קרב הבכורה של ברוק לסנר ב-UFC.

שי מילר

New member
מנהל
ברור שזה לא שחור ולבן

מיר לא נלחם נגד עצמו, יש מישהו מולו. עדיין לא הבנתי למה צריך להיות עם רקע ב-MMA כדי לראות את זה. אין קשר לניתוח מרסלינג, ראיתי מספיק קרבות לא מבוימים כדי לדעת פחות או יותר מה קורה. לסנר נתן פייט, אך עשה טעות מביכה ונכנע כמו כלום. זה מה שאקח מהקרב הזה.
 

batista3

New member
האמת שלא

בUFC כל מי שמגיע להתמודד עובר בדרך שבעת מדורי גהנום ועצם העובדה שהוא הוזמן להתחרות מועידה שהוא מספיק מיומן וטוב על מנת ליטול חלק בתחרות הספורטיבית ועונה על קטגוריות המשקל וההתמחות. ג'ובר הוא אחד שעושה ג'ובים ,כלומר מפסיד בכוונה ונראה חלש בכוונה, בUFC אף אחד לא מפסיד בכוונה, זה כל העניין, בגלל שזה ספורט אמיתי אי אפשר להשתמש במילה ג'ובר. לא נראה לי שהיית רוצה להיות בזירה 10 שניות עם הג'ובר היפני
 

שי מילר

New member
מנהל
לא מדויק בכלל

ג´ובר לא מפסיד בכוונה, הוא תמיד "רוצה לנצח". הבעיה היא שהוא לא מספיק טוב כדי להיות באותה זירה עם הכוכבים, בדיוק כמו יריבו של לסנר. וממש השוואה טובה לגביי
אתה יודע כמה רציתי להיות לוחם MMA.
 

batista3

New member
אתה מציג את זה כאילו

אין שום סיכוי שהיפני היה מנצח את לסנר וזה ממש לא נכון, אתה מדבר פה על בנאדם שהוא מומחה בMMA ובסיטואציה אחרת היה יכול להכניע את לסנר בדיוק כמו שמיר עשה, פשוט הוא לא שרד את הפתיחה הבובסטית והספיק ללסנר טייקדאון אחד כדי לגמור את העניין
 

שי מילר

New member
מנהל
על אותו משקל

בארי הורוביץ ושון וולטמן ניצחו את ראמון וקנדידו. הסיכוי קיים, אך קטן מאוד. זו המשמעות של הביטוי, אין משהו אחר. כמובן שההבדל היחידי הוא בעצם ההבדל בין ה-MMA לפרו רסלינג, אך העיקרון של היותך ג`ובר זהה לחלוטין.
 

batista3

New member
גבר אתה חי בסרט

איך אפשר להשוות בין נצחון של קיד על ראמון שהיה מתוכנן מראש!!!!! לנצחון של לסנר על יריב בקרב אמיתי!!!! הסיכויים של לסנר להפסיד היו הרבה יותר גבוהים כי הוא מקבל מכות באמת ואם היפני היה תופס אותו עם ברך לפנים זה היה נגמר בנוקאאוט תוך 4 שניות.
 

שי מילר

New member
מנהל
גבר אתה חי בסרט

אם אתה באמת חושב שהתייחסתי להיבטים הספורטיביים של קרב MMA מול קרב היאבקות, אתה לוקה בצורה חריפה בהבנת הנקרא, או שלא מכיר אותי בכלל (ושנינו יודעים שזה לא נכון). מעניין שאתה היחידי שלא הבין את ההסבר שלי. ננסה עוד פעם: הסיכוי של קיד לנצח את ראמון (בקיפייב) דומה מאוד מאוד מאוד (הייתי אומר זהה במאה אחוז, אבל אין דרך למדוד) לסיכוי של צ`ינג צ`ינג צ`ונג ההוא לנצח את לסנר (בשוט). מכיון ובהתאם לזאת, זה הופך אותו לג`ובר במונחים של MMA. אם גם עכשיו לא הבנת, אני מוכן להעמיד גרפים, תרשימים וטבלאות. הכל ברוח טובה, כן? /tapuzforum/images/emo8.gif
 

batista3

New member
אני בכל זאת חושב שאתה בסרט

לקיד היה מאזן של 0 נצחונות מול 20 הפסדים שהוא הגיע לקרב מול רייזור. למ'ין סו קים (הג'ובר בשבילך) היה מאזן של 5 נצחונות (3 בנוקאאוט ו-2 בהכנעה) אל מול 5 הפסדים, הווה אומר שהוא מתמודד לגיטמי לכל מי שייכנס לזירה, כמה וכמה לסנר שנכנס לקרב הזה כבתול MMA. אחי, בהאבקות מבויימת אין דבר כזה סיכוי, מן הסתם זאת הייתה הפתעה אדירה שקיד הצמיד את רייזר אבל אם קים היה מנצח את לסנר זו לא הייתה הפתעה בכלל וזה מה שאני מנסה מסביר לך.
 

