התפקדות אוגוסט/היכרות עם חברי הפורום

שי מילר

New member
מנהל
התפקדות אוגוסט/היכרות עם חברי הפורום

כרגע שמתי לב שעברו שנתיים מאז העדכון האחרון בטגליינז. אז ננצל את העובדה שחודש אוגוסט בא עלינו לטובה, ונהפוך את זה להתפקדות/היכרות שתטוגלן כעדכון 2008. רק 5 שאלות וזהו, לא מעיק מדי. :) שם: מקום מגורים: תאריך לידה: המתאבק האהוב עליך ביותר? האירוע האהוב עליך ביותר?
 

igalco14

New member
הזדהות ראשונה שלי

שם:יגאל כהן מקום מגורים:הרצליה תאריך לידה:26/03/83 מתאבק אהוב:אדג' למרות שיורד ממנו לאחרונה אירוע אהוב:ONE NIGHT STAND
 

BeN ShaDe

New member
מתפקד למפקד החדש.

שם : בן. מקום מגורים : מושב אורות. תאריך לידה : 28.1.1992. המתאבק האהוב עליי : ג'ון סינה. האירוע האהוב עליי : רסלמניה 17.
 

yauli747

New member
מתפקד

שם: יאיר מקום מגורים: כפר סבא תאריך לידה: 09-05-1978 המתאבק האהוב עליך ביותר? אין מישהו קבוע זה משתנה כל הזמן האירוע האהוב עליך ביותר? ראה תשובה קודמת
 

SweetChinMusic

New member
מתפקד.

שם: אביתר ברעם מקום מגורים: ירושלים תאריך לידה: 23.3.90 המתאבק האהוב עליך ביותר? כריס ג'ריקו האירוע האהוב עליך ביותר? מאניה 17
 

Rated RKO

New member
מתפקד.

שם: שי. מקום מגורים: ראשל"צ. תאריך לידה: 11.4.1991. המתאבק האהוב עליך ביותר? משתנה מתקופה לתקופה, כרגע זה כריס ג'ריקו. האירוע האהוב עליך ביותר? רסלמניה 17.
 

KOBEMANIA

New member
מתפקד אחרי נפקדות ארוכה../images/Emo13.gif

שם: קובי מקום מגורים: חולון תאריך לידה: 10 לספטמבר 1985 המתאבק האהוב עליך ביותר? לתקופה חשבתי שזה "הוליווד" הוגאן, אבל לפני (הוליווד) ואחרי הוליווד (ואני יודע שאני במיעוט) זה תמיד היה קוין נאש/דיזל. מהדור הנוכחי אני הכי אוהב את מר קנדי ואני מאמין שהוא יכול להיות "הרוק" של פיוד "רוק - אוסטין" עתידי ב WWE. האירוע האהוב עליך ביותר? כל אירוע שלא היה ב 2003
רסלמניה 17 (לדעתי זה עצוב שזה עדיין ה-אירוע, אני מקווה שעד רסלמניה 27 דעתי תשתנה)
 

pufpuf

New member
מתפקד

שם: אקונח מקום מגורים:גדרה תאריך לידה: 18.10.85 המתאבק האהוב עליך ביותר? כרגע - מוריסון האירוע האהוב עליך ביותר? רסלמניה 17.
 

walking

New member
התפקדות

שם: שחף מקום מגורים: ראש העין תאריך לידה: 29.11.1990 המתאבק האהוב עליך ביותר? אומאגה האירוע האהוב עליך ביותר? רויאל ראמבל, כל שנה זה האירוע האהוב עלי.
 

Gooolan

New member
מתפקד

שם: גולן טופמן מקום מגורים: ראשון לציון תאריך לידה: 22.8.84 המתאבק האהוב עליך ביותר? כריס ג'ריקו האירוע האהוב עליך ביותר? רסלמניה 17 התמונה עדכנית - מלפני שבוע.
 

Ronaldm

New member
n,pes=מתפקד

שם:בני מקום מגורים:נצרת עילית תאריך לידה:20.7.82 המתאבק האהוב עליך ביותר? רוק האירוע האהוב עליך ביותר? כל רויאל ראמבל
 
מתפקד

שם:גולן מקום מגורים:ראשל"צ תאריך לידה:16.09.93 המתאבק האהוב עליך ביותר?אדג' האירוע האהוב עליך ביותר?מכיוון שהרוב גם ככה יכתבו רסלמניה 17 (וגם אני הייתי) אני יכתוב את המקום השני רסלמניה 19.
 
...

ליאור. נתניה. 4.8.1988 "האריה הרוסי" ג'ורג' האקנשמיט. Hackenschmidt v. Gotch I - הרסלמניה של תחילת המאה ה20
 

itaikadosi

New member
מתפקד.. שם: איתי מקום מגורים: באר שבע תאריך לידה: 12/4/85 המתאבק האהוב עליך ביותר? נכון להיום אדג' האירוע האהוב עליך ביותר? רסלמניה 17/20
 
מתפקד.

שם: יוני שטרית. מקום מגורים: ראשון לציון, למרות שרוב זמני עובר כחשמלאי בבח"א 10. תאריך לידה: 29/12/1986 המתאבק האהוב עליך ביותר? מכל הזמנים זה יהיה ללא ספק שון מייקלס, הפרפורמר הכי אדיר שיש לעסק להציע, עם כל הכבוד לריק פלייר. האירוע האהוב עליך ביותר? כמובן שזה יהיה הסבא של האירועים, WrestleMania. תמונה עדכנית ונוטפת אוטיזם.
 

בודי

New member
מתפקדת

שם: בת חן מקום מגורים: רמת הגולן (נמצאת הרבה בחיפה) תאריך לידה: 8/12/1985 המתאבק האהוב עליך ביותר? שון מייקלס, ג'ף הארדי האירוע האהוב עליך ביותר? קרבות רויאל רמבל
 

tomkane

New member
מתפקד .

שם: טום מקום מגורים: גניי תקווה תאריך לידה: 1993 המתאבק האהוב עליך ביותר? קיין
האירוע האהוב עליך ביותר? ראמבל 96 ומניה 17 .
 
שלי

שם: נאור מקום מגורים: חיפה תאריך לידה: חסוי המתאבק האהוב עליך ביותר? בעיקרון זה משתנה מתקופה לתקופה, שכרגע זה פאנקר. האירוע האהוב עליך ביותר? אם ברסלינג אז ברור שרסלמניה 18, אם בחיים בכלל אז זה קרה זה קרה בערך בדקות שבין ה13 ל14 במאי 2008, זה קרה במקום מאד מאד ספציפי (איצ' ר"ג), וזה היה שקאלה לקח את הפנדל של ראובן עובד והשלים בשביל ביתר דאבל היסטורי. לא הפסקתי לבכות כל אותו השבוע אני חושב מרוב שמחה.
 
למעלה