קרב הבכורה של ברוק לסנר ב-UFC.

BeN ShaDe

New member
קרב הבכורה של ברוק לסנר ב-UFC.

אתמול בלילה התקיים האירוע UFC 81 ובו אלוף ה-WWE לשעבר , ברוק לסנר , עשה את הבכורה שלו בארגון כאשר התמודד מול אלוף UFC לעבר , פרנק מיר. בלינק הבא תוכלו לראות את הקרב המלא ואתם מוזמנים להביא דעה על הקרב עצמו ועל לסנר בפרט. http://www.youtube.com/watch?v=R08sXIGiLBs . אתם מוזמנים לשרשר את כל הדעות שלכם עם הספויילרים בהמשך השרשור.
 

BeN ShaDe

New member
דעות.

שמתי לב שכל אוהדי ה-MMA הספידו את לסנר מההתחלה וחבל , כי הייתי בטוח שהם סתם מגזימים כי חשבתי שיש ללסנר את הכוח והזריזות להלחם בענף הזה. מיר ממה שהבנתי הוא יריב קשה מאוד ולסנר הפסיד את הקרב בגלל שהוא חשף את הרגל שלו מהר למיר , מה שאפשר למיר לעשות ללסנר את נעילת הרגל שלו. חוסר ניסיון בהחלט ואני בטוח שלסנר הפתיע רבים כאשר במשך דקה פשוט שחט את מיר. הראו לנו לפני הקרב את אנגל , אוסטין , אנדרטייקר ואשתו של לסנר - סייבל שנכחו באולם. אני יודע שאנגל ואנדרטייקר הם בהחלט חובבי MMA , אבל לא ידעתי לגבי אוסטין (או שכנראה רק בא כדי לראות את לסנר). בכל מקרה - הייתי שמח לראות את לסנר ממשיך להתאמן ולהמשיך ב-MMA כי אני חושב שהוא יכול להציע הרבה. כמו שאמרתי - הוא זריז , הוא גדול ועם עוד ניסיון ומיומנות כנראה שאנשים יתחילו לקחת אותו ברצינות.
 

scso

New member
דעה.

לסנר מרשים.מאוד מרשים. מספיק לראות את ה-3 שניות של פתיחת הקרב כדי לראות כמה מהיר וחזק הוא-איך שהשופט סימן לקרב לסנר התנפל על פרנק והוריד אותו לקרקע במהירות ובכוח רב והתחיל לתת לו אגרופים קצרים וחזקים לראש. וגם כשהופרדו לסנר שמר על יתרון ברור. לסנר יש 2 בעיות שבולטות מאוד לעין: 1)חוסר ניסון-רואים שלסנר היה נירגש ולא שקט כמו שאמורים להיות כשמגיעים לקרב. 2)אסטרטגיה-או ליתר דיוק,חוסר האסטרטגיה.לסנר עבד טוב עם הטייקדאון והאגרופים,אבל טמבל,למה אתה מתעקש לבוא לו כל הזמן לכיון הרגלים ולהכניס את פלג הגוף העליון שלך ישר לבין הרגלים שלו?! ועוד אפשר לראות שמבך יותר מחצי דקה פרנק מנסה שוב ושוב לתפוס את ברוק בנעילה אבל תמיד בורק מתחמתק בזכות הכוח והגדול גוף שלו.אבל מול פרנק זה היה עניין של זמן. אני חושב שבניגוד ל-NFL,לסנר יש עתיד ב-UFC.הוא יפסיד ויחטוף אבל בסופו של דבר הוא ילמד.יש לו פוטנציאל ועם הזמן יבוא הנסיון ועם הנסיון יבואו הניצחונות. ולדעתי כבר את הקרב שלו הוא ינצח.
 
דעות שלי

זו הפעם הראשונה שאני רואה קרב שלם של UFC, ולומר את האמת לא התרשמתי. לא התרשמתי מהקרב ולא מלסנר. הוא הכניס לפרנקי מיר כמה מכות, אבל נכנע אחרי שנייה. קרב קצר, שלפי דעתי בתור מישהו בקהל הייתי מבקש החזר כספי. בכל מקרה, עם כל ההייפ שהקרב הזה קיבל, הוא לא עמד ברמות.
 

