החוקים

../images/Emo6.gif עוד

כל מתאבק שאי פעם דרך ב-WWE, יקבל פוש ב-TNA. אלוף ה-TNA הבא: דמיין דמנטו! מותר לעשות תפניות בסטוריליינים ובתוצאות הקרבות בלי להסביר אותן. התפקיד של הסברה וסידור הגיוני של מה שהתרחש מוטל על האוהדים, לא על הבוקרים. ההגדרה We are wrestling היא מאוד גמישה ויכולה להכליל שחקני פוטבול ובייסבול.
 

nir2107

New member
הנה כמה

כשמייקל קול אומר שמתאבק עומד לנצח בקרב, היריב שלו יצליח לצאת מזה.
כל אלוף פייס ב-WWE יקבל שרשור שטנה בשלב מסוים
ואז שלומי יפתח שרשור ובו הוא יגיד שהוא לא כל כך נורא וכולם יהפכו למארקים שלו
במיין איבנט של PPV הניסיון הראשון לפינישר לעולם לא יצלח
סימן שאתה דון ווסט #36: אתה לא מכיר שום שם תואר אחר חוץ מ wicked
סימן שאתה דון ווסט #37: אתה סופר את הpinfall בצורה מדוכאת כאילו ה-3 הוא הדבר הכי ברור בעולם גם אחרי רול-אפ.
סימן שאתה דון ווסט #38: ומופתע כשה-3 הזה לא מגיע כאילו ברט הארט הרגע עשה ראן-אין.
ג'ים רוס אמר את המילים "טוויסט אוף פייט"? תן כבוד, הרגע ראית וויספר אוף דה ווינד של ג'ף הארדי
זוכר את זה שבכית בחתונה של רנדי סאבאג' ואליזבת'? אז זה כי אתה הומו
 

pufpuf

New member
רגע...

ומה זה אומר אם בכיתי בחתונה של בילי וצ'אק?
 

pufpuf

New member
מנסה #2

למה לעזאזל לא מפילים אותו 76#: מתאבק שמנסה תרגיל מהחבלים ברואיל ראמבל אם מדענים היו יכולים להפוך מעדן דני שוקולד לבן אדם: ביג דאדי וי סימן שאתה הולך לנצח את הקרב 908# כשאתה מתסתכל במראה, אתה רואה את טריפל אייץ'. מתאבקים מסתובבים בחדרי ההלבשה בבגדי ההאבקות שלהם (תחתונים) גם אם אין להם שום קרב בתוכנית. הכי צריך לצפות בסודות הזירה עם רייבן בשביל ללמוד איך לתת קרב טוב: רייבן. למה לעזאזל לא מפילים אותו #86: טייקר עושה אולד סקול מהלך זוגות שלא כואב יותר מהביצוע שלו כתרגיל יחיד: דאבל קלוזליין מהלך זוגות שלא כואב יותר מהביצוע שלו כתרגיל יחיד: סופלקס למה לעזאזל לא מפילים אותו #97 לינדה מקמהן בהריון פעם שנייה
 

MysteriOfir

New member
אז זה יעלה למאמרים או לא?

- גם לוורם של סקוטי טו הוטי יהיה אימפקט גדול אם ישדרו אותו בשחור לבן, איטי וברוטציה. - אוטבויוגרפיות שעוד לא יצאו #4650: בוצ'מאניה ואני - סאבו - מתאבקים כותבים ספרים לשיפור עצמי #8: להסתפר עכשיו - פראנקי קזאריאן - גם אם מתאבק מרים את הידיים יש סיכוי סביר שהוא ידמם מהראש ממכת הכיסא - לא משנה מה המשקל שלו - אם הוא עושה סופרקיק הוא מתאבק טוב.
 

SeanONE

New member
יאללה אם טוגלן אז למה לא

-.סימן שאתה הולך לקבל פוש בבזמן הקרוב: כל אתרי הארינטרנט מלאים בהודעות נאצה נגדך -.חוק מס' 65: תוכנית של 45 דק' שאומרים בה שWE ARE WRESTLING בדר"כ מתכוונים באמת שכל התוכנית איזה בחור קירח ידבר עם הפסיולוג שלו ויתרוצץ בחדרי ההלבשה ויגיד שכולם מסתכלים לו על החבילה -. הדבר הכי טוב בפינישרים שהם עובדים גם אם היריב מחליק לך באמצע -.חוק מספר #666: תמיד שיש שלטון בנג'מין-ג'ף הארדי בווריאציה כלשהי תהיה לפחות פאשלה אחת -.אם יש לך מנג'ר גמד לאחר כמה זמן במקום שיקראו לו הגמד של X לך יקראו הענק של Y -. אין ביגמן בWWE שלא עושה ווריאציה של ביג בוט -.אם כל הקהל מאחורייך,אתה מתאבק מעולה בעל כריזמה וכישורי מיקרופון ואתה לא מנצח שום קרב אליפות סימן שאתה סמואה ג'ו
 

SeanONE

New member
עוד אחד

מיין אבנט בPPV נמשך בין 10 ל20 דק' ובסוף סינה מרים את החגורה
 

קורקרצה

New member
ננסה...

