לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
75887,588 עוקבים אודות עסקים

פורום נטעים ומסורות חז``ל

זרם הגולף שבאוקינוס האטלנטי הוא תופעה מדהימה של זרם מים חמים הזורם לאורך אלפי קילומטרים בתוך מימי האוקינוס הקפואים. מהו סוד קיומו של זרם הגולף? גם בהסטוריה האנושית יש זרם אחד שזורם, אלפי שנים, בתוך אוקינוס העמים . שונה , ונפרד. הזרם הזה הוא חלק מן ההסטוריה, הוא נושק לה , משקיף עליה מן הצד. קוראים לו עם ישראל. מהו סוד קיומו?*חשיפת האנרגיות הרוחניות שטמונות בעם ישראל: דינמיקה זורמת עכשווית של קיום חיים יהודיים המחוברים אל מקורותיו הרוחניים של העם היהודי. *פילוסופיה והגות יהודית.*פסיכולוגיה , יחסי אנוש, וחינוך ברוח היהדות.*מתן יעוץ והפניה לארגוני חסד יהודיים .*מענה לשאלות בעניני זוגיות לפי רוח היהדות.(פסיכולוגים,אנשי חינוך ורוח)*אומנות ויצירה יהודית* שירה , מוסיקה* מדע ותורה* רפואה על פי ההלכה* זכות הציבור לדעת *חיסול הבערות שקיימת בנושא מצוות ויהדות* הכרת השורשים ומקורות רוחניים של העם היהודי כבסיס לאיחוד כל שדרות העם.ובקיצור-להכיר את עצמנו טוב יותר,נעים יותר,ביחד יותרע``י אהבה ונתינה אמיתית ללא גבולות,ללא כפיה,ללא משוא פנים.בברכה-מינהלת הפורום, מרכז נטעים להסברה יהודית.

אודות הפורום נטעים ומסורות חז``ל

זרם הגולף שבאוקינוס האטלנטי הוא תופעה מדהימה של זרם מים חמים הזורם לאורך אלפי קילומטרים בתוך מימי האוקינוס הקפואים. מהו סוד קיומו של זרם הגולף? גם בהסטוריה האנושית יש זרם אחד שזורם, אלפי שנים, בתוך אוקינוס העמים . שונה , ונפרד. הזרם הזה הוא חלק מן ההסטוריה, הוא נושק לה , משקיף עליה מן הצד. קוראים לו עם ישראל. מהו סוד קיומו?*חשיפת האנרגיות הרוחניות שטמונות בעם ישראל: דינמיקה זורמת עכשווית של קיום חיים יהודיים המחוברים אל מקורותיו הרוחניים של העם היהודי. *פילוסופיה והגות יהודית.*פסיכולוגיה , יחסי אנוש, וחינוך ברוח היהדות.*מתן יעוץ והפניה לארגוני חסד יהודיים .*מענה לשאלות בעניני זוגיות לפי רוח היהדות.(פסיכולוגים,אנשי חינוך ורוח)*אומנות ויצירה יהודית* שירה , מוסיקה* מדע ותורה* רפואה על פי ההלכה* זכות הציבור לדעת *חיסול הבערות שקיימת בנושא מצוות ויהדות* הכרת השורשים ומקורות רוחניים של העם היהודי כבסיס לאיחוד כל שדרות העם.ובקיצור-להכיר את עצמנו טוב יותר,נעים יותר,ביחד יותרע``י אהבה ונתינה אמיתית ללא גבולות,ללא כפיה,ללא משוא פנים.בברכה-מינהלת הפורום, מרכז נטעים להסברה יהודית.
x
הודעה מהנהלת הפורום
מטרת הפורום היא דיון ומידע הקשור לשורשיו של עמינו כפי שהם מופיעים בתנ``ך, ובספרות חז``ל לדורותיהם, ולהרחיב את ידיעות הגולשים בתחומי המקרא, ההלכה והמנהגים. אנא המנעו מדיון בסוגיות פוליטיות.
אנא העבירו דיונים פוליטיים לפורום דתיים וחילוניים. למעבר ליחצו על קישור זה
המשך >>

