real

New member
מי מינה אותך למחליט מה יקר ומה לא?

גם אם זה עולה 20 שקל, זכותו של כל אחד להחליט האם לשלם ע"פ טעמו האישי... בעולם היום שבו אנחנו חיים שצריך לשלם על פלאפון, טלפון ביתי, חשמל, מים, הוצאות שוטפות והפתעות כמו מדיח כלים חדש אחרי שהקודם הלך קיבינימט, לפעמים קשה למצוא מקום ל50 שקל תוספת בחודש על 3 שעות בלילה... וזה בדיוק מה שזה- 50 שקל על 3 שעות אחד לחודש בלילה. אני חושב שזו חוצפה שאתה מביע ביקורת על התלונות שלי, אתה לא מכיר אותי ולא יודע מאיזה רקע אני מגיע. ואם נניח והייתי מגיע ממשפחה קשת יום? (שאני ברוך השם לא) שחיים מהיד לפה מה שנקרא? אז גם הייתי נקרא "קמצן" לדבריך? הרי בארה"ב משלמים 40$ לPPV ופה רק 50 שקל!! 50 שקל!!! אז יש אנשים שה50 שקל האלו בחודש הם דבר רציני בשבילם, אולי לי בשבילך, אז בשביל אנשים אחרים כן. אני ממליץ לך פשוט לחשוב פעמיים לפני שאתה כותב משהו...
 

RVD18

New member
אני סטודנט

ו50 שקל הם הרבה כסף בשבילי, תאמין לי. אבל תחביבים הם דבר שלעיתים עולה כסף. לא הכרחתי אף אחד לשלם 50 שקלים בעבור שידורים חיים מהבונדסליגה, ליגה אנגלית, איטלקית וה-WWE. בסך הכל הבעתי את דעתי כי שקל וקצת ליום בעבור משהו שאנו מאוד אוהבים זה דבר שווה. שידורי ה-WWE בארץ חשובים כיוון שהם מגדילים את החשיפה והפופולריות ויכולים לקדם הגעה של אירועים עתידיים לארץ. זוהי דעתי הצנועה. לילה טוב.
 
זה העניין, אתה רק סטודנט

רוב הסיכויים שאתה עדיין גר על חשבון ההורים ויש לך מעט הוצאות ואתה גם לא עובד במשרה מלאה. אצלך תחביבים ושעשועים תופסים סדר עדיפות גבוה. אצל האנשים, שחלק ניכר מהמשכורת שלהם הולכך למס הכנסה, תשלום חשבונות, אוכל, בגדים, דלק וכיו"ב, לשלם כסף בשביל תכנית טלוויזיה, שממילא תישכח כעבור כמה דקות, לא תופס כדבר הכרחי. אז אנא, מספיק לזבל את השכל עם "צריך לתרום לענף/לווינס מקמהן/למופע שאולי יתקיים וכנראה לא". לא כולם כאן ילדים כמוך, שהחיים שלהם סובבים סביב הרסלינג.
 

RVD18

New member
אתה חוצפן

אתה עושה בדיוק את מה שהאשמת אותי בו קודם לכן. רק לידיעתך, אני גר בדירה שכורה ומממן את עצמי ויש לי לא מעט הוצאות. הוכחת לי שאתה בן אדם קטן שלא ראוי לדיון. אדם קטן ומתוסכל עם גחמות אישיות. מבחינתי אין לי שום רצון לנהל איתך דיונים נוספים.
 
לא, אתה החוצפן!

אתה בא לכאן פעם אחרי פעם, קורא לאנשים רבים "קמצנים", "גנבים", "אוהדים לא אמיתיים". מי אתה בכלל?וכששמים לך מראה מול הפרצוף, אתה משחק אותה נעלב ו"אין לי רצון לנהל איתך דיון". אני אומר לך וכדאי שתקלוט לשם שינוי - בכל פעם שתטיח באנשים את ההאשמות האידיוטיות שלך, אתה תחטוף את אותן התגובות שחטפת מכולם עכשיו. תלמד את זה, אם אתה בכלל מסוגל ללמוד משהו חדש.
 

RVD18

New member
הנה בא כפוי הטובה

כשערוץ הספורט ערך חידון נושא פרסים, רצת להירשם ולקחת את הפרס. ואתה אפילו לא צופה בשידורים. אז לפני שאתה קורא לי חוצפן תביט על עצמך. מה היתה החוצפה שלי? רק אמרתי ששווה לשים שקל ומשהו ביום כדי להנות כמו שצריך ושיותר אנשים יוכלו לצפות וייחשפו לזה, ואולי נזכה לראות מופע.
 

RVD18

New member
תגובה

לפני שבועיים אמרת שאין חלקיק של סיכוי שצ'רלטון ישדרו את הWWE. אז נראה לי שאתה זה שמנותק מהמציאות.
 

Sid

New member
אם זה נקרא להיות מנותק מן המציאות

אז סבבה, אני גאה להיות מנותק מן המציאות... בנאדם, במציאות יש דברים טיפטיפה יותר חשובים.
 

C B 4 Real

New member
אני כפוי טובה?!

