עוזרים למנוע החיפוש!

כן, כי זאת הייתה התקופה

בה הדמויות המוזרות, המוגזמות והילדותיות כמוהו יכלו להתפרסם. קוראים לתקופה הזאת "שנות ה-80". מספיק לראות את זמרי המיינסטרים של התקופה. רסלינג אולי היה משול לקרקס, אבל הוא נשאר בתור קרקס והוגאן היה הליצן הכי גדול בו. היום היו פשוט לועגים לו - בדיוק כמו שלעגו לסינה כאשר הוא ניסה להיות יותר בייביפייס מבייביפייס.
 

sandman2

New member
הבנתי אותך

הוריקן, UNDERTAKER, בוגימן וכו' הם בוגרים ולא ילדותיים....(כולם לקוחים משנות ה2000) בקיצור רצית לומר שאתה מזלזל בהאלק הוגן וזה בסדר וזו זכותך (בניגוד למיליוני אמריקאים אבל בסדר) אבל אל תנסה לכסת"ח את זה בהסבר מקצועי גרידא...
 
לכל כלל יש יוצאים מן הכלל

אז יש דמות ילדותית של בוגימן, אבל רוב הדמויות ב-WWE היום הן לא ילדותיות. טייקר הוא שארית מן העבר והוריקיין היה רק אתנחתא קומית. לא איכפת לי ממיליוני אמריקאיים. מיליוני אמריקאיים גם הצביעו בעד בוש (פעמייים!), כך שהם לא מדד אליו יש להשתוות
ואני לא מנסה "לכסתח" דבר, מה זה היציאה השטותית הזאת? נתתי את הדעה שלי, את התפיסה שלי של המצב אז והיום. זהו.
 

YellowAce

New member
...

ובגלל זה הקרב של הוגאן ואנדריי , עד היום נחשב אולי הכי גדול בהיסטוריה. בעוד הקרב של סינה וטריפס/אנגל/ מי שזה לא יהיה - איך אפשר בכלל להזכיר את ההקרבות של סינה עם הקרב הנ"ל ששם את הרסלינג על המפה. אם כל הכבוד לסינה , הוא לעולם לא עשה וגם לא יעשה קרב ברמה כל כך גבוהה.
 
הוא היה "הכי גדול בהיסטוריה"

בגלל הסיפור שנבנה מסביב. מבחינת רמת הרסלינג, כל קרב של האנשים האחרים שהזכרת עובר אותו בקלות. שוב, לפני 20 שנה לעשות סלאם על ביגמן היה ביג דיל. מאז הזמנים השתנו והואצו. היום יש 12 PPV בשנה וצריך להריץ את הסטוריליינים מהר ולהוציא הרבה קרבות טובים, אחרת הקהל ישתעמם נורא. הקצב שבו סינה, HHH, אנגל, אדג' והאחרים עובדים עובר בהרבה את הקצב שהיה בשנות ה-80. אם היום שני מתאבקים אחרים יעשו אותו קרב כמו שהיה עם אנדרה, מהלך במהלך, הקהל יתחיל לצעוק בוז והאוהדים יקטלו אותו.
 

ANGELUSPIKE

New member
../images/Emo45.gif ככה זה בכל ענף ספורט

רמת הטכינקה כל הזמן מתקדמת ככה זה בכדורסל, כדורגל, טניס ובכל ספורט שאפשר לחשוב עליו והאבקות לא יוצאת מן הכלל.
 

MeLaWaCh

New member
../images/Emo6.gif

לא נעים לצחוק, אבל זה הרג(גם כן אני והשימוש שלי במילים...) אותי...
 
למעלה