שי מילר

New member
מנהל
הסטטיסטיקה לא שווה כלום

אם הג´ובר (כן, ג´ובר) ההוא היה מנצח את לסנר, כולם (גם אתה) היו אומרים שזאת הפתעת המאה. הסיכויים שלו היו מאוד נמוכים למרות המאזן, ובכל האתרים הוא קיבל יחס של ג´ובר. if it looks like a duck and acts like a duck, it´s a jobber
 

batista3

New member
אתה קובע עובדות כל הזמן

שמת לב לזה? אתה בא ואומר שבנאדם שיש לו 5 נצחונות MMA ושיותר מחצי מהם בנוקאאוט הוא ג'ובר.. לסנר היה אמור לפגוש איזה מתאבק יפני בגובה 2 וחצי מטר ששוקל איזה טון שפשוט לא יכל להגיע ואז הנחיתו על קים את לסנר בלי זמן להתכונן למפגש מולו, בגלל זה הסיכויים שלו היו נמוכים. אם הוא היה מנצח את לסנר זו הייתי הפתעת המאה שלך אולי, מבחינתי זה פשוט היה אומר שלסנר לא נועד לקרבות אמיתיים ושעדיף שיחזור לפרו-רסלינג, עצם העובדה שהוא ניצח שם, גרמה לי לחשוב שיש לו את מה שצריך. אני אומר שבוא נסכים שאנחנו לא מסכימים, גם זה קורה.
 

שי מילר

New member
מנהל
אז יכולנו לחסוך את הדיון הזה

משום שהדעה שלי בנושא נעולה ומקובעת לפי ראות עיניי, לא השתכנעתי מאף טיעון בטופיק הזה. ואני לא קובע עובדות, אלא מצביע על דעתי בנוגע לאחרים. זכותך לומר שזה לא נכון, כפי שזכותי לא להאמין.
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
באמת שלא רציתי להיכנס לדיון הזה

