קרב הבכורה של ברוק לסנר ב-UFC.

kendog keds

New member
המשפט האחרון שלך מסכם מה שאמרתי

"ברגע שלסנר יתפוס את הטכניקה וילמד לשלוט בה, אני מאמין שהוא יהיה ענק בתחום." בינתיים הוא לא תפס, אז זה לא שווה כלום, וראינו את ההוכחה בקרב הנ"ל. "אבל לסנר פירק אותו כל הקרב" = לא מספיק כדי לצאת ממהלך אחד של מיר.
 

Break The Wall

New member
אבל

לסנר קרע לו את הצורה.. איכשהו הוא הפסיד, אבל אני התרשמתי. הוא היה פי 10 על היריב שלו.
 

talhorm

New member
למרות שהשופט לדעתי

היה צריך לתן לו רק אזהרה ולא ישר לשלוף את ה1- הזה, כי למען האמת לסנר הכה כולה פעם אחת, אולי פעמיים מאחורי ראשו של מיר, בדרך כלל דבר כזה נגמר באזהרה קודם כל אבל טוב... זה לא רלוונטי
 

באסטר1

New member
אבל הנקודה

לסנר עשה מהלך לא חוקי ולא פעם אחת אני ראיתי 3 אגרופים..עם כוח כמו של לסנר זה היה יכול להגמר באיבוד הכרה , קומה והרבה דברים שלא היה כדאי ישר נותנים הורדת נקודה כדאי שידע שזה אסור ולא יתנו לו אזהרה כי הוא טירון..זה אגרוף מסוכן מידי פשוט
 

JayneCobb

New member
שטויות

3 קרבות קודם,בקרב של ריקרדו אלמיידה אאל"ט היתה אזהרה,על שני אגרופים רצופים...לא נקודה,אזהרה... מזגאטי מיהר מדי עם הנקודה,הוא אפילו לא אמר לברוק פעם אחת "WATCH THE BACK OF THE HEAD" הוא פשוט עצר ולקח לו נקודה....
 

באסטר1

New member
אוקי

אבל תסכים שאם זה עלול להביא למצב לא טוב עדיף לתת נקודה פחות ישר תחשוב תמיד על המקרה הגרוע ביותר שיצא ותראה אם שווה לתת אזהרה תמיד אחרת כל אחד יכול להביא מכה בראש מאחורה ולהביא את הלוחם שמולו לטישטוש ולקבל אזהרה אסור שזה יהיה אם רוצים קרב אמיתי
 

TOMPORGES

New member
../images/Emo45.gif

הפסקת הקרב הצילה את מיר מהסתבכות. מסכים שהשופט יכל להסתפק באזהרה
 
דעה

לסנר היה פשוט לא מוכן לזה. בהתחלה זה נראה כמו סקוואש, הוא בטח חשב שיכניס כמה אגרופים ובזה יימגר. ואז - כניעה וסוף. פאדיחה. איזה קטע היה לראות את אנגל, טייקר, אוסטין וסייבל באותו אולם. כמעט ציפיתי שבסוף הקרב האורות ייכבו וטייקר יתקוף את לסנר.
 
דעות, ספויילר כמובן

החלום שלי היתגשם
. לסנר הפסיד בצורה כל כך עלובה. אני לא ממש מבין מה מרשים במה שלסנר ניסה לעשות. הוא נתן אולי הרבה אגרופים לראש של מיר, אבל לא ניראה לי שזה היה אפקטיבי. אם לסנר לא היה נותן את המכה הלא חוקית אז מיר היה מסיים את זה אפילו ליפני. אני מקווה שניראה את לסנר נגד אנשים שיהיו פחות על הקרקע.
 

omergd1

New member
דעה

אין לי מושג על מה אתם מדברים. ברוק הוריד את מיר למזרון ישר והכה אותו בכל הכוח וכמעט גמר אותו שם, אבל החוסר ניסיון שלו ללא ספק גרם לו להפסיד. אל תשפטו את לסנר אחרי קרב אחד של בקושי 2 דקות. אם הוא ימשיך להפסיד אז תקברו אותו. ולא מעניין אותי אם לא מוצא חן בעינייכם מה שאמרתי.
 