לצפיה ב-'ערוץ 2 תחקיר עם אמנון לוי 22:10'
ערוץ 2 תחקיר עם אמנון לוי 22:10
01/12/2002 | 20:35
33
10
המצלמה של אמנון לוי בעיקבות "תיקשור עם אוטיסטים"
נטעים ומסורות חז``ל >>
לצפיה ב-'תקציר עצוב של הכתבה.'
תקציר עצוב של הכתבה.
01/12/2002 | 23:02
4
ילד בן 11 אוטיסט "מתקשר" באמצעות לוח עם אותיות עם אשה בשם סוזי זלמנוב מבני ברק,

התחקרנית קבעה פגישה וסיפרה שהילד שלה ליאור כביכול, חולה במחלה קשה.

סוזי - "את מאמינה בקדוש ברוך הוא? אז יש על מה לדבר"

"אם יבריא את שולחת אותו לבית ספר דתי"

"צריך להחזיק אותו הוא נהנה מזה"

סוזי לופתת את ידו, הילד מכה את עצמו במשך השידור האבא תופס את הילד חזק בידיו ורגליו ,
לפי דבריה הילד "מתקשר" כ5 שנים,

"גשמיות רצחה מליוני אנשים הוא צדיק שנשלח להחזיר אותך בתשובה אם את רוצה נס את צריכה לחיות עם הקדוש ברוך הוא רק הוא יכול לעשות נס,

