Memories...

nir2107

New member
Memories...

אז כפי שכולכם כבר יודעים, הפורום חגג אתמול שש שנים מאז היווסדו, ומאז אותה הודעה חורצת גורלות של uritaker, הרבה גשרים עברו מעל המים. הרבה רגעים זכורים, לטוב ולרע, עברו על הפורום, וכאן זה המקום להיזכר בהם. אז אתם מוזמנים להעלות לכאן לינקים של השרשורים וההודעות שאתם זוכרים יותר מכל.
 

nir2107

New member
הצד האפל של הארכיון

היום לפני שלוש שנים, אלכס פותח את אחד השרשורים היותר מצחיקים שיצאו לי לקרוא כאן בפורום. אמנם מי שלא בקיא בנפשות הפועלות באותה תקופה אולי לא יעריך את זה באותה מידה, אבל זהו בהחלט רגע נוסטלגי עבור רבים כאן בפורום.
 

nir2107

New member
יאיר גורם לכולנו לצאת טמבלים

אחד הרגעים הכי שנויים במחלוקת בהיסטוריה של הפורום. יש שמחשיבים את זה למתיחה גאונית, ויש שתכננו להושיב את יאיר מול לופ של שידורים חוזרים של תוכנית המופת שרהל'ה כולם. עוד לפני הביטולים של סמקדאון והאולי ביטולים של TNA, היה הביטול של משהו שלא היה. יאיר הצטלם עם וינס מקמהון וכנראה נדבק ממנו במחלת הטיזריות, מה שגרם לו להכריז על הופעה עתידית של ה-WWE בארץ. כולנו האמנו, כולנו יצאנו טמבלים ורק ירושלים 02.
 

matt white

New member
את זה אני זוכר...

אחד השרשורים הראשונים שלי בפורום... היה מתיחה ענקית!
 

Sid

New member
אז זאת בעצם היתה מתיחה על מתיחה לא?

ומה שמוזר פה זה ש"מלך ההאבקות" כתב את ההודעה האחרונה שלו ממש יום לפני המתיחה של רפי ומאז גם לא חזר לכתוב בפורום, אז עדיין קשה לי להיות סגור על זה שרפי הוא לא "מלך ההאבקות" בסופו של דבר
.
 

Youre Punked

New member
זוכר את זה..

ואיך אנשים התעצבנו עליו, ורצו לתת לו באן מהפורום. היה מצחיק דווקא. D:
 

nir2107

New member
השרשור שאני לא אשכח

עוד 12 יום אני חוגג בדיוק שנתיים להכחלתי. נחמד להיזכר, וזה גם ייתן לכם מדריך מי בפורום זוכה ליחס מועדף (כל אלה שבירכו אותי ולא את קנדוג).
 

שי מילר

New member
מנהל
חח יצאתי ממש אהבל בטופיק ההוא..

אבל לפחות עכשיו אני יודע מי אתה
 

nir2107

New member
אין לי מושג למה רשמתי את השם שלך

התכוונתי ל-voodoo. מחילה.
 

Thiery Henry

New member
אני לא מצליח למצוא את הלינק

אבל אני זוכר שממש כשהגעתי לפורום (בערך לפני שנה ו-3 חודשים), היתה איזשהי מתיחה שקורט אנגל חתם ב-ROH. מישהו יכול למצוא את זה?
 
למעלה