לי היו את ערוצי ספורט לייב וגולד עוד הרבה לפני המבצע שזכיתי בו והייתי רואה את האירועים באמצע הלילה ולמחרת לא שורד יום בעבודה מעייפות. אז סלח לי בבקשה "אדון מוסר עליון" שאני חושב על עצמי ועל החיים שלי.... אז אני לא בנוי להישאר ער עד שעה מאוחרת ולא מתחשק לי להזמין את הערוץ, אני אשמח אם יהיה מופע בקרוב בארץ אבל לא, אני לא בונה על זה או מתפלל לזה מדי בוקר. אם יהיה אז יהיה. "תביט על עצמך"?! מי אתה בכלל שתיתן לי ביקורת?! מה אתה עשית בשביל הרסלינג בישראל?! האם שפכת טיפת זיעה בשביל מופעים בארץ? חוץ מלראות באיחור של חודש בספורט 5+ במקום לא הוריד לא תרמת בשיט! אז כן, מאד נהנתי להוריד ב8 בבוקר למחרת את האירוע ולראות אותו בכיף בסלון הבית ב10 בבוקר, זו הייתה אחת ההנאות המשובחות של חיי ואני מאושר שעשיתי את זה במקום לראות באמצע הלילה ולמחרת להיות זומבי בעבודה שלי.
 
ועכשיו שאני חושב על זה

אני גם תרמתי לענף בארץ הרבה יותר ממר RVD18 (יש לו שם בכלל?). אני בזמנו השתתפתי בקמפיינים של גרי להחזרת השידורים (שליחת מיילים, פקסים, שיחות טלפון). התאבקתי ושפטתי בחינם ב-IPWA ותרמתי את חלקי הצנוע כדי לקדם את IPWA. ערכית כל מיני משחקים פופולריים בפורום הזה, שמשכו הרבה משתתפים. ומה לעמות זה RVD18 עשה? רק קילל אנשים, שלא התנהגו כפי שהוא מצפה. הוא לא תרם כלום, רק עשה נזק.
 

RVD18

New member
תגובה

איך אתה קובע שתרמת יותר ממני? אתה לא יודע מה עשיתי. דבר שני, מתי קיללתי? תן קישור שנראה. דווקא אותי מקללים פה, אתה קראת לי חלאה בשרשור הזה ונדב כינה אותי דביל. חבל שאתם נהנים מחסינות בגלל שאתם ותיקים בפורום, אתם מדרדרים את הרמה.
 

RVD18

New member
תגובה

אתה לא יודע מה אני עושה או עשיתי אז אל תאמר שלא תרמתי בשיט. אני לא אמרתי את זה עליך. להיפך, בגלל זה ציפיתי ממך שתתלהב יותר כשקרה משהו טוב לרסלינג בארץ. עניין השעה נראה לי תירוץ, כי יש שידורים חוזרים באותו יום, אך כמו שאמרתי כל אחד יעשה מה שהוא רוצה. אני רק שאלתי למה לא לתמוך קצת בהיאבקות במקום האופציה הלא חוקית כי כעת יש אלטרנטיבה. במקום להסביר אתה תוקף ואומר שלא תרמתי בשיט, האשמה חסרת בסיס. לגבי המילה קמצן, אם נפגעת אני מתנצל אבל לדעתי מי שצופה בטלוויזיה באינטרנט מתקמצן כי האיכות הרבה פחות טובה. אתה לא צריך לקחת את זה קשה.
 

RVD18

New member
תעשה לי טובה

איזה מראה שמת לי מול הפנים? באת עם טיעונים מגוחכים כמו זה שאני גר עם ההורים (שקר ועדיין לא התנצלת) ושמבוגרים לא משלמים על הנאות (הזוי). לפי דבריך, ילדים אמורים לשלם? מי שלא מרוויח כסף? אמרת גם שהתכנית נשכחת אחרי 5 דקות. מה לא נשכח אחרי 5 דקות? משחק כדורגל, ארוחת במסעדה, בילוי במועדון. כולם נשכחים אחרי זמן מה. פשוט תירוצים. המילה קמצן לא נאמרה לאדם מהרחוב כפי שאתה מנסה לסלף את דבריי. היא נאמרה לאדם שאוהב משהו ומעדיף את האופציה החינמית של צפייה באינטרנט על פני האופציה הלגיטימית והמהנה יותר של צפייה בטלוויזיה שגם תורמת קצת להתפתחות הענף בארץ. אתה קמצן. אגב, לא אתפלא אם אתה זה שעדיין גר עם ההורים.
 
רגע רגע רגע

אני סתם זרקתי שאתה גר עם ההורים, כי זה מה שחלק מהסטודנטים עושים. הנחתי משהו וטעיתי. אבל זה בדיוק מה שאתה עושה כל הזמן. אתה קופץ למסקנות ומניח דברים לגבי אנשים אחרים, מבקר אותם, שופט אותם, תוקף אותם - וכשעושים לך את אותו הדבר, זה פתאום לא מוצא חן בעיניך ואתה מתחיל להצטדק. זאת בדיוק המראה. הדברים שאתה רואה שעושים לך ואומרים עליך - אלה בדיוק הדברים שאתה עושה לאחרים ואומר לאחרים.
 
למעלה