שידורי ה WWE ו NOC בישראל

דנית377

New member
../images/Emo24.gifהיום בספורט 2 שידור ישיר של WWE!!!!!

סופסופ הצטרפנו לעולם!!
 

יעל441

New member
הקרבות של WWE שמשודרים היום בלילה

שלום חברים, הבנים שלי משגעים אותי שהם רוצים לראות את הקרבות שיש היום בלילה שנקראים WWE.... מישהו יודע איפה? באיזה ערוץ זה בדיוק? ומה הסידור? אני רואה איך לא יהיה לי לילה שקט היום.... :-S
 

rosi999

New member
קופי קינגסטון המלך!!!

אפס מי סמפסיד היום את האליפות!!!
 

0ran

New member
יש שידור של ליל האלופים היום בלייב!

השידורים עברו לספורט 2 (כבר אמרתם את זה, אני רק מזכיר), והשידור מהאולפן מתחיל מהשעה 2 לפנות בוקר.
 

רננה125

New member
איך אתם רואים את האליפות היום?

עושה סקר: למי יש ספורט 2? אני עדיין בשכנועים.. אולי אצליח ואראה את מישל לוקחת את האליפות!!!!
 

pufpuf

New member
../images/Emo104.gifשידורי ה WWE ו NOC בישראל../images/Emo104.gif

ערוצים ספורט1, ספורט2, רכשו את זכויות השידור לאירועי - WWE אירוע הפתיחה של ה- WWE (נייט אוף צ'מפיונס) מגיע לספורט1,ספורט2 , כבר בלילה בין ראשון לשני, שידור ישיר LIVE, בספורט2 , החל בשלוש לפנות בוקר. צ'רלטון רכשה את תקציר של -WWE - "RAW" שישודר אחת לשבוע למשך שעה. שידורי ה-WWE ישודרו במשך כל השנה . צפייה מהנה.
 

yadbz

New member
בשידורים שהיו ב5+LIVE של RAW

ששודרו בימי שני, גם לא היה תרגום. רק בימי חמישי היה.
 

RVD18

New member
אין זמן לתרגם

ולא ממש צריך תרגום. עדיף מעודכן מאשר דחוי.
 

nWkobi

New member
עזוב לרגע את הקטע של התרגום...

לא הגיע הזמן שאם כבר רוכשים את התכנים לשידור שיביאו גירסאות מלאות? (בינינו,אני לא ממש עוקב בעזרת הערוצים האלה אבל עדיין, השאלה נשאלת ביחס למי שכן)
 

Nurd4Life

New member
פרטים נוספים על שידורי ההיאבקות

שידורים חוזרים שידורים חוזרים קרובים לנייט אוף צ'מפיונס למי שהשעה 03:00 בבוקר מאוחרת מדי עבורו: יום שני ב-17:55 ובלילה שבין שני לשלישי ב-01:20 בספורט2 תרגום : נכון לרגע זה אין שום כוונה מצד הערוץ למנות שדר/פרשן ישראלים או בכלל לעשות כל סוג של דיבוב לתוכנית. כרגע נבדק נושא הכתוביות לתוכנית השבועית רו ולשידורים החוזרים של האירועים החודשיים, כאשר כרגע הכיוון הוא ללכת על הקו שבו נקטו ערוץ הספורט - כתוביות לקטעי דיבור כמו ראיונות וסגמנטים מאחורי הקלעים - בלי תרגום של שדר ופרשן בעת קרבות. איפה עוד אפשר לראות את נייט אוף צ'מפיונס? לפי טענת אורון V1 - בבית של זאביק זלצר. אבל רק אם אתם אוהבים גבינה בולגרית!
 

dannygoosh

New member
סתם פרט קטן שהפתיע אותי לגבי הזמנת הערוץ

התקשרתי לyes כדי להזמין את ספורט2 מתוך ציפייה שעכשיו אני אשב איזה 10 דקות עם אחת הנציגות שתנסה לשכנע אותי להזמין גם את ספורט1, אבל מסתבר שהכל נעשה דרך מענה אוטומטי ולא דיברתי לשנייה אחת עם נציג. אהבתי.
 

dannygoosh

New member
אכן

הערוצים האלה לא עניינו אותי לפני. אני נהנה מכדורגל טוב, אבל אני מסתפק בשידורים שיש חינם, אף פעם לא התאכזבתי ממשחק כדורגל כלשהו שהיה PPV (אולי חוץ מהמונדיאל הקודם, אבל אז הייתי בהודו וראיתי את זה בחינם
)
 

yadbz

New member
אבל 42 שקל לחודש לעומת 50 לשני ערוצים

ובעתיד יוכלו להזיז את השידורים לספורט1 אם הם יירצו..
 

dannygoosh

New member
../images/Emo45.gif

כבר ציינתי שלא היה לי כל עניין בערוצים האלה עד שהתחילו לשדר שם את הWWE. אז בטח שאני לא אשלם סתם כסף (כן, גם אם זה עוד בקושי 8 ש"ח לחודש) רק כי "זה במבצע". זה גם מאוד בקטע של הפרנציפ. הרי אם חברות הכבלים (או שזה ערוץ הספורט, וואלה לא יודע) היו הגונים - הם היו נותנים כל ערוץ בנפרד במחיר שווה. אני דווקא אזמין רק אחד!
 
למעלה