קרב הבכורה של ברוק לסנר ב-UFC.

שי מילר

New member
מנהל
ועוד דבר

הפסד זה הפסד, ולא משנה כמה תנסו, זה לא ישנה את המצב, דווקא בגלל שזה אמיתי.
 

JayneCobb

New member
זכותך לדעתך...

אבל בדיוק כמו שברסלינג יש הפסדים שמעלים אנשים דרגה,גם זה היה בהחלט מקרה כזה...לטעמי לפחות.
 

באסטר1

New member
הוא צודק

הפסד זה הפסד זה כן מוריד אותך אם לסנר היה מנצח סביר להניח שהוא היה מקבל מהר טיטל שוט אבל נניח שהדיוויזה של לסנר היא הדיוויזה של משקל קל-כבד ששם יש מלא לוחמים וכולם טובים הפסד אחד מוריד אותך למטה בטבלה..ונצחון למעלה ככה זה בUFC פה זה לא WWE ובכלל זה רחוק שנות אור מWWE..מה שכן בגלל שהוא הצליח בWWE הוא הביא איתו מלא צופים שבר בטח רייטינג בגלל זה הקרב עשה את שלו גם צ'אק לידל הפסיד תקרב הראשון שלו בUFC ותראו אותו היום..
 

TOMPORGES

New member
../images/Emo6.gif

דווקא את רון ג'רמי בחרת? אני חושד שאתה צופה בפורנו מיושן
לפי איך שג'רמי נראה היום, הבחורה צריכה להיות מופתעת אם הוא יחזיק מעמד 2 דקות......
 

שי מילר

New member
מנהל
רון ג'רמי

הוא שחקן הפורנו בעל השם הגדול ביותר בכל הזמנים, ששכב עם הכי הרבה נשים. המפיקים בסרטיו סיפרו שהוא היה מסוגל להחזיק 6-7 שעות ברצף, ולשלוט בזיקפה כרצונו. ו... זאת הנקודה שבה הדיון ירד לנקודה הנמוכה ביותר שלו.
 

motymoty

New member
הושפל? על מה אתם מדברים?

1. לסנר עלה מול אחד הלוחמים הטובים ביותר בהיסטוריה של הענף, ונתן לו כמה מכות שלאם היו נכנסות טוב יותר יכלו בקלות לגרום לו לאבד את ההכרה. אני מציע שתראו כמה קרבות UFC הסתיימו בצורה כזו ותבינו באיזה מצב מסוכן מיר היה. 2. 'רק 90 שניות?!' כן, תשעים שניות. זה המון זמן בזירה, כל מי שמכם היה פעם בקרב יודע להאריך 90 דקות אינטנסיביות. היו קרבות בין גדולי הענף שהסתיימו בטווח זמן כזה - מה זה אומר עליהם? .שוב, תראו עוד קרבות UFC ותבינו כמה מהר הם יכולים להסתיים. לסנר יכל לרוץ מסביבו או לחילופין להשיך לשכב עליו והקרב יכל להמשך עוד ועוד, אבל הוא בחר לנצל את היתרון הגדול (ואולי היחיד) שלו על מיר - כוח. נטו כוח. אגרופים. הוא עשה טעות אחת שעלתה לו בקרב - ומול יריב כמו מיר- זה כל מה שצריך. 3. לחימה כזו היא מיומנות נרכשת. אני לא טוען שלסנר הולך להיות הדבר הגדול הבא - אי אפשר לדעת. אבל תנו לו זמן. השמחה לאיד הזו ילדותית וכל כך לא מוצדקת.
 