התשלום הוא תרומה כפי יכולתה , תרומה לישיבה שלפי התחקיר לא היתה ולא נבראה,
רק עמותה באותה שם עם אותה הכתובת ובראשה סוזי המתקשרת.
נטעים ומסורות חז``ל >>
לצפיה ב-'תזכורת:'
תזכורת:
02/12/2002 | 02:25
31
5
לצפיה ב-'אני אישית הייתי בתקשור'
אני אישית הייתי בתקשור
02/12/2002 | 19:14
24
9
עם אוטיסטים
ממש מדהים,נסענו כמה פעמים לירושלים לישיבה של האוטיסטים לתקשור עם המתקשרת סוזן זלמנוב והיו שם ממש דברים מדהימים גם לחילונים וגם לדתיים האוטיסט אמר דברים שאף אחד לא יכל לדעת לדוגמא היה אחד בשם רוני עשוש שהוא גם רב בית כנסת והאוטיסט אמר לו מיד בכניסה ´´שלום הרב רוני´´ והם מעולם לא נפגשו ולעוד כמה נשים הוא ענה על שאלות שהם הכינו על דף ועוד לא הוציאו מהתיק שלהן והאוטיסט ענה מסודר על כל שאלה, היתה איתנו גם אחת חילונית בשם אלקובי אם אתם זוכרים שבעלה היה חולה בלוקמיה שאספו בשבילו כסף בטלויזיה בגלל המחלה שלו ובסוף הוא נפטר והאוטיסט תאר לה את בעלה ואמר לה מה היא צריכה ללמוד למען תיקון נשמתו (הוא מת חילוני)
והיו שם עוד דברים מעל הטבע
והעניינים האלה התפרסמו עד שנסיעה ראשונה נסענו 10 איש ונסיעה שנייה היינו 14 (לא היה מקום יותר בטרנזיט) ונסיעה שלישית היינו כ- 30 איש במיניבוס וכל פעם היו דברים מדהימים מהאוטיסט.
מי שחושב שזו המקשרת שיידע שהאוטיסט כותב גם מושגים בקבלה וגילגולים שהמתקשרת לא מבינה בזה ובנוסף מי שלא מאמין בכוחות רוחניים אז זה לא משנה מי אומר את המסר אם הוא על טבעי כמו לענות על שאלות מדף שסגורות בתוך התיק.
בכל אופן הדברים שלי לא נועדו לשכנע אדם שלא רוצה להאמין במשהו רוחני כי גם אם הוא יראה מלאכים או נשמות הוא יחפש הסבר להמשיך את הכפירה שלו לכן הדברים שכתבתי אינם מכוונים לאנשים מסכנים כאלה שרק מכה חזקה מאלוקים יכולה להוציא אותם מעוורונם וגם אז ספק כי הם יגידו ´´אם יש אלוקים למה הוא עשה לי ככה?´´
ובקשר לעניין הישיבה של האוטיסטים אז יש לגברת זלמנוב ישיבה בירושלים בגאולה עם קבוצת אוטיסטים שהוריהם לא מעוניינים שילדיהם יוחזקו במוסדות חילוניים אז למה סתם להשמיץ כשלא יודעים את העובדות (מי שרוצה אני יכול להביא לו אישית את הטלפון של הישיבה ששמה ´´פסגת יהודה´´)
ובנוגע לחששות וטענות ניצול האוטיסטים אז לידיעת כל הטוענים התקשור נעשה אך ורק בהסכמת ההורים ואם אתם מאמינים למה שהאוטיסט כותב אז הוא עצמו כותב שהתקשור עוזר לתיקון נשמתו (על כך שקילקלה בגלגול קודם, כמו לדוגמא מי שהרחיק יהודים מהיהדות התיקון שלו לקרב אותם בחזרה) וזה התיקון שלהם ומי שלא מאמין בתקשור אז למה שיטען ניצול?
ולידיעת מי שרוצה להרחיב את הידע בנושא יעיין באתר של גליה וכן בקישורים לאתרים מאוניברסיטאות ששם משתמשים כבר כמה שנים בתקשור עם אוטיסטים בשיטה זו.
וכן לי יש סרט של גליה על הראיון שראיינו את אמא שלה בטלוויזיה ערוץ 2 מי שמעונין אני ישלח לו.
וכמובן יבואו כל ה´´חכמים בעיניהם´´ שיגידו אני רוצה שיגידו לי את המספר הזוכה בלוטו או שירצו כל מיני תנאים אבל דעו לכם לדעת את האמת זה ביחס ישיר לכוונת המחפש את האמת וצריך זכות וכוונה זכה להגיע אל האמת וכמו שלא הגיוני לטעון אלוקים אם אתה קיים תבוא לפה , מי אתה שתבקש? מי אתה שתזכה לגילויים אנשים עובדי השם שעושים רצונו בהחלט זוכים לגילויים מסויימים כמו הבבא סאלי אבל מה לאיש פשוט ולגילויים? הצדיק הוא לא כל יכול , הוא יכול לדעת ברמה רוחנית מסויימת אבל הוא לא יודע כל דבר.
