אלופי העולם העתידיים

Nurd4Life

New member
../images/Emo45.gif

הוא חומר ביתי של הWWE - והם מתים על כאלה. העובדה שהוא התחיל בטאף אינאף בכלל תשחק לטובתו ברגע שהוא יהפוך לפייס מוביל ויהיה אפשר להשתמש לו לקטעים דרמטיים של אהבת העסק. כרגע אני מקווה לראות אותו במידקארד העליון - לא מתמודד על האליפות אבל במקבל בהבלחות של פעם בכמה חודשים פיוד נגד מתאבק מוביל.
 
/tapuzforum/images/emo45.gif

הבחור מטאף אינאף יהיה השון מייקלס הבא ואני לא אתפלא אם קרב הפרישה של מייקלס יהיה נגד ``יורשו`` ג`ון מוריסון.
 

Benn Is Kane

New member
../images/Emo45.gif ו ../images/Emo31.gif

- עם שינוי גימיק, החלפת התלבושת המוזרה ובנייה נכונה.
- קשה לי לראות אותו אלוף, וגם אם כן, אז לא בשנתיים הקרובות.
 

meidadc

New member
../images/Emo45.gif

בהחלט. הוא טוב על המיק. הוא טוב בזירה. הוא אובר כהיל וכפייס. ויותר חשוב מהכל - הוא כל הזמן משתפר. הוא לא הכוס המלאה, אבל יש לו פוטנציאל להוביל את החברה.
 

Cry to the Sky

New member
../images/Emo45.gif

התחלתי ממש לאהוב אותו בתקופה האחרונה, בעצם מה שהוא הגיע אהבתי אותו! שהייתי אומר תמיד שהוא מזכיר לי את רוקי, אבל עכשיו הוא עוד יותר טוב ומבושל, רק מה? חייב להחליף ת'חרא הזה הפינישר הזה פשוט לא בא לי טוב בעיניים........ להחליף להחליף להחליף!! זהו, אחלה אלוף.
 

BeN ShaDe

New member
../images/Emo45.gif

MVP בטוב בזירה ועל המיקרופון וכמו שבן אמר - עם שינוי גימיק , החלפת תלבושת ובנייה נכונה - הוא בכיף יכול להיות אלוף עולם.
 

Cry to the Sky

New member
?

מה רע בגימיק, מה רע בתלבושת? התלבושת שלו נותנת לו סוג של ייחודיות כי הוא לא עוד אחד שבא עם איזה טיץ זוהר עם כוכבים או תחתון או לא יודע מה, יש לו לוק ייחודי וזה משהו שעוזר לו מאוד, ובגימיק מה רע? רק הייתי מרענן אותו קצת, מוסיף קצ'פרייזים או משהו לא יודע אבל הוא דווקא אחלה כרגע, אין פשוט צורך לתקן משהו שלא מקולקל..
 

Benn Is Kane

New member
הוא נראה כמו פאוור ריינג'ר.

ודברו על זה כבר, הוא פשוט נראה מטופש עם הדבר הזה עליו. והגימיק לעוס, כמה זמן הוא יכול לזיין את השכל על זה שהוא מרוויח/הרוויח הכי הרבה או כל הדברים האלה? שיקח תפנית מסויימת, והוא יהיה בדרך למעלה. כרגע הוא קצת תקוע לדעתי, ובשביל להיות אלוף צריך להיות קצת יותר מעניין מעוד מתנשא או משהו אחר. עכשיו כפייס הוא בכלל תקוע...
 

Cry to the Sky

New member
נו זה אחלה!

הפוואר רנג'רס תמיד היו אובר בגלל התלבושות שלהן! אז הטריק הזה עוזר.. :I אבל הוא כבר לא מדבר על זה הרבה כמו פעם לא? וחוץ מזה הקטע של להיות שחצן בזמן שהוא פייס זה מה שמצית את האש בקהל לפי דעתי, שהוא יענו כבר פייס אבל עדיין יותר לרדת על היריבים ולדבר כמו היל, סטייל כריסטיאן או רוקי, משהו שלא הופך אותו למשעמם ומלוקק כמו מישהו.. בניגוד לDJ גבריאל הוא לדעתי בכלל לא נתקע, אני אוהב אותו ככה וברו האחרון אהבתי את הפרומו שלו, כמו שאמרתי הוא רק צריך קצת להמציא את עצמו קצת מחדש, כמה קצ'פרייזים להביא עוד דברים לדבר עליהם וזה הכל, לא צריך גימיק חדש.. הוא אחלה
 

hirshfe

New member
../images/Emo31.gif

זה לא שאני לא רוצה - אבל לדעתי הוא יהיה אחד מאותם מתאבקים שנדע שיכולים, אבל לא ייעשו את זה. תמיד יהיה לו חסר הסנט לדולר. אני חושב שהרבה שענו לפה בילבלו בין רוצה למה שיהיה. כן זו תחזית - אבל הרצון לא קובע
 

pufpuf

New member
../images/Emo45.gif

כמו מוריסון, לא רואה את זה קורה בשנים הקרובות אלא בעוד 4-5 שנים רק, אבל אני יכול לראות את זה קורה, למרות שאני לא מת עליו. הוא מספיק שיווקי בשביל וינס מקמהן. אם הייתה אליפות מאוחדת, לא הייתי חושב שיש לו סיכויים אבל כשיש שתי אליפויות זה ישחק לטובתו.
 

METAL15

New member
../images/Emo31.gif

לא נראה לי שהוא יעלה יותר גבוה ממה שהוא עכשיו. הוא כל הזמן היה נראה על סף פוש, לדעתי הוא ישאר באפר מידקארד עד שיעלם. לדעתי הוא גם לא אובר מספיק.
 

Crack It

New member
../images/Emo31.gif

הרגשה פנימית שלא משנה כמה טוב הוא יהיה במיקרופון, כמה טוב הוא יגבה את האיכויות שלו בזירה, הם פשוט לא יתנו לו אליפות.
 
למעלה