שאלות בנושאי לימודים/בית ספר

../images/Emo19.gifלכל חברי הפורום שלום!../images/Emo135.gif

אני לומדת באחד התיכונים בפ"ת והחליטו לבטל לנו את שעת האפס. אתם בטח חושבים שזה טוב, אבל זה ממש לא!
כמעט כל יום נסיים ברבע לשלוש, ואני לא יודעת מה לעשות כי כל יום אני אגיע הבייתה בשלוש וחצי כי אני גרה רחוק ועד אז אני אגווע ברעב כי לשעות כאלה אפילו סנדוויץ לא מספיק שלא נדבר על העייפות בשעות האלה.
רציתי לשאול אתכם: 1) אם גם אתם מתחילים בשמונה ומסיימים השלוש וחצי כמעט כל יום, ואם כן איך הסתדרתם? 2) האם אתם חושבים שמשרד החינוך יתייחס אלי אם אני אשלח להם מכתב כדי להחזיר את שעת באפס? נ.ב.
אני לא מפונקת או משהו, פשוט עד עכשיו הסתדרתי מצוין עם שעת האפס ועכשיו הכל השתבש לי, אתם מבינים? (אם תרצו אני אפרט) תודה מראש
|
 
ילדים מציקנים

איך מתמודדים כאשר יש בכיתה ילדים שמציקים כל העת ואשר לא מפסיקים לגדף לעצבן ולרדת לחיי האחר ? רציתי לשמוע לדעתכם- מה הדרך הטובה הן כהורה והן כתלמיד להתמודד עם ילדים שכאלו ???? עצות מועילות יתקבלו בברכה ... חוץ מ - לשתף את המורה כי אז הילד נחשב "שטינקר" או מלשן... או "חנון" שלא מסתדר בלי הוריו המון תודות
 

helpme111

New member
מחפשת עזרה ויעוץ בקשר למקרה שקרה.

שלום, היום המורה שלנו חלקה אותנו לקבוצות, ואמרה לכל קבוצה שהיא צריכה להפגש אחר הלימודים מתישהו ולהכין כתבה לגבי איזהשהו נושא שהיא תתן לנו. בכל שבוע היא תגיד לקבוצה אחרת להיות מוכנה להציג את הכתבה מול הכיתה, וצריך גם לתת הסבר קצר מול כל הכיתה. עכשיו יש לי שאלה... אני ממש לא אוהבת או רוצה להפגש אחרי הלימודים עם התלמידים, ואני גם ממש לא רוצה להתחיל לנאום מול כל הכיתה. אין לי בעיה להכין כתבה לבד, אבל אני לא מעוניינת להפגש עם מישהו או להסביר את זה מול כל הכיתה. יש לי זכויות בעניין הזה? אני יכולה לעשות משהו? מה אתם ממליצים לי לעשות?
 

הזוייה

New member
ילדים מציקים

הם ילדים שההורים שלנו נכשלו בחינוך שלהם. הם ילדים שרוצים להאדיר את עצמם בכך שהן מראים לח'ברה שהן מצליחים להטריד את החלש מהם, מראה על חוסר בגרות. ואולי אף קינאה במישהו שחכם יותר מהם, או מצליח יותר מהם. השיטה הכי טובה היא פשוט להתעלם.בדרך כלל ילדים מציקים לחבריהם לא מתוך רוע, אלא כמעשה קונדס, אבל אם ההצקות הופכות להיות על בסיס יום יומי, כדאי לדבר עם המחנכת, מאשר לבלוע את העלבון וההצקות. מצד שני, לפעמים מותר לנו להתגבר על העלבון, ולדעת להתמודד גם עם המכשולים הללו. לא יזיק אם נאסוף את כל הכוחות שיש לנו ונגיד להם להפסיק, במקום להתחבא בפינה: ) זה עובר, הכל עובר.
 

dragonit12

New member
אממ...

1.כן אני מתחילה בשמונה וחצי כל יום ומסיימת כמעט כל יום בשלוש ואני מסתדרת מצויין.. 2.לי דווקא נראה שעדיף שתפני קודם כל למועצת התלמידים בכיתה שלך ואז הם יעלו את זה ומי שבמועצה העירונית יעלה את זה שם ולאט לאט זה יגיע גם למשרד החינוך.. כאילו עדיף שתתחילי עם המועצה לדבר ואז...אם הם לא עושים כלום אז תנסי לדבר עם המורים ואז לשלוח מכתב.. שיהיה בהצלחה:)
 

dragonit12

New member
אפשר לנסות..

לא להתייחס אליהם ואז הם מפסיקים מעצמם כי הם רואים שלא הולך להם... או פשוט לענות להם ואז הם ישתקו/שיראו שזה מעצבן אותך וימשיכו יותר.. אם זה כבר מגיע לרמת שיא וזה עובר את גבול הטעם הטוב כדאי שתפנה למורה/להורים{במקרה שהם מאיימים עליך שהם יתקפו באלימות..} אז עדיף שתתחיל לדבר על זה עם מישהו מבוגר והם כבר ימשיכו לטפל בזה.. בכל מקרה שיהיה בהצלחה:) אני מכירה ת'מקרה הזה כי הוא גם אצלי וגם אצלי זה ככה אליי אישית.. אני מאד נפגעת מהר מזה אבל התחלתי לא להתייחס אז הם הפסיקו ועניתי להם מדיי פעם ועכשיו מי שאותו ילד פגע בי מלא כבר מתחיל לדבר איתי יותר ויותר ואנחנו מדברים מלאאא בחיים שלי לא הייתי מאמינה עליו שהוא ידבר איתי.. אבל הכל עכשיו בסדר:) אז שוב בהצלחה:)
 
לשתף את ההורים ואת המורה

אז תיחשב שטינקר או חנון, אז מה? עדיף לספוג הצקות?
 
למעלה