אלופי העולם העתידיים

peewee

New member
המארין 2, סרט ההמשך לסרטו עטור הפרסים

של ג'ון סינה, כבוד!
 

hirshfe

New member
../images/Emo45.gif

ןבדומה לקלחטו כדי לפצןת את אביו. אני גם רואה שזה יהיה בגימיק של אבא
 

meidadc

New member
../images/Emo45.gif

שימו לב למסלול הקריירה של טד עד כה: זכיה באליפות הזוגות בקרב הראשון שלו בWWE - כולל פרומואים מקדימים לפני שבכלל נכנס לזירה. זכה בסך הכל פעמים באליפות הזוגות. לאחר מכן נכנס לסטייבל של אורטון הגיע לפיינל פור בראמבל וכל זה מבלי שעשה משהו יותר מדי מרשים בזירה או מחוצה לה. וינס נותן לו קרדיט. אני מאמין שגם האליפות תגיע
 

Nurd4Life

New member
../images/Emo31.gif

כי מתישהו יבינו שרודס עדיף בהרבה וכי מתאבקים ללא יכולות יש לנו כבר בשפע במיין איבנט.
 

erlang

New member
../images/Emo45.gif

אני בוחר את זה בספק גגדול הילד ביינתים מחקה את אביו בארסנל תרגילים ובמשחק נראה לי שבעתיד הוא יתעלה ויפתח אישיות משל עצמו
 

METAL15

New member
../images/Emo45.gif

"לגאסי" לדעתי היא מכונה שמייצרת מיינאיבנטרים עתידיים.
 

Benn Is Kane

New member
../images/Emo31.gif

הוא יכול לזכות באליפות אם יקבל את הבניה הנכונה, אבל קשה לי לראות את זה קורה.
 

Cry to the Sky

New member
? :/ -*S* מרו

את דיביאסי המרדים אתה רואה אלוף מבחינת דמות ואת מיז לא? .. בחיים שלי לא זכור לי פרומו שלו כמו שהשני נתן ברו האחרון, בעצם...... בחיים שלי לא זכור לי פרומו אחד טוב ממנו!
 

Benn Is Kane

New member
מה אתה משווה בכלל?

דביאסי, מהיום הראשון שלו בארגון, כתוב עליו "אליפות". מיז? בינתיים הוא בדיחה מהלכת, בשביל להיות אלוף עולם צריך יותר מזה.
 

Cry to the Sky

New member
חחח WTF?

אליפות? אני יותר ראיתי שכתוב לו מעל הפופיק "אבא שם אותי פה בארגון ליום כיף והחליטו להשאיר אותי כי אני הבן שלו", בנאדם הוא אחד המעפנים לפי מה שהוא הראה עד עכשיו, והזמן שהוא קיבל עד עכשיו היה מספיק זמן כדי להוכיח, ויש כאלה שעכשיו יגידו שהוא לא הראה כי הוא היל ואולי לא נותנים לו אז זה חרטה, מיז באמת היה בדיחה בתקופת ה-א-ו-ר-ההה! אבל היום הוא כבר במקום אחר לפי דעתי, הוא תמיד סוחף בפרומואים ותכלס הוא עשה את רוב הצחוקים בדירט שיט, בזירה הוא השתפר פלאים, ככה שמי שאני רואה בו בדיחה זה הסמרטוט חד פעמי של אורטון ולא בשני..
 

Benn Is Kane

New member
אז נסכים שלא להסכים.

אם אתה חושב שהמיז נראה רציני כיום, אז... וואלה, אז כל הכבוד, כנראה אתה מבין משהו שאני לא מבין. כשאמרתי שהוא בדיחה מהלכת, לא התגוונתי שה-WWE מתייחסים אליו כבדיחה, אלא שהוא פשוט jokester יותר מאשר כוכב. בעצמך אמרת ש"הוא עשה את רוב הצחוקים בדירט שיט" (שאני לא מסכים עם זה בכלל) ובעצם מחזק את הדיעה שלי, שכרגע הוא סך הכל בדיחה/בדחן (אם לא הבנת ממקודם) ולא באמת כוכב מסויים. אולי עכשיו יבנו אותו למשהו גדול באמת, אבל כרגע כמו שהוא נראה, אני לא רואה שום מצב שהוא אלוף. כמו שאמרתי בהודעה המקורית, עם בניה נכונה הוא יכול להיות אלוף. אבל זה יקח הרבה זמן והרבה עבודה קשה. באשר לדביאסי, הדביוט שלו היה מרשים ואם אתה ראית בו כ"אני פה בגלל אבא שלי", אז שוב, כנראה ראית משהו שאני לא רואה. דביאסי, כמו שכבר אמרתי, לא הראה לנו מה הוא שווה בזירה. אולי זה בגלל שעד היום או שהיה בקרב זוגות בו קשה לדעת מה האיכות האמיתית של מתאבק, או בקרבות שנגמרו באופן לא חוקי או סקוואשים למינייהם והוא עדיין לא היה בקרב אחד על אחד רציני, עם מעמד מסויים. מצד שני, אולי באמת אין לו את זה בזירה. מה אני יודע? בכל אופן, אני לא ממהר להספיד אותו. באשר ליכולות שלו מחוץ לזירה (אם זה יכולות על המיק, כאריזמה מסויימת או יכולת משחק בסיסית), אני באמת חושב שהוא טוב בזה ושיש לו משהו, ועם עבודה נכונה בזירה יכול לצאת ממנו אלוף. וזה בלי קשר למיז, בשביל שלא תכניס לי מילים לפה (אתה נוהג לעשות דברים כאלה די הרבה).
 

MeLaWaCh

New member
../images/Emo31.gif

אני ממש ממש רוצה שכן, אני אוהב אותו, אבל חבל שהWWE לא.
 

pufpuf

New member
../images/Emo45.gif

נראה לי מקמהן אוהב אותו יותר מאת מוריסון. יש לו יכולות מיקרופון מעל הממוצע והוא יוכל להיות היל פנטסטי ברמות הגבוהות אם ה WWE יצטרכו. אני חושב שיש לו עתיד יותר טוב ממה שהרבה צופים לו, רק בגלל שמוריסון הרבה יותר אהוד.
 

hirshfe

New member
../images/Emo45.gif

ולו בגלל העובדה שהוא היה סלב לפני שהוא היה מתאבק
 

Great Khali

New member
../images/Emo45.gif ו../images/Emo31.gif

אני לא מת לראות אותו אלוף, אבל אני אקבל את זה
 
למעלה