שי מילר

New member
מנהל
לא מסכים בכלל עם המשפט האחרון

שמחה לאיד אינה נחשבת בכלל לפעולה חיובית, אך לדעתי במקרה הזה היא מתבקשת, במיוחד בפורום הזה (לאור העבר המביך שלו בכל הנוגע להתנהלות מול וינס). יתרה מכך, בכל פעם שזה יקרה השמחה לאיד תהיה יותר מתבקשת. זאת הדרך של אנשים מסוימים לומר לברוק: "רואה? אתה לא כל יכול כפי שאתה מנסה להוכיח שוב ושוב". הבנאדם הזה חושב שהוא הכי טוב בעולם בכל התחומים, זה מוציא אותי מדעתי. הוא קיפל את הזנב וברח מהפוטבול משום שגילה שאינו מספיק טוב, ויש לי תחושה חזקה מאוד שבסופו של דבר זה גם יגיע כאן.
 

hirshfe

New member
כל מה שיש לי להגיד

זה כל אלה שמהללים את לסנר, היו נקרעים צתחוק על הקרב הזה - אם לענק שעושה את הדביוט היו קוראים גולדברג או שם אלמוני. בגלל שיש פינה חמה בלב ללסנר מחפשים שם את הורוד
 
זה מה שגם אני חשבתי

נראה לי שהסובייקטיביות חוגגת פה. חצי מהאנשים (בכל האתרים) קוטלים את לסנר, חצי טוענים שהוא "כיסח את מיר" - וכלם צפו באותו הקרב!
 
אני מתעב את לסנר

אבל מה שראיתי היה שליטה של לסנר כמעט כל הקרב ובסוף הפסד בגלל חוסר ניסיון.
 

last caress

New member
הבעיה היא, איך שאני רואה אותה..

שאנשים שלא כ"כ מבינים בתחום וניכר עליהם שהם ממש לא רוצים שלסנר יצליח(כנראה מאיזשהי תקווה שהוא יחזור לוו וו אי) שופטים את הקרב הזה ע"פ אמות מידה של רסלינג ומשתמשים במונחים מהעולם הזה(ג'ובר, הקרב נגמר מהר מדי וכ'), ככה שחוסר הניסיון שלהם מונע מהם מלהתייחס לתוכן של הקרב בצורה קצת יותר מעמיקה. דווקא אנשים שמבינים בתחום(שחלקם בכלל לא מכירים את לסנר כ"כ טוב מהוו וו אי) אומרים שהקרב הזה היה מאוד מבטיח והראה המון פוטנציאל, ככה שזה הכל עניין של פרספקטיבה.
 

TOMPORGES

New member
../images/Emo45.gif

ברוק נתן הופעת בכורה די מרשימה, בהתחשב בעובדה שהוא שלט ברוב הקרב. ברוק לא הולך להיות כוכב ענק בזירת האוקטגון לדעתי, אבל הוא גם לא יהיה בשר תותחים
 

שי מילר

New member
מנהל
אולי

אנשים שמבינים בתחום חושבים שזה ניתוח מוח, כאילו שחייבים להיות מומחים כדי לראות קרב ולהבין מה קרה בו. המונח "ג´ובר" אמנם נלקח מעולם ההיאבקות, אך זה מתאים כמו כפפה כדי לתאר את יריבו הקודם של ברוק.
 

JayneCobb

New member
לא ניתוח מוח,אבל....

היריב הקודם של ברוק היה מחליף שהוזעק כשבוע לפני הקרב בגלל שהיריב המקורי (הונג מן צ'וי) לא קיבל אשרת כניסה לארה"ב...ואגב,היה מדובר במישהו שגם יחסית חדש ל MMA,אאל"ט הקרב מול ברוק היה קרב ה MMA השני או השלישי שלו בסה"כ... ולגבי הבנה של קרב : אומנם לא ניתוח מוח,ולא צריך תואר שני במדעי MMA,אבל הבנה מינימלית כן נדרשת כדי להבין מה קרה כאן...אי אפשר לראות את הקרב הזה רק כ "ברוק נכנע בדקה וחצי",פשוט אי אפשר...זאת בדיוק טעות של אנשים שרואים MMA לראשונה ואולי בניגוד לרצונם,מבססים את ההשוואה למשהו מרסלינג...
 
למעלה