אני לא נוהג לכתוב בפורום הזה אלא רק להכנס

אני לא נוהג לכתוב בפורום הזה אלא רק להכנס

ולהתעדכן, אבל אני חייב להגיד לך אורון מה שכנראה לאף אחד לא נעים לומר לך כי אתה מנהל הפורום. זה לא מפליא ששירי מימון לא רוצה להתראיין כשאתה מבקש את זה ממנה ולא מוכנה לשתף אתך פעולה. הרי אתה נוהג לעקוץ, לסנוט ולבקר אותה כמעט כל הודעה שניה. גם כשאתה מפרגן זה תמיד מלווה באיזושהיא הערה לא נעימה וזה מעורר אנטוגניזם. לא רק אצל שירי. גם אצלי כקורא. לא פעם שאלתי את עצמי איך מנהל פורום כותב ככה על האמן שהפורום סובב סביבו. וכך נוצר מעגל קסמים: שירי נכנסת לפורום וקוראת מה שאתה כותב, מתבאסת קשות, ובפעם הבאה שפוגשת אותך לא רוצה לדבר אתך. כמובן שהתוצאה של זה היא שאתה נפגע וכותב עליה בצורה פוגענית. היא שוב נכנסת, קוראת ומתבסאת וחוזר חלילה. אתה כנראה לא לוקח שבחשבון שגם שירי נכנסת לקרוא הודעות בפורום ונפגעת ממך, או שאתה לוקח את זה בחשבון ובכוונה נכנס בה. כך או כך, אולי זה לא נעים לקרוא את זה, אבל במקומך הייתי מתפטר מניהול הפורום. כנראה שבשלב כלשהו הפכת לפרסונה נון גרטה, ושוב, אני לא מאשים אותה שכך היא תייגה אותך. לאף אחד אין עור של פיל. לא לך. וכנראה שגם לא לה. האמת היא, שאם אני במקומה, גם אני שם עליך איקס. וזה בכלל לא חשוב מדוע אתה עושה את זה, או אם יש לך כוונות טובות. מנהל פורום אמן שהאמן לא מעוניין לשתף עמו פעולה צריך להסיק מסקנות.
 

LoveShiriM4EVER

New member
לפני זה לא התייחסתי להודעות שפוגעות בשירי אבל

לפני שכתבת את זה עכשיו לא התייחסתי להודעות שפוגעות בשירי... כי רכילות רעה עליה לא מעניינת אותי.... אבל עכשיו קראתי את כל מה שכתבת, ואתה ממש צודק בחלק מהדברים!!! אורון אתה באמת עוקץ אותה המון, ואני נורא אוהבת אותה!!! אולי היא לא רוצה לדבר איתך כל כך בגלל שאתה עוקץ אותה והיא מפחדת או שהיא לא רוצה להגיד דברים שאחרי זה תרד עליה בגללם!!! אני מעריכה אותך ומכבדת אותך הכי בעולם!!! אינלי שומדבר נגדך ואנלא מכירה אותך!!! אבל זה באמת לא הגיוני, שאתה מנהל הפורום שלה, ועוקץ אותה כל הזמן!!! אם באמת היא הייתה עושה משו לא טוב שבאמת פוגע במעריצים שלה, אז בסדר... אבל מה היא עושה לנו???? חוץ מלעשות לנו טוב באוזניים כשהיא שרה... אני נורא אוהבת את שירי!!! ואני לא רוצה שהיא תחשוב שכל המעריצים שלה עוקצים אותה ככה!!! כי זה ממש לא נכון!! אני אוהבת אותה הכי בעולם!! אז בבקשה אם אתה יכול, תנסה לא לעקוץ אותה יותר! ובמיוחד שלא לרשום אחרי זה בפורום "שירי לא הייתה מוכנה לשתף פעולה, מבאס לדעת שלא אכפת לה יותר מהמעריצים" כי זה ממש ממש לא נכון!!! לדוגמה פעם אחת פגשתי אותה באחת ההופעות (לא חשוב עכשיו איזה) אבל היא מיהרה להופעה אחרת ולא היה לה זמן להצטלם איתי!! נורא התבאסתי מזה שאנלא יכולה להצטלם איתה.. אבל לא כעסתי עליה! היא חייכה אליי ועשתה לי שלום בשביל לשמח אותי קצת, ואחרי זה בנוסף היא כככןןן הצטלמה איתי!!! לדעתי זה אומר שאכפת לה מאיתנו מאוד!! אני אף פעם לא עקצתי אותה! והיא הצטלמה איתי והכל... אז אולי באמת אם לא תעקוץ אותה יותר היא תחזור ותשתף פעולה איתך...
 

Guy M1

New member
שניכם כתבתם מילים כדורבנות.

זה צורם גם לי לקרוא את זה, ואני בהחלט מבין את שירי. זה לא כל כך נעים לראות מעריץ שלך שמתנהג ככה. לפעמים צריך להוריד את הרגל מהגז ולקחת דברים בפרופורציות.
 