שי מילר

New member
מנהל
מה נעשה

קשה להתרשם כשבן אדם עם כל כך הרבה הייפ לא מחזיק אפילו 2 דקות. זה שווה ערך בעיניי למקרה שמישהי תאמר: "הייתי עם רון ג´רמי וראיתי כוכבים, אבל לאחר 2 דקות הוא נרדם".
 
אין קשר לזמן

בגלל שלסנר שלט כל הקרב ובסוף הפסיד להכנעה שזה דבר שמיידית נכנעים אליו. (כן, אי אפשר לזחול אל החבלים כדי שהשופט יפריד) זה לא שכל הקרב לסנר חטף מכות, ו"שרד" בקושי שתי דקות, אלא הוא כיסח את היריב שלו כמעט שתי דקות אבל בסוף נפל בגלל חוסר הנסיון שלו בספורט/ בגלל הנסיון הרב של היריב שלו לעומתו.
 

JayneCobb

New member
אתה ממש לא צודק

זה בהחלט הפסד שבו לסנר יצא מנצח. אני לחלוטין לא מסכים עם הקביעה שלך שיזכרו לו את ההפסד ולא את הדרך...שוב,הוא נלחם מול אלוף עולם לשעבר,מומחה בהכנעות,ואיזו הפתעה,בקרב השני שלו בלבד,הוא נכנע... דמיין לשניה מצב שבו רסלינג הוא קצת פחות מזויף,ומישהו מגיע ל WWE,והקרב השני שלו הוא נגד HHH...איזה סיכויים היית נותן לו לנצח? למעשה (בלי קשר לאגו של H) איזה סיכויים היית נותן לו "לפרק" ל H את הצורה ואז להפסיד בגלל שטות? אם אתה יכול להסתכל לי בעיניים,וברצינות להגיד משהו שהוא יותר מ 0...אתה השקרן הכי טוב בהיסטוריה.... זה פשוט לא קורה,לא קרה,ולא יקרה. אבל מה אתה יודע? MMA זה ספורט,לא הצגה...והדרך שבה ברוק הפסיד ממש לא מרמזת על תוצאת הקרב לכאן או לכאן... אם היו מראים למישהו שלא יודע את תוצאת הקרב הזה,וחותכים אותו 5 שניות מוקדם יותר מהסוף האמיתי,האם אתה באמת מאמין שהוא היה חושב שברוק יפסיד???? אין שום סיכוי...ולכן אני אומר שוב : ברוק אולי הפסיד,אבל בהחלט יצא מנצח.
 

שי מילר

New member
מנהל
וזאת בדיוק הבעיה

היומרנות של לסנר ניצחה אותו. כפי שכתבתי במאה פוסטים אחרים, וכפי שברוק טען באימפקט, הוא חשב שינצח את מיר כמו כלום, למרות שזה הקרב השני שלו, ולמרות שיריבו הראשון היה מישהו שמשפחתו בקושי מכירה אותו. הבנאדם הזה חושב שהוא הלוחם מס´ 1 בעולם, כפי שהוא חשב שתוך חצי שנה יקבל את ה-MVP של הסופרבול. אני לא מקבל את הקביעה שמישהו ניצח קרב שהפסיד בו. הוא נכנע כמו ילד במרכז הזירה. אני דווקא יודע היטב מי זה מיר (ביררתי עליו פרטים לפני הקרב כדי להבין כמה סיכוי יש לברוק), ויש מצב חזק שהוא נקלע למצב הזה מתוך שאננות. העובדה היא שברגע שהוא נכנס לקרב, הכל נגמר. לסנר לא ידע מה לעשות.
 

JayneCobb

New member
יומרנות?

מה ציפית שהוא יגיד בראיונות לפני הקרב? שהוא יודע שהוא נלחם מול אלוף לשעבר ושאין לו הרבה סיכוי???
 

שי מילר

New member
מנהל
לא זאת היומרנות

היומרנות היא שהבחור מדבר כבר המון זמן על עצמו (עוד לפני שנכנס לתחום) כמו אחד שישתלט על הענף. הזיגזגים בקריירה שלו ממש קיצוניים, ובמובן מסוים הייתי מצפה שיהיה פחות שחצן בראיונות. בוודאי שהוא לא אמור להישמע כמו אפס, אך התבטאויות מהסוג הזה לא מוציאות אותו טוב.
 
למעלה