חוק מספר 67 #: אם אתה מופיע פעם בחמש PPV של TNA סימן שקוראים לך פיטי וויליאמס. חוק מספר 68 #: אם אייג'יי סטיילס לא עושה את הפייליי בקרב כול שהוא,סימן שזה לא אייג'יי. תמיד כשג'ון סינה יפסיד את החגורה שלו,איך שהוא הוא ינצח את אדג' כדי שהיא תשוב עליו. אותו דבר לגבי אייג'יי סטיילס,תמיד כשהוא הופך לאלוף,הוא מביס את ג'ף ג'רט. סימן שיש לך שם דפוק לגמרי-ג'ון מורינסון. סימן שאתה הולך להפסיד את התואר-ג'ון סינה רץ לתואר. סימן שאתה הולך לנצח ברויאל ראמבל-תופיע בפוסטר של ה-PPV שלפני. סימן שתפסיד במיין איבנט של רסל מניה-אתה יוצא לקרב נגד ג'ון סינה. כל פעם שג'ף הארדי נכנס לקרב שכולל סולמות ושולחנות,תראה אותו מנסה לסיים את חייו בסטייל. כל פעם שמאט הארדי מנסה קריירת סולו,הוא מגלה שעדיף היה להיות הצל של אחיו. כל פעם שתראה את MVP בחליפה שלו תחשוב על פאוור ריינג'ר. לא משנה מי אתה,אם אתה פייס-מייק טני ודון ווסט יקראו לך בשם הפרטי (אייג'יי). אם אתה לובש מסכה ויש לך עבר אפל-עדיף שתלך לד"ר פיל,כי סטינג בא לתת לך ישועה. בחיים לא תפספס סואיסייד דייב ב-TNA,גם אם אתה אריק יונג. לא משנה על איזה קהל של TNA נפלת,אם תעשה בוקינג וכתיבה לא מספקת הם יצעקו "פייר רוסו!" לא משנה כמה פעמים תמות,בסוף תצא מארון בוער-אנדרטייקר. "אילו רק הייתי במיין איבנט של סלמבורסרי 2005,אולי הייתי זוכה..." ג'ף הארדי אחרי שפספס את הארד ג'וסטיס 2005. לא משנה כמה זקן אתה,אם אתה בא לWWE בסוף תקבל RKO מרנדי אורטון. כל פעם שריק פלייר רואה חדשות של ישראל הוא חושב "אני מקווה שההתערבות שלי עם שמעון פרס עדיין בתוקף,קבענו שהוא יחייה לנצח ואני אתאבק לנצח" גם אם אתה לא יודע לדבר אנגלית והמהלך הכי רציני שלך זה כפה לראש,אתה עדיין יכול לזכות באליפות רצינית ב-WWE. אם אתה מצליח בסמאק דאון,אתה עובר לRAW ותעשה ג'ובים לסופר קרייזי (מר קנדי אכל אותה).
 

קורקרצה

New member
מוסיף...

האם זה ספויילר להגיד שג'ון סינה יזכה בחוגרת ה-WWE ברסל מניה 24? סימן שגנבת לאחותך את הטייץ'-אתה ג'וני נייטרו. סימן שגנבת לאמא שלך את הג'קט-ג'וני נייטרו. סימן שגנבת לאיזה כוכב רוק את השם-ג'וני נייטרו. סימן שגנבת לאחותך את משקפי השמש-ג'וני נייטרו. סימן שגנבת לאחותך את הפאן-ג'וני נייטרו. סימן שלא קוראים לך ג'וני נייטרו-"מעכשיו קוראים לי ג'ון מוריננסון,השם שקיבלת בלידה",אבל אז מגיעה השאלה: "לא קוראים לו באמת האנינגאן?" סימן שאתה משווק פפסי קולה-CM פונק. סימן שאתה בוחש בשוקו,רץ לאחור בשדה בוקר או יצאת מהארון-למתאבק עומד בזמן שהוא בקרב נגד ביג דאדי וי. סימן שהגיעה הזמן שתפרוש-אתה מקבל RKO. סימן שאתה הולך להיפצע ולצאת לחופשה של שש עד שמונה חודשים-זכית בחגורת אליפות ב-WWE. סימן שקוראים לך קורט אנגל-אתה לא מגיע למדף העליון,כל תוכנית אימפקט עוסקת רק בכך,אתה שותה ללא סוף חלב,אתה עושה 15 קרבות עם סמואה ג'ו בשנה ואתה יושן עם המדליות שלך. סימן שהיית רוצה להיות קורט אנגל-קרן אנגל. סימן שאתה אוהב את ג'ון סינה-אתה חושב שרסלינג זה אמיתי. סימן שלא ניגבת את הטוסיק-הקהל צועק לך "יו סאק" סימן שמישהו מעשן חשיש באולם של WWE-העשן של אנדרטייקר כשהוא נכנס. סימן שרומזים לך שעדיף שלא תיגע במיקרופונים:מ-נ-ג-'-ר בשם דאיביר או ארמנדו חשישיו וילבאגה או איך שלא קוראים לו. סימן שאתה צריך משקפיים-אתה לא רואה את הציצים של טרייסי. סימן שאתה אריק יונג-אתה בזירה עם רוברט רוד. אם אתה מופיע בקרבות מיד קארד ומטה בתוכנית שבועית-אתה לא תופיע ב-PPV של WWE נכון? סימן שאתם טאג טים ממש טוב ואתם לא מתאבקים-פול לונדון ובריאן קנדריק. סימן שפרנקי קאזריאן הוא הבן של מיסטר מקמהון-לשניהם יש הליכה ממש מוזרה בדרך לזירה. סימן שאתה על משהו-אתה עושה היי ריסק של ג'ף הארדי. סימן שאתה על עוד משהו-אתה ג'ף הארדי רוצים עוד???
 
למעלה