אורון V1

New member
אני לא אומר ששירי לא בסדר

בכל מה שנוגע ליחס שירי טובה בעיקר בלהצטלם ולחלק חתימות אבל בכל מה שמעבר לכך זה קצת יותר בעייתי. מה שמאכזב אותי זה היחס שלה לפעמים, אולי יש לי ציפיות גבוהות ממנה ולכן האכזבה. אבל בכל מקרה זה לא נעשה כדי לפגוע בה אלא כדי שתסיק מסקנות, אני כותב את זה כי איכפת לי ומקווה לצאת עם הרגשה טובה אחרי מפגש איתה ולא הרגשה חמוצה.
 

אורון V1

New member
תגובתי

קודם כל בפעם האחרונה שביקשתי ממנה לומר כמה דברים לפורום בפברואר היא כן הסכימה. עכשיו בנוגע לביקורת, ביקורת היא דבר לגיטימי, אני מבקר כשמגיע ומפרגן כשמגיע, עדיף מישהו שיודע גם לבקר מאשר מישהו שכותב בצורה עיוורת שהכל מושלם. מוגזם יהיה לומר שאני "עוקץ", "סונט" וכיו"ב בכל הודעה שניה, אני כאן בעיקר כדי לעדכן על מידע, תאריכים להופעות, מצעדים, סרטונים וכד', אני כאן כדי לעזור לפורום להישאר מעודכן. האמת היא ששמעתי משירי פעם שהיא כועסת על משהו שכתבתי בפורום אבל לא זכיתי לשמוע על מה בדיוק כי אי אפשר לדבר איתה יותר מכמה שניות, אז אני מקווה שביום מן הימים יצא לי לשמוע מה הבעיה שלה ואיך פותרים אותה כי אני לא מחפש בעיות. ובנוגע לביקורת על היחס, אני חושב שמן הראוי שמישהו שהיא כבר פגשה לא מעט, מלווה אותה תקופה ארוכה ואפילו עזר ליח"צ שלה יקבל יחס ראוי. אם היא כועסת עלי אז אני אשמח לפתור איתה את הבעיות, אבל לפחות שתקדיש את הזמן לפורום שלה כי בשביל הפורום אני טורח, לא חושב על עצמי. יש כל מיני דברים מוזרים בהתנהגות שלה שלא מוצאים חן בעיני אבל לצניעות דעתי לא עשיתי דבר רע ואין לי כוונה רעה, מקווה שהדברים יסתדרו בעתיד. ובכל מקרה אני לא מנהל, אני רק כאן כדי לתרום לפורום.
 

LoveShiriM4EVER

New member
אנחנו יודעים שיש לך כוונה טובה אבל לפעמים אתה

כותב דברים כמו "אני מאוכזב שאינלה מספיק זמן ורצון בשביל המעריצים"... היא נורא עסוקה!! ישלה אלבום שלישי על הראש, הופעה בקיסריה, חתונה, חו"ל ועוד המון דברים....... אתה לא יכול לצפות ממנה יותר מדי!! אם התפקיד שלך הוא לעדכן על הופעות וסרטונים וכו', אז תעשה את זה!!! ואם אתה כועס על שירי או מאוכזב אז אתה יכול לכתוב "ניסיתי לשכנע אותה לומר כמה מילים אבל היא לא הסכימה" וכל אחד יחשוב על זה מה שהוא רוצה... ואתה לא יכול לצפות ליחס "ראוי", יש לשירי הרבה מעריצים, ומה יקרה אם כולם יחשבו שבגלל סיבות מסויימות מגיע להם יחס קצת יותר??? בנוסף לזמרת האהובה עלינו, היא גם בנאדם! ישלה חיים! ואתה לא יכול לצפות שהיא תקריב את כל החיים שלה בשביל כמה וכמה מעריצים שרוב הסיכויים שמתישהו יימאס להם ממנה(לי ייקח עוד הרבה זמן עד שיימאס לי ממנה, אבל אני מכירה אנשים שהעריצו אותה מאוד... ופשוט אחרי כמה שנים נמאס... ככה הם היו עם כל המפורסמים שהם אהבו) אני נורא אוהבת את שירי, והרבה פעמים כשאתה כותב "ביקורות" אז אני חושבת "אולי הוא צודק?? אבל מצד שני לשירי יש עוד דברים על הראש.. אני בטוחה שהיא לא רוצה לאכזב אותנו" ואז אני יוצאת מבולבלת ולא יודעת אם אני מסכימה איתך או לא..... אבל אני בטוחה שאם הביקורת תהיה קצת פחות עוקצת אז אני יוכל לחשוב לבד בלי שמישו ישים לי מחשבות לראש... בקיצור, אנחנו יודעים שהכוונה שלך טובה!! אבל אם תוכל לעשות את הביקורות קצת פחות עוקצות ודעתניות...
 

drnaji

New member
../images/Emo31.gif

לא הייתה אפילו פעם אחת שהוא כתב משהו פוגע או נוגד את התכנון של תפוז נגד שירי. לאורון יש ביקורת על שירי ומי שמסביבה וזו זכותו המליאה.
 
למעלה