Rock Bottom

New member
קודם כל

זה עלוב מאוד מצידך להגיד דבר כזה. השני סיימתי לצפות בקרב והוא היה הולי שיט אחד ענק. בנוגע למה שאמרת על UFC, זה ממש לא מייצג. יש קרבות שנמתחים על פני 3 סיבובים (או אפילו 4 ו-5, אם מדובר במיין איבנט), והם סאקס, ויש קרבות מהסוג הזה, שמסתיימים תוך דקה ואתה פשוט תופס את הראש לאורך כל הקרב. זה הריגוש שיש ב-MMA. גם אני לא כזה מעריץ מטורף, אבל אני מעריך את זה בהרבה מרסלינג. לסנר שחט אותו. תפסתי את הראש לאורך כל הקרב. אשכרה ישבתי מול המסך וצעקתי "אני לא מאמין!", עד לנעילה שלסנר נכנס ממש לתוכה בחוסר הנסיון שלו ואכל אותה. פשוט לא יאמן. קרב ענק. צר לי שזו הדעה שלך, אבל כנראה שזה ממש לא בשבילך כל העסק הזה.
 

שי מילר

New member
מנהל
בדיוק הרגע הגבתי בשרשור חדשות

אני מציע שכולנו ביחד ננסה לעזור לברוק למצוא עוד כמה מקצועות לפני שהוא יבין שפרו רסלינג זה הדבר היחיד שהוא יודע לעשות. שמעתי שנבחרת הקרלינג מחפשת קפטן.
 

Gooolan

New member
קצת

אירוני ש- סרטוני ההייפ לפני הקרב, הכניסות, כל הסטטיסטיקה שלפני , נתונים על הלוחמים והצגתם - כל אלו ארכו 11:14 דקות. הקרב עצמו לקח בדיוק 1:57 וזה עוד כשמחשיבים את הטיים אאוט שאחרי המכות מאחורי הראש שנתן לסנר למיר. אני ידעתי את התוצאה לפני שהתחלתי לצפות בקרב, אבל זה היה מהר יותר מכשציפיתי. לסנר פתח מצויין כשהוא מתמקד בראשו של מיר לאחר שהוא ריתק אותו למזרון. הכיוון היה מצויין אבל מה שבעצם הביא את לסנר להפסד הוא חוסר ניסיון מוחלט. אתה לא עומד מול הרגליים של מיר, חיית הכנעה בצורה כזו. מיר יודע כאחד שמשום דבר יכול להכניע כמעט כל אחד. טעות חמורה של לסנר , שלטעמי היה צריך להישאר על המזרון ולטשטש את מיר עוד קצת עם האגרופים. במבט לעתיד , אני חושב שלסנר יכול להצליח מאוד בMMA בכלל ובUFC בפרט - הוא בנוי טוב , כולו שרירים - 120 ק"ג בלבד - למרות שהוא נראה הרבה יותר , וזה בגלל שהוא כולו מסה של שרירים. היה נחמד לראות את טייקר,אנגל ואוסטין בקהל (גם את סייבל...) ודווקא הופתעתי שהם לא ישבו ביחד.
 
אהה

ועוד משהו לסנר היה מצוין חוץ מחוסר ניסיון וזה אי אפשר להאשים אותו הוא אכל את מיר עד הטעות...
 

dj ariel m

New member
ממש

שתי שניות לפני שהקרב שלהם מתחיל דקה 82 בדיסק השני..אממ דקה 6
 

dj ariel m

New member
חחח

ברח לי , תלוי איך אתה מסתכל שהזמן רץ קדימה או אחורה
 

last caress

New member
ממש לא מבין..

את האנטי שיש פה לאנשים נגד ברוק לסנר. הבנאדם די חדש בתחום הזה, ניצח בבכורה שלו מתאבק יפני במה שהיה די סקוואש(וכמובן שאף אחד כאן לא התרשם בזה), וברגע שהוא מפסיד אנשים כאן ישר זורים לו מלח על הפצעים? ממה שהבנתי ממביני עניין בתחום, ההפסד אכן נבע מחוסר ניסיון של לסנר ושינויי חוקים מעיקים. הבסיס עדין שם, לסנר נתן תצוגה די מרשימה בזמן שהוא נלחם ואני מאמין שאחרי שהוא ישתפשף קצת בעוד כמה קרבות הוא יכול לבנות לעצמו מוניטין לא רע בתחום.
 

