Sansa Clip - הוראות הפעלה בעברית

Sansa Clip - הוראות הפעלה בעברית../images/Emo35.gif

אהלן אנשים. איפה ניתן למצוא הוראות הפעלה בעברית?
 
אוקי תודה.. אתה יכול לכתוב לי בקשה

שלבים ראשונים בחיבור הנגן.. משהו שצריך לדעת?
 

tweeg

New member
שלבים

To charge the battery, please follow these steps: 1. Connect the larger end of the USB cable into an available USB port on the computer. 2. Connect the smaller end of the USB cable into the Sansa ® Clip player. 3. The computer must be on for most USB ports to charge your battery. Your Sansa ® will show connected and the yellow charging indicator will appear. The battery level indicator will blink while charging. You will not be able to play while connected to the computer USB. 4. To stop recharging, simply disconnect the cable. The battery can also be charged using an AC adapter (not included) or a car adapter (not included) and you will be able to play your device while charging with one of the adapters. Do not disconnect the player while it’s transferring data. Disconnecting the player from the computer while the data is being transferred can damage the device. הקליפ מגיע במצב mtp החלפה ע"י להחליק את המתג להולד,ללחוץ על המרכז ולחבר לusb תרגום חלקי של הלמעלה: לטעינה של הבטריה: *חבר את הusb הגדול למחשב *חבר את הusb הקטן לנגן *המחשב צריך להיות דולק לטעינה *הסאנסה יראה "conected" ומזהה צהוב יופיע המד בטריה יהבהב *להפסיק טעינה ע"י ניתוק הכבל *אזהרה אין לנתק את הנגן בזמן סינכרון,קריאה כתיבה,ועידכון בתור התחלה תטעין תעביר שירים תכוון אפקטים,הגדרות ואולייזר(לפי שמיעה,אני ממליץ על פלאט)
 

tweeg

New member
תשובה

http://www.sandisk.com/Retail/Default.aspx?CatID=1376 לא לעדכן נגן עם בטריה לא טעונה לא לעדכן מהאבים,רצוי מכניסות אחוריות לעקוב אחרי ההוראות(לא שיש כ"כ)
 
מה הכוונה האבים?..

כמו בתוכנת שיתוף? מה הקשר?.. תודה רבה על העזרה.. אמ.. כמה זמן אורכת טעינה ראשונית?
 
מה זה? אין עישכון בעברית../images/Emo35.gif

הורדתי מהקישור שנתת לי אבל אחרי שניסתי לעדכן הייה כתוב לי שאין צורך בעידכון שזה מעוכן כבר או משהו כזה. בהגדרות השפה של הנגן אין עברית! מה עושים?
 

tweeg

New member
אממ 1.0.20?

לדעתי זה בעיה בהגדרות,יש לך בחירה של פונטים? אולי הפונט לא תומך בעיברית עיברית-hebrew(להיות בטוח,בלי כוונה לפגוע) אולי תחזור גירסא או שתיים?
 
אני מתכוון עברית לתפריט - אין?|?

בלי לפגוע חחח אין לי בעייה באנגלית פשוט זה בשביל אחותי..
 
למעלה