קרב הבכורה של ברוק לסנר ב-UFC.

Benn Is Kane

New member
שאלה...

יכול להיות שהיום בלילה משדרים באגו טוטאל את האירוע עם הקרב של לסנר? פשוט ראיתי ב-info שמדובר באירוע הזה.... אם כן, אז לכל מי שיש הוט או יס, אמור להיות את הערוץ הזה עכשיו (ב-YES הוא נפתח ביום, ומשדר בחינם למשך חודש, ובהוט כל הערוצים פתוחים).
 
הערוצים כבר לא פתוחים בהוט ../images/Emo185.gif

תסתכל על האירוע אם יש לך יס,תנסה לתפוס שמות של 2 מקרב,כנס לויקיפדיה ותראה אם היה ת'קרב. ואגב זה נשמע דיי הגיוני כי הפער בין UFC באמריקה לUFC באגו טוטאל באמת דיי קטן,את UFC 79 שידרו בשידור חי!
 

Benn Is Kane

New member
כן, זה השידור של UFC 81.

די מפתיע... השידור בעברית מאוד מפריע, בכל אופן.
 

באסטר1

New member
דעה לא בכותרת

הקרב עשה את שלו לסנר הוכיח שהכוח שטענו שיש לו אכן יש לו הוא התאמן שנתיים לקרב ובהחלט מוסיף המון לדעתי הוא בהחלט הדבר הגדול הבא רק צריך לעבוד יותר על הכנעות לדעת איך הוא בעצמו בורח מהם ולא נכנס ישר אליהם הכוח שלו יפיל לדעתי את כל הדוויזיה של משקל כבד כל עוד הלוחמים שיהיו נגדו לא יהיו טובים בBJJ אם לסנר נכנס לאוקטגון ובדקה פיצץ לפרנק מיר את הצורה אז הוא יכול לעשות את זה גם לטים סילביה שידוע כאחד שאוהב קרבות בעמידה לסנר בהחלט הדבר הגדול הבא ועד אז שיתאמן על בריחה מהכנעות טעות של טריון וטעות נפוצה גרמה לו להפסיד אבל שוב זה כמו בקרב של נוגירה נגד טים סילביה על אליפות משקל כבד סילביה פיצץ את נוגירה כל הקרב בעמידה ולבסוף נוגירה הצליח להפיל אותו ולהכניע אותו
 

meidadc

New member
שאלה

מי קובע אילו קרבות יהיה בכל אירוע? איך מתבצע התהליך הזה בארגונים של היאבקות אמיתית?
 

JayneCobb

New member
ג'ו סילבה

זה בחור ב UFC שכל התפקיד שלו הוא לדבר עם לוחמים שונים ולהחליט אילו קרבות יהיו טובים ומעניינים...כמובן שיש שיקולים נוספים,אבל בעיקרון,זה התפקיד שלו...הוא MATCH MAKER...ככה זה עובד ברוב העולם
 
השרשור הזה מוכיח

עד כמה הרסלינג הוא יבש היום - הדיון הכי ארוך בחודשים האחרונים כאן סובב סביב קרב MMA
 

OZ M1

New member
דעות... (פעם ראשונה שאני רואה UFC)

כרגע ראיתי את הקרב של לסנר עם מיר באגו טוטאל ובכלל שוב כל האירוע זה פעם ראשונה שאני רואה UFC בפרט וזה ארוע - MMA בכללי הראשון שאני רואה (רק שמעתי על זה פה ושם). בסך הכל אני די נהניתי מכל הארוע אבל ציפיתי בעיקר לקרב הזה. למען האמת רציתי שלסנר יפסיד (בתור מתאבק מקצועני הוא מצוין אבל אני שונא אותו הוא אגואיסט) הוא התחיל את הקרב די בפראות והכה את מיר ממש חזק וכבר הייתי בטוח שהוא משיג נוק אאוט מהיר ודי הפתיע אותי שהוא נכנע די מהר הנעילה שמיר נעל אותו הייתה הדבר היחידי שהוא עשה כל הקרב. אבל כנראה שיש לו מה ללמוד שם (שוב אני ממש לא מומחה גדול ב - MMA). היה מוזר לראות שם את אנגל, אוסטין, סייבל וטייקר. בסך הכל אני חושב שאני אתחיל לראות קצת יותר UFC בתקופה הקרובה מאוד נהניתי מכל האירוע.
 
למעלה