שי מילר

New member
מנהל
אז

שנביא לו פרחים? נערוך עבורו קליפ ביוטיוב? מודה שאני רחוק שנות אור מלהיות מומחה בתחום, אך עם עובדות לא מתווכחים: הבנאדם הפסיד תוך דקה וחצי, ובקרב הקודם שלו הוא ניצח ג´ובר שהוזעק בשניה האחרונה. לא צריך להיות מומחה כדי לראות שלסנר היה ענק בפרו רסלינג, וב-MMA הוא יהיה בינוני לכל היותר.
 

שי מילר

New member
מנהל
לא טענתי אחרת

אבל יש דברים שפשוט בולטים ממרחק, גם לאנשים שאינם מומחים. אבל אני מניח שהרקורד של לסנר בעתיד כבר ידבר במקומי.
 

batista3

New member
זה תלוי בעובדות

זה לא בדיוק שהוא נכנס לזירה ותוך 2 דקות סיים מעולף ומדמם, אלא עשה טעות אחת יותר מדי ושילם עליה, מפה לצאת בהצהרה שהוא יהיה בינוני לכל היותר, במיוחד שבאותה הודעה אתה מודה שאתה רחוק שנות אור מלהיות מומחה בתחום, זה לא נשמע רציני. פרנק מיר, היריב של לסנר הוא אלוף העולם במשקל כבד לשעבר, יש לו מאזן של 11 נצחונות מתוכם 7 בהכנעה (אחד מהם אגב נגד פיטי ווילאמס תוך 46 שניות..), ורק 3 הפסדים, אז אתה מבין שעם כל הכבוד ללסנר ולגודלו הפיזי, הוא עדיין נכנס לקרב הזה בתור אנדרדוג. אני לעומתך התרשמתי מלסנר מאד, הוא כמו פיטבול , ולא היה חסר הרבה שהוא יעלף את מיר עם האגרופים החזקים שלו, הבעיה שלו היא בדינמיקה של הקרב, היה שם רגע שבו הוא היסס ותפס את מיר במעין עמדת מוצא לשארפשוטר, מיר המנוסה והוותיק ניצל את זה תוך שניה והכניע את לסנר, אבל אם תסתכל על הפנים שלו אחרי הקרב, בוא רק נגיד שהוא לא נראה כמו מישהו שניצח איזה ג'ובר תוך דקה וחצי, אלא כמו מישהו שחטף מכות רצח.
 

שי מילר

New member
מנהל
יכול להיות שהייתי מעט נוקשה מדי

יש לי פשוט נטייה לצאת נגד אנשים שמחליטים לפתע לשנות את חייהם ולבחור ענף שאחרים מתאמנים בו כל החיים, מתוך ציפיה שיהיו באותה רמה לאחר שנה וחצי ואף יתעלו עליהם. נראה לי יומרני מדי. מבחינתי הקרב הזה היה ניצחון על כל האנשים האלה, כמו מייקל ג'ורדן בבייסבול. אני אמנם לא מומחה, אך הדעה שלי הייתה רצינית מאוד כמישהו שראה קרב שנגמר נורא נורא מהר. זה דבר שכל צופה פשוט יכול לראות. לא צריך להיות מומחה, וגם בתור מישהו שאינו מומחה יכולתי לראות שבפעם הראשונה שלסנר נתקל בקושי מסוים, לא היה לו מושג איך להתמודד איתו.
 

batista3

New member
העניין הוא שזה לא מקרה חריג

לוחמים ותיקים מאד בufc לפעמים מפסידים תוך עשר שניות בנוקאאוט, ההבדל בין לסנר במקרה הזה לג'ורדן שניסה את כוחו בבייסבול הוא הרקע המקצועי. למייקל לא היה שום רקע בבייסבול והוא ניצל את הפרסום שלו על מנת להכנס לליגה, והבין (למזלנו) שכנראה שהוא לא נועד לזה. ללסנר לעומת זאת יש גם את המבנה הפיזי וגם את הרקע בהאבקות קרקע (אגב - האלוף הנצחי של הufc רנדי קוט'ור הוא גם מתאבק קרקע בבסיסו) ,כך שהמעבר שלו לufc אינו כל כך רחוק מכישוריו, הבעייה שלו היא חוסר נסיון מובהק במעמדים שכאלה משום שאת רוב הפז"ם שלו בזירה הוא עשה בפרו-רסלינג המבויים אותו הוא כבר מיצה מכל כיוון אפשרי, יחד עם זאת ניתן לראות שהוא רעב להוכיח את עצמו, ואני מאמין שהוא דווקא יכול להצליח שם ובגדול
 
למעלה