החוקים

Fat Man Walking

New member
................................

"סטפני מקמהן חושבת עליו כשהיא במיטה עם טריפל אייץ': רנדי סאבג'."- אאוץ' XD
 

amitshalom89

New member
../images/Emo6.gif

"טריפל אייץ' חושב עליו כשהוא במיטה עם סטפני מקמהן : טריפל אייץ'."
 

אסף Day

New member
תן לי לסכם את הDDT בסגנון בפסיכומטרי

DDT לא מנצח מתאבק סמואני אף מתאבק היום לא מפסיד אחרי DDT מסקנה: כל המתאבקים היום סמואנים.
 

nir2107

New member
../images/Emo6.gif

"הכי היה טראגי אם סטפני מקמהן הייתה מתאהבת דווקא בו במקום בטריפל אייץ': כריס בנואה." היה חסר לי איזה "Yeah, I went there"
 

MysteriOfir

New member
עוד חוקים, כי סרטי המשך תמיד יסריחו

- גם שבארי הורביץ יגיע לTNA ינסו לבנות לו אימפקט גדול - סימן שאתה ג'ובר בוו.וו.אי #54: אתה מגיע עם חולצת לוגו סמאקדאון - זה בסדר, גם אני מחכה לפרסומת של "אל תנסו את זה בבית" עם הורסווגל - על מי אתם מנסים לעבוד #43: ג'ים רוס מדבר על מוזיקת הנושא לפ.פ.וו של Disturbed ואומר שזאת מוזיקה מצוינת לטעמו. - פנטזי סטייבל #755: קורט אנגל, סקוטי טו הוטי, אדג', ליטה, וטאז מקימים את "צוואר שבור" - שם פוטנציאלי לטג טים של אומאגה ורקישי: "חרא של פינישר" - היא לא מתאבקת בוו.וו.אי אם היא לא עושה לו ת'אז פרס - וג'ים רוס קורא לזה לואיז ת'אז פרס - אגב, חושבים שהסטוריליין עם רוס, לולר סנו וקואץ' היה אידיוטי? ארבע מילים: ארנסט מילר ומארק מיידן - אם לא הבנתם את המשמעות של הסטיפולציה מהשם זה כנראה קרב ללא חוקים - אם לא הבנתם את הסטיפולציה עצמה זה כנראה קרב בTNA - ביגמנים באים בשני מצבים ויזואלים: זקן-שפם מלא ושיער פרוע או קירח ומגולח למשעי. - מתישהוא נייג'ל מקגינס יפול אחורה ויתקע על החבלים בניסיון לריבאונד לארייט וכולנו נצחק על זה.
 

אסף Day

New member
לגבי נייג'ל ההתקעות הזאת בין החבלים מעאפנה

כל כך מעאפנה שמגיע לו ליפול דרך החבלים. אחרי הכל המהלך המעאפן הזה הוא מיותר אף אחד לא אכפת לו מהריבאונד הזה למה הוא לא יכול לחזור מהחבלים כמו בנאדם נורמלי.
 

MysteriOfir

New member
אני לא מתנגד

אבל אם אתה אומר שלקהל לא אכפת מריבאונג הלארייט הרמקולים שלך כנראה כבויים. אני אוהב את המהלך אך ורק בתור ספוט. זה נראה הכי טוב בתור קאונטר וקאונטר לא יכול להיות פינישר אמין. זה כמו הספוט שסטיילס היה עושה עם הסופלאקס שהיריב כאילו עושה לו קאונטר וסטיילס הופך לנקברייקר.
 
תוספת חשובה לשורה 7

היא עדיין מתאבקת ב-WWE, אם היא "עשתה" את לו ת'ז (מולה, יאנג).
 
מנסה... חוקי TNA!

כל פעם שסמואה ג'ו נכנס לקרב עם סמואיינים רוקדים - הוא יפסיד. כל פעם שאריק יאנג ייכנס לזירה, רוברט רוד יגיע מאחוריו. גם עוד 10 שנים. איך יודעים שוינס רוסו הוא הבוקר הראשי #784: יש קרב לקבוע את הN1C והמטרה היא להכנס לזירה, כלומר באטל רויאל הפוך איך יודעים שוינס רוסו הוא הבוקר הראשי #82: בכל PPV יש לפחות 2 קרבות סטיפולציה, כשאחד לפחות המציאו באותו רגע תמיד כשיש ברול בקהל, הם יפגעו בפוסטר אחד על גדר ההפרדה וישברו את הקיר בין האוהדים לא משנה מה, ריינו לא ינצח אף פיוד שהוא משתתף בו. גם כשהוא היל, AJ סטיילס יבצע מהלך וירטואזי שיגרום לקהל למחוא לו כפיים. דון ווסט יצעק לפחותפעם אחת בכל אימפאקט "It's unbelievable" כל מתאבק שהגיע מארגון אחר, יזכיר את אותו ארגון לפחות פעם אחת במהלך שהותו בTNA. הזקן של טומקו לא יזוז, גם אם יעשו לו סלטה כפולה. אם אביס יפזר את הנעצים/זכוכיות על הזירה - הוא יקבל אותם בגב. אם מישהו אחר יפזר אותם - אביס יקבל אותם בגב.
 

pufpuf

New member
עוד חוק בלתי כתוב על רוסו

כל דבר טוב בTNA יגרום לאוהדים שלה להגיד כמה רוסו לא כל כך נורא וכל דבר רע יגרום להם להזכיר שדיקסי אמרה שהוא אחראי רק על 15 אחוז מהבוקינג.
 

AJAX STEELS

New member
../images/Emo6.gif עוד אחד

תמיד שהומיסייד מכניס את הרננדז לקרב, האחרון ייכנס בקפיצה מעל החבלים.
 
למעלה