כי אתה ידוע כאחד שאומר משהו וגם אם ישטחו בפניך את הטיעונים הכי הגיוניים בעולם אתה תישאר מאחורי הדעה שלך ויהיה מה (לא שזה לא לגיטימי, רק לפעמים זה מצטייר כעקשנות סתמית). אתה טוען שלסנר מפונק ומרתיח אותך שהוא החליט לשנות מקצוע אחרי כל כך הרבה שנים ... אתה מתעלם מהעובדה שלסנר מגיל צעיר מתאבק חובבני וכל התיכון והקולג' (לפחות 5-6 שנים) הוא עסק בספורט תחרותי, ניצח תחרויות רבות ברמה הבית-ספרית, הקולג' , המדינה (מינסוטה) וכלל ארה"ב. בשנת 2000 אחרי שסיים את הקולג' וזכה בכל כך הרבה תחרויות הוא החליט לקפוץ על הזדמנות כלכלית אדירה (שכמובן אין בזה שום דבר רע) ללכת ל-WWE אחרי שאנגל סלל את הדרך למתאבקים חובבנים ומ-2002 שעלה לרוסטר הראשי היה ב-WWE סך הכל כ-3 שנים. לסנר אהב את החיים הפשוטים יותר והיה חסר לו הספורט התחרותי. לגיטימי ובכלל לא מעיד על פינוק או כל דבר שעשוי וצריך להרתיח את דמך ולהכעיס אותך על זה שהוא העז לעזוב למקצוע אחר. אולי הבחירה בפוטבול והמחשבה שיוכל להצליח שם בלי הרבה עבודה הייתה קצת מוטעית, ולסנר הראשון שיודה בזה. לגבי MMA זה כבר סיפור אחר. כשלסנר החליט שזה הכיוון שלו, הוא בילה את השנה פלוס האחרונות לא בלדבר על איך הוא הולך להצליח אלא על עבודה קשה, אפילו מייגעת ובלתי נתפסת. הוא קרע את עצמו יום יום כדי להכין את עצמו לאתגר החדש. הדיבורים שלו ה"מזלזלים" כלפי מיר היו חלק מהייפ הטלוויזיוני שהוא התבקש לעשות. כולם עושים את זה וחוץ ממקרים אמיתים בודדים שיש באמת באד-בלאד בין שני לוחמים, רוב הלוחמים מעריכים אחד את השני ולא מדובר בשום דבר מעבר לאותו הייפ שהם מתבקשים לעשות לקידום הקרב. למשך זמן הקרב כמו שאמרו אין בכלל שום משמעות. לולא אותה עצירה מהירה מדי של הקרב והורדת נקודה לא הגיונית - אם השופט היה מסתפק באזהרה מילולית והקרב היה ממשיך מאותה פוזיציה - מיר היה ממשיך לחטוף ומי יודע איך זה היה נגמר. מבחינה אישית גם אני כעסתי על לסנר שעזב ב-2004 - לא בגלל שזה מעשה אנוכי אלא בגלל שככה הוא מנע ממני להמשיך להנות ממנו בזירה. הכעס היה כעס אנוכי שלי ולא אישית כלפיו. ללסנר יש את הכלים להצליח - הוא רציני, מפוקס, עושה את הדברים לאט ונכון, עובד קשה מאוד וילמד מהטעויות שעשה נגד לוחם וותיק ומנוסה כמו מיר. אם רנדי קוטור הפסיד לצ'אק ליידל הרבה יותר מהר ממה שלסנר הפסיד למיר, זה עושה את קוטור הרבה פחות טוב ? הספורט הזה הוא בלתי צפוי ולא שופטים מישהו מקרב אחד בלבד - גם אם לסנר היה מנצח זה היה הישג מעולה אבל לא כזה שבאמת יכול להגיד אם הוא ימשיך להצליח - יש כל כך הרבה סוגים של יריבים וכל כך הרבה כלים שיכולים להיות לו ונגד כל אחד הקרב יהיה שונה. חבל שאתה ממהר לפסול מישהו בספורט שבאמת אין לך מושג בו ואתה נושא איתך משא כבד של אנטי כלפיו.
 

שי מילר

New member
מנהל
תגובה לשניכם

אני מודה שיש לי מטען כבד מאוד במיוחד כלפי לסנר, אך לא זאת הסיבה שתקפתי אותו בשרשור זה. הסיבה המרכזית היא שלדעתי לסנר עומד להיכשל ב-MMA, וחשבתי כך גם לאחר הקרב הראשון שלו. אני יודע שיש לו כלים להצליח, אך מאמין שיש המון אנשים שם שיעשו ממנו צחוק. ולגבי הקטע של העקשנות, מודה שאני מאוד דעתן ולא משתכנע בקלות, אך אם אקבל משהו שישכנע אותי, אין לי בעיה להודות בטעותי וכבר עשיתי זאת עשרות פעמים בעבר. הבעיה היא שלא קראתי בטופיק הזה שום דבר ששינה את דעתי, למרות שהיו שם טיעונים לא רעים בכלל.
 

Executioner

New member
תדע לך.

שאם לסנר ימשיך להלחם כמו בקרב האחרון הוא יצליח גם בלי לנצח כל קרב. האופן שבוא הוא נלחם מהנה יותר מהרבה לוחמים אחרים. הוא תוקף הוא אגרסיבי. עם התלהבות כזו הקהל עוד יהיה מאחוריו. יש לוחמים שפשוט משעממים וגם בתור אלופים הם לא יהיו אהודי הקהל, דוגמת טים סילביה.
 

שי מילר

New member
מנהל
ההתנהגות שלו בעבר

במיוחד בכל הנוגע להתנהלות מול וינס והיומרנות בגישה עם NFL.
 

c y n i c

New member
אני רוצה להבין

על סמך מה החלטת שהבחור שנאבק בלסנר בקרב הראשון שלו הוא ג'ובר?
 

שי מילר

New member
מנהל
תגובה לשניכם

נתתי מספיק סיבות בטופיק הזה. הבחור הזה הוזנק ברגע האחרון, כשאף אחד לא מאמין שיש לו סיכוי לנצח. הוא ג'ובר שהובא כדי לגרום ללסנר להיראות טוב, לאחר שיריבו המקורי לא יכל להגיע. אם הוא לא היה ג'ובר, לא היו מתייחסים אליו ככזה בכל האתרים שקראתי בהם.
 
למעלה