עוזרים למנוע החיפוש!

YellowAce

New member
אבל

זה כמו להשוות בין קורט אנגל לקיין שמרוק. כביכול אותה רמה היאבקות , אבל שם בה-ר-ב-ה יותר גדול.
 

deathcaster

New member
מממממממ

אתה כנראה מתכוון לקן שמרוק.. או איך שג'ריקו פעם אמר לו : " OMG THEY JUST KILLED KENNY" בכל מקרה, השם של מי התכוונת גדול יותר ? יותר אנשים בעולם מזמינים PPV'S של UFC מאשר של WWE ובטח של TNA , אני לא בטוח שקורט אנגל בהכרח מפורסם יותר מקן שמרוק.. לא אז ולא כיום.. כי מלבד אוהדי TNA אף אחד לא רואה כיום את אנגל ובטח שאף אחד לא זוכר מה הוא עשה ב-1996
 

YellowAce

New member
תגובה

התכוונתי לשם של אנגל כנגד השם של שמרוק ב-E ולא ב-UFC. וכמו שכולנו יודעים , אנגל שם שמשווים אותו לאוסטין רוק ברט הארט וכו' . בזמן ששמרוק זוכרים לו את המכה בראש שהוא קיבל מרוק בזמנו... ואם הבאת את הדיון ל-UFC VS WWE... זה די ידוע ש-UFC מנצחים. אבל לא בזכות שמרוק , אולי בזכות לסנר? |נכנס לפלונטר|
 

deathcaster

New member
אני באמת חושב שנכנסת לפלונטר

אין ספק שבעולם ההיאבקות אנגל הוא שם גדול יותר משמרוק ובאמת משתווה לרוק ואוסטין, אבל מחוץ להיאבקות, ספק אם הוא מפורסם כל כך, אם אתה מסכים איתי שUFC מנצחים את WWE , אז שמרוק הוא שם גדול יותר מאנגל. ברור ש-UFC לא מפורסמת בגלל , אבל בהחלט שמרוק ולסנר מפורסמים יותר בגלל UFC.
 
שם זה לא הכל

הוגאן התפרסם בתקופה בה היה קל להתפרסם. הוא לא היה מצליח היום. ורמת ההיאבקות שלהם, תכל'ס, היא לא דומה, הוגאן לא מגיע לקרסוליו של סינה. אבל לא חשוב, זה שרשור הומוריסטי.
 

sandman2

New member
מה!!!!

"הוגאן התפרסם בתקופה בה היה קל להתפרסם"- אני לא מאמין שאני קורא את זה הוגן התפרסם בתקופה שהרסלינג היה משול לקרקס ובקושי קיבל זמן מסך. וזה לא שהוגן התפרסם אלא להיפך הוגן פ-י-ר-ס-ם את הרסלינג והרבה בזכותו כולנו כותבים פה היום! ועוד להשוות אותו לסינה???? (לא מגיב בד"כ אבל יש דברים שאני לא יכול להשאר אדיש אליהם)
 
למעלה