קרב הבכורה של ברוק לסנר ב-UFC.

Executioner

New member
אף אחד לא נולד לוחם MMA

לרובם ובעיקר הותיקים יש רקע במשהו כמו ג'ו ג'י טסו, קיק בוקס והם מפתחים את כל השאר. ללסנר יש רקע בהאבקות, אלוף ארה"ב בקולג' אם אני לא טועה ובשנתיים האחרונות הוא פיתח את שאר היכולות שלו.
 

שי מילר

New member
מנהל
אתה לא טועה

אך השינוי נראה פתאומי מדי, במיוחד לאור העבר הכושל בפוטבול. הבנאדם משנה כיוונים בחיים יותר מהחלפת גרביים.
 

באסטר1

New member
פאק

אתה לא מבין כלום אז למה לנסות בכוח להבין? אמרת בעצמך אתה לא מבין בתחום אז הבנאדם הפסיד אחרי דקה וחצי..גם אני בקרב הראשון הכנעתי אחרי 56 שניות אז מה? הבנאדם שלסנר היה נגדו (מיר) קיבל מכות כל כך חזקות שהוא עשה לו סימנים בכל הראש הוא פשוט טירון ולא למד שאם אומרים לך שמתאבק הכי מכניע זה פרנק מיר אז אתה לא צריך לקחת אותו לקרקע ולנסות לנצח אותו שם..זה היה דיבלי
 

שי מילר

New member
מנהל
שיט

לא ידעתי שחייבים להיות עופר שלח כדי לראות קרב MMA. בפעם ה-300: לא חייבים להיות מומחים כדי לחוות דעה, אני עומד מאחורי כל פסיק שהפלאפון הרעוע שלי סיפק בשרשור.
 

שי מילר

New member
מנהל
וכן, אני יודע ששלח לא מומחה ל-MMA

זאת סתם צורת ביטוי למישהו שמומחה בכל התחומים.
 

באסטר1

New member
גבר

למי אכפת מהמומחיות? אף אחד לא דיבר איתך שאתה לא יודע כלום ומדבר שטיות אתה פשוט מדבר שטיות מתוך שנאה ללסנר הבחור לא חטף אפילו סטירה בקרב אתה אומר שהוא הפסיד..לא יודע מה איתך אבל זה כמו סיטואציה שיהיה קרב וא' יוביל כל הקרב על ב' אבל אז א' ישבור רגל בטעות וב' ינצח זה אותו סיטואציה פ' תפס את ב' בכניעה בגלל חוסר נסיון וניצח אתה ישר אומר לו שילך לחפש עבודה אחרת.. חוץ מזה אני רואה אותך רושם לאנשים בנוגע לWWE שהדעות שלהם לא כמוך הרבה דברים על כמה הם לא מבינים אז זה סותר את הדברים שלך ושוב לראות קרב לא צריך להיות מומחה אבל אתה לא רואה UFC בדרך כלל ראית כי ברוק שם ורצית שהוא יפסיד לא ככה?
 

שי מילר

New member
מנהל
תן לי

פוסט אחד שבו אמרתי לאנשים שהם לא מבינים משום שדעותיהם שונות משלי i dare you ולא רציתי שהוא יפסיד, דווקא אין לי בעיה שהוא יצליח. מצד שני, בעקבות היומרנות שלו, כשהבחור הפסיד זה עשה לי טוב, וכשהוא הפסיד בתוך דקה וחצי זה עשה לי עוד יותר טוב. וממש לא משנה שהוא לא חטף אפילו סטירה, מבחינתי זה אפילו יותר גרוע.
 

hbk socks

New member
חח אין ג'וברים בUFC

כי זה לא מבוים, הם באים כדי לנצח, והפסד של דקה וחצי בUFC זה לא נורא כמו קרב של 10 דקות בו אתה רק מקבל מכות ויוצא עם פרצוף סגול וראיתי קרבות כאלה, לדעתי לסנר היה מצוין (ואכזרי), אם הוא היה יותר מנוסה הוא היה מנצח, אבל זה עוד יבוא...
 

שי מילר

New member
מנהל
הג'ובר לא היה

ב-UFC, אלא בארגון אחר שלסנר עבד בו אשתקד. והוא היה האבא של הג'וברים.
 

hbk socks

New member
הארגון הזה

היה ארגון של היאבקות בידורית כמו WWE? (בקיצור באיזה ארגון מדובר
)
 

Taker4ever

New member
וואל....

אחרי כל הייפ שעשו לקרב הזה, זה מוציא את לסנר כמו עוד סתם אחד. לסנר לא היה צריך לעזוב את ה-WWE, הוא היה צריך להישאר שם, איפה שהוא כבר הצליח והראה שהוא מתאים בול לשם.
 

Taker4ever

New member
מצד שני.....

אסור לשכוח שלסנר רק מתחיל בתחום. כך שלא ממש כדאי לפסול אותו כבר. גם כשהוא הגיע ל-NFL זה לקח קצת זמן עד שהוא ויתר שם.
 

שי מילר

New member
מנהל
אני קיבלתי חשק

לקנות פופקורן למיקרו, הבעיה שזה לא יהיה מוכן לפני שהקרב נגמר!
 

kendog keds

New member
הקרב הזה הוא דוגמה נהדרת(ספוילר מהקרב)

לכמה כוח הוא בעדיפות נמוכה לעומת טכניקה בתחום הזה. לסנר הרשים? במה? את הכוח שהוא הפגין שם יכול להפגין כל אחד שיש לו... well... כוח כמו של לסנר. החוכמה היא לדעת מה לעשות עם זה. טיפה טכניקה. אז אם אתה לא יודע מה לעשות עם זה וסתם חובט עד שהיריב יפגע, הוא יבין שזה מה שאתה עושה וינעל עליך אחיזה. simple as that, וזה בדיוק מה שהיה. במיוחד זה מובלט כשמיר ניסה כבר לנעול פעמיים לפחות את הרגל של לסנר, והוא לא הצליח להבין מכך שעליו לשנות את צורת המתקפה. נראה אם הוא ישכיל ללמוד מזה בקרב הבא (סה"כ עם יריב פחות מרוכז או לחוץ פסיכולוגית החבטות האלה גם יכולות לעבוד)
 

Rock Bottom

New member
שמע

הוא פתח לו את כל המצב עם אגרופים ומרפקים. לא חסרים קרבות שהסתיימו בצורה שכזו. זה היה די ברור שהוא הולך על זה עד הסוף וחבל. זה מוזר לגמרי שלסנר אכל את זה בצורה לא ברורה. כשהוא כל פעם נעמד אל מול הרגליים של מיר צרחתי למסך "תזוז משם דבילללללל!~^@#%!", אבל חבל שזה לא אפקטיבי כל כך. בסך הכל, אפשר להגיד עליו הרבה דברים, וזה נכון שמיר במהלך הרציני הראשון שעשה כל הקרב ניצח, אבל גם הגראונד אנד פאונד של לסנר בהתחלה הייתה אולי הפתיחה הכי אינטנסיבית שראיתי לקרב UFC והולי שיט אחד גדול בפני עצמו. ברגע שלסנר יתפוס את הטכניקה וילמד לשלוט בה, אני מאמין שהוא יהיה ענק בתחום.
 
למעלה