קרב הבכורה של ברוק לסנר ב-UFC.

Gooolan

New member
אגב גולדברג

הוא מנחה איזשהי תוכנית ריאליטי בארה"ב עם נהגים ומשימות. יצא לי לראות את החרא הזה פעם אחת. ואגב גולדברג, מודה - אם זה הוא היה מפסיד שם תוך דקה וחצי , הייתי שמח מאוד. כולנו יודעים שבשוט הוא הפסיד לג'ריקו כשהם רבו מאחורי הקלעים.
 

שי מילר

New member
מנהל
לפי מה שנטען ברשימת השמועות

של רייבן והונקי טונק מן, מתישהו ב-WCW גולדברג כעס על כריס ורצה לריב איתו. Y2J אמר לו שאין בכוונתו להילחם בו, אך גולדברג החמור הסתער עליו. כריס לא איבד את העשתונות ונעל אותו בפרונט פייס לוק (סופר משפיל) וגולדברג לא הצליח לצאת. כריס אמר לו: אם אשחרר אותך, אתה תירגע? גולדברג הבטיח שכן, אך ברגע שג`ריקו ויתר על האחיזה, הוא הסתער שוב.. ישירות לתוך פרונט פייס לוק נוסף. הוא פשוט רצח לו את המוניטין.
 

JayneCobb

New member
דעתי בנושא

כן,ברוק נכנע מהר. לא,הוא לא יצא "אפס", "ג'ובר" ולא שום דבר אחר שכינו אותו בשירשור הזה. אסביר ואנמק - במשך דקה וחצי ברוק שלט בקרב ואז,פשוט מאוד,עשה ROOKIE MISTAKE,ושילם את מלוא המחיר. אבל בדקה וחצי שהוא שלט,הוא היה קרוב מאוד ללפרק את מיר לחלוטין,ותבינו, למרות כל הדיבור שהיה על זה שמיר "אוהב" להילחם מהגב שלו, זה בולשיט, אף אחד לא ממש רוצה להגיע למצב הזה אם זה לא בשליטתו, בטח ובטח שלא נגד בחור כמו ברוק,שיכול,ובאמת כמעט פירק את הפנים של מיר לגזרים מהמצב הזה. פרנק מיר זה בחור שיש לו ברקורד נצחונות מאוד מרשימים בנוק אאוט (לכו תחפשו את הקרב שלו נגד ווס סימס למשל...) ויש לא הרבה יותר ניסיון מברוק. אלוף עולם לשעבר DAMN IT...זה לא משהו שמגיע בהליכה... בטעות שברוק נתפס בה לא שונה בהרבה מהמון טעויות אחרות שעושים אנשים עם 10 שנים ניסיון..ראו לדוגמא קרב אחר שהיה באותו אירוע - נייט מרקוודט נגד ג'רמי הורן. להורן יש כבר יותר מ 100 קרבות MMA ברקורד שלו...וניסיון של קרוב ל 15 שנה... והוא נתפס בחניקה פשוט שטותית...ולא היתה לו ברירה אלא להכנע... אז אם מישהו עם 15 שנים ניסיון עדיין עושה טעויות,למה שלברוק לא יהיה המקום הזה ללמוד מהטעויות שלו? לסיכום - ברוק הפסיד,אבל הראה שבהחלט יש לו מקום ב UFC...ואני מרחם על היריבים הבאים שלו,כי הטעויות שלו יהיו קטנות בהרבה,אם בכלל,בפעמים הבאות. כותב דעה זו הינו חובב UFC זה 3 שנים (למען הסר ספק)
 

Nurd4Life

New member
ממש כתבנו לענייני UFC ../images/Emo13.gif

מזכיר את זה שבמדור דעות בעיתוני היום כאשר יש איזה טור דעה, ואז בסיום כתוב "הכותב הוא ראש חוג ל_____" ... אני לא מחשיב את עצמי כחובב UFC, וגם לא כבעל דעה או בעל מאה בענייני היאבקות או WWE, אבל לא חושב שזה שאתה חובב את הספורט המדובר X זמן, אומר שהדעה שלך רלוונטית/נכונה יותר בנושא המדובר. אבל לפחות קרב שהקשר היחידי שלו לפורום הוא בעבר של אחד המשתתפים מעלה מהאוב את אחד המנהלים..
 

