החוקים

טוב, יש את הצפויים

ליפול על היריב מכאיב רק ליריב. ליפול על המזרון כשאתה מפספס את היריב מכאיב לך. כשאתה פוגע עם דרופקיק ונופל על המזרון, היריב מוכר. כשאתה מפספס, אתה מוכר, אפילו שזאת אותה המכירה. כששולחים מישהו לפינה, כוח מגנטי בלתי-נראה מסובב אותו 180 מעלות והוא מתנגש עם הפינה עם הגב. כשמישהו מתכוון לעשות היל טרן, הוא מפסיק להתגלח. זיפים = EVIL! אם אתה גבוה ומפחיד, יהיה לך פיוד עם טייקר.
 

HBKane

New member
בקשר לראשון...

אתה צודק בכולם, ובעיקר בראשון, שכמו שאני זוכר, כשדיברו על ההבדל בין פרוג ספלאש 5 כוכבים ופרוג ספלאש רגיל באיזה דיון, כולם ירדו על ואן דאם על שהוא מתפתל מכאבים אחרי כל פרוג ספלאש. בעיני זה נכון ואם אתה כבר מוכר כשהחטאת על מזרון, אז לפחות תמכור כשאתה פוגע ביריב, שבעצמו יותר קשה מהמזרון.
 

h a r r y4

New member
אני חושב

שכאשר הם כביכול פוגעים "בעוצמה" במתאבק עם בעיטה אווירית- הנפילה רכה יותר, כי הפגיעה במתאבק היריב מהווה מעין קונטרה. אבל כשמתאבק מתרומם לבעיטה ואין לו קונטרה, אז הוא בעצם זורק את עצמו על המזרון.. לכן זה הגיוני שכאשר הבעיטה האווירית הזאת פוגעת, המתאבק נופל בצורה רכה יותר, וגם לא על הגב. לי זה נשמע הגיוני, אם מישהו מבין בזה יותר, הוא מוזמן לספר.
 

kendog keds

New member
../images/Emo6.gif הסבר על השלישי

העיקרון הוא שהמתאבק הנשלח לפינה מונף לשם בכוח, הוא לא יכול לבלום אבל לא רוצה להתנגש עם הפרונט בפינה (כמו שברט ובנואה היו עושים לפעמים), אז הוא מסתובב תוך כדי הריצה כדי שהגב יתנגש בפינה ולא הפרונט (אם מאוד מאוד תתאמצו תצליחו להבין מאיפה זה בא, ואז תצחקו על זה בכל זאת)
 
אם הוא מסוגל להסתובב תוך כדי זה

אז הוא בוודאי גם מסוגל פשוט לעצור את הריצה
 

kendog keds

New member
../images/Emo6.gif אני אישית אף פעם לא הבנתי

מה הבעיה לשלוח ידיים או רגל קדימה ולתפוס את הפינה כשאתה מגיע אליה, או במקרה הכי גרוע להתגלגל על הריצפה...
 

Southparking

New member
../images/Emo72.gifאפעם לא הבנתי למה רצים

אחרי שדוחפים אותך או מושכים לך את היד.
 

pufpuf

New member
מנסה

כשמישהו הופך פיגר פור, אפילו שלמעשה שום דבר לא השתנה באחיזה, הכאב עובר למבצע המקורי. המתאבק שבטוח היו שמים אותו במיין איבנט של האירוע הזה בעתיד לולא התקרית של אוון הארט - אדג'. טג טימס שחבל שלא היו #34:דיסקו אינפרנו והבוגימן הכי היה מצחיק אם סטפני מקמהן הייתה מתאהבת דווקא בו במקום בטריפל אייץ': פונאקי. הכי היה טראגי אם סטפני מקמהן הייתה מתאהבת דווקא בו במקום בטריפל אייץ': כריס בנואה. החלום הרטוב של הסמארקים שסטפני ממקהן תתאהב בו: סי אם פאנק. סטפני מקמהן חושבת עליו כשהיא במיטה עם טריפל אייץ': רנדי סאבג'. טריפל אייץ' חושב עליו כשהוא במיטה עם סטפני מקמהן : טריפל אייץ'. פעם די די טי היה מנצח קרב, היום זה תרגיל מעבר , מסקנה: לדור המתאבקים של היום יש ראשים חזקים יותר. אם אתה לא יודע איך קוראים לזה, תקרא לזה מודפייד. השם הכי מגניב לנעילה הכי גרועה: מאסטר לוק השם הכי גרוע לנעילה הכי מגניבה: צ'יקן וינג
 
הראשון תמיד הצחיק אותי...

לגבי סטפני מקמהן ופונאקי- גדול, תציע לוינס, הוא בטוח ילך על זה.
 
למעלה