JayneCobb

New member
בדיוק בגלל זה כתבתי את מה שכתבתי

כי לטוב או לרע,רציתי מי שקורא את הדיעה שלי ידע שאני אוהב את ה UFC כבר די הרבה זמן,וזה לא הקרב הראשון שאני רואה. אני לא מתיימר להיות מומחה בתחום,וממש לא חושב שדעתי "שווה" יותר בשום אופן....זאת פשוט עובדה שרציתי לציין כדי שידעו... זה הכל..
 

Nurd4Life

New member
דעות

דבר ראשון שאציין זה שהוא הקרב UFC הראשון שראיתי, ולא ראיתי מינימום של 429 קרבות + תואר ראשון בפסיכולגיית הUFC אז אין צורך שתתייחסו לדעתי באמת ברצינות. דיווח הקרב : ברוק לסנר מרביץ, מרביץ, מרביץ.. עוצר רגע, ממשיך להרביץ, ממשיך, מיר תופס לו את הרגל, לסנר נכנע, נגמר הקרב. תנו לאמא שלכם לכתוב את השורה שכתבתי למעלה, וייקח לה גם כן בערך דקה וארבעים וחמש שניות. היה חסר לי שהשדרן של הUFC היה מכריז כשלסנר נכנס שHere comes the pain מיר הזה לא יודע מהחיים שלו. הוא לא יודע שאנקל לוק זה בכלל של אנגל? אם רצית להשפיל את לסנר, היית צריך לעשות עליו F5~! לסנר היה בערך חצי מהקריירה המקצוענית שלו בקרבות נגד קורט אנגל, הוא כבר שכח את כל הקאונטרים השונים לאנגל לוק? הוא לא יכל לעשות גלגול ולהעיף את מיר עם הראש לפינה?
 

eladi15

New member
אנשים פה חיים בסרט (ספוילר)

ש-MMA זה כמו היאבקות. בחיים האמיתיים, אנשים, כשעושים הכנעה כזו חייבים להכינע או שהיד שלך נשברת. להגיד שברוק לסנר הפסיד בצורה עלובה זה מגוחכך. צאק לידל הפסיד לרנדי רמפייג' ב10 שניות מאגרוף לפנים? גם הוא מתאבק עלוב? דברים כאלה פשוט קורים. אני בטוח שברוק ילמד מהטעות ואם להגיד את האמת הוא די הרשים אותי בקרב הזה.
 

JayneCobb

New member
שני תיקונים

1) ראמפאג' ג'קסון,או אם אתה ממש מתעקש - קוונטין "ראמפאג'" ג'קסון 2) צ'אק הפסיד אחרי קצת יותר מ 2 דקות,ואחרי אגרוף אחת שהוריד אותו,ועוד שנייים ששיטחו אותו סופית...
 

Great Khali

New member
סתם שאלה שאני רוצה את דעתכם

לפני 4 שנים ברוק לסנר השתתף בקרב איירון מן מול קורט אנגל. ובסוף הקרב הוא החזיק ננעל באנקול לוק במשך חצי דקה בערך ולא נכנע. אז איך בקרב שלו ב-UFC הוא נכנע תוך שניה וחצי?
 

JayneCobb

New member
JEEEEEEEZ

זאת בדיחה ממש עלובה.... ואם זאת לא בדיחה,זה ממש עצוב
 

Great Khali

New member
אני אגיד למה אני שואל

לפני כמה שנים היה פיוד בין אנגל לאורטון וריי. והאגדה מספרת, שאנגל שבר את הקרסול של אורטון בגלל האנקל לוק. אז סביר להניח, שגם לאחרים הוא נעל את הקרסול חזק. אז אולי גם ללסנר הוא החזיק חזק תא הקרסול, כמו עם אורטון
 

שי מילר

New member
מנהל
האגדה סיפרה לא נכון

אורטון הושעה לאחר שמישהו הלשין עליו שעישן ג´וינט, ושבירת הקרסול הייתה וורק.
 

Rock Bottom

New member
*מצביע וצוחק*

ואם היה לי את ה-GIF של נלסון מהסימפסונס צוחק ואומר "AH-HA", אז גם היית מקבל אותו פה. בן כמה אתה, ברצינות?
 
למעלה