האם להציב תנאי לרופא "אם לא תצליח לרפא אותי אתה לא רופא" הרי כמו שהרופא לא אלוקים כל יכול כך גם הצדיק או כל אחד בעל כוחות רוחניים איננו אלוקים ואין לו יכולת לעשות כל דבר וחובסר יכולתו לעשות משהו אחד לא סותרת את יכולתו לעשות משהו אחר ואין קשר בין השניים, הדברים מובנים למי שמכיר מעט את מערכת השכר והעונש והזכויות של כל אחד בעולם.קישורים של אתרים בעולם על נושא התקשורתמונות מהראיון בערוץ 2 של גליה
מי שרוצה יותר מידע או שאני אשלח לו באימייל את המסרים החדשים של האוטיסטים יכול לברר במסר אישי
נטעים ומסורות חז``ל >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'ודרך אגב האוטיסטים לא'
ודרך אגב האוטיסטים לא
02/12/2002 | 19:17
8
3
מחדשים הרבה למי שמעיין בדברים הכתובים על אחרית הימים ולפני גוג ומגוג
לדוגמא האוטיסטים מדגישים את המלחמה בין ישמעאל (ערבים) לאדום (ארה"ב- נצרות)
גליה כותבת: ". כל המלחמות הבאות שיתרחשו בעולם בעתיד יהיו בעצם מלחמות של דת, זוהי בעצם מלחמה אחת גדולה, המלחמה האחרונה לפני בוא משיח צדקנו, כי האיסלאם רוצה לשלוט ואדום לא ייתן לישמעאל לשלוט! היהודים העם הנבחר יהיו תמיד מטרה לקנאה הנוראית שיש לכל העמים על כך שה´ בחר בישראל שלו ולא בהם, הכל חשבונות שמים, הכל מאוד מורכב, אך במבט פשוט ביותר ניתן לראות שאנו כבר לקראת הקץ לו חיכינו אלפי שנים, ולו חיכה העולם מרגע בריאתו, הקץ של הרע והתחלת שלטון הטוב. "
או בנימין גולדן שכותב: "ועכשיו יש מלחמה בין השקר של אדום והשקר של ישמעאל. אני לא צריך להגיד מי ינצח. תקראו בנביאים ותדעו הכל. תשאלו את הרבנים שלכם מי ינצח, אדום או ישמעאל? ואחרי זה תשאלו מי ינצח, הקב"ה או הגוים? ותשאלו מי ינצח, השליח של הקב"ה, המשיח, או הגויים שיבואו כולם, שבעים זאבים, נגד הכבשה הקטנה. מי ינצח?"
ועוד כותב בנימין גולדן: העולם אינו יכול להמשיך להתקיים כל זמן שהקדוש ברוך הוא "מוכרח", כביכול, להסתיר את פניו. אבל אנחנו, עם ישראל, מעדיפים את העולם הגשמי, מקושט עם "קודש", על התגלות שלימה של האמת. אנחנו מעדיפים את ה"עולם הזה" על חיים רוחניים שיביאו אותנו קרובים אל השם ויתנו לנו לשבת בבית השם כל ימי חיינו.
עם ישראל! בין אם אתם רוצים, בין אם לא, העולם משתנה! השקר ייחשף והיצר הרע יישחט. שני הכוחות, אדום וישמעאל, ילחמו זה בזה במלחמה נוראה. אחד יתגבר על השני, וזה שיישאר יעלה עם צבאותיו נגד עם ישראל. השם יציל את עמו האהוב. אבל רק היהודים שהיה להם בטחון גמור בהקב´´ה, רק היהודים שהשתוקקו למשיח, רק היהודים שרצו להיות קרובים להשם - רק אלו ישרדו! (עיין חסד לאברהם מעין ג נהר כב).
ובמקורות כתוב אותו עקרון לדוגמא: ´´שלושה מלחמות של מהומה עתידין בני ישמעאל לעשות בארץ באחרית הימים... ומשם (משיח) בן דוד יצמח".
(פרקי דרבי אלעזר פרק כ´´א)
ועוד דוגמא: דניאל ב -מה מלבים ´´הודיע בזה איך יהיה זה, שזה יהיה ע´´י מלחמות גוג ומגוג שיתקבצו כל בני אדום להלחם נגד בני ישמעאל ויכלו זה את זה... וזה יהיה קץ הימים ותכליתם´´
מי הם בני אדום ? ומי הם בני ישמעאל? כתוב בהקשר לעונש שהשם יתן אחרית הימים למחריבי בתי מקדשינו ´´מצרים לשממה תהיה ואדום למדבר שממה´´ (יואל ד-יט) מסביר המלבים ´´מצרים -הוא כולל מאמיני דת הישמעאלים (איסלם) שראש המחריבים בית ראשון היה אשור ובבל שהם נכנסו אחר כך תחת אמונת מצרים´´
וכן פירש הרד´´ק ´´מצרים -זכר (הזכיר) מצרים בעבור הישמעאלים ואדום בעבור מלכות רומי, ואלה שתי האומות (הכוונה שתי הדתות הנצרות והאיסלם) הנה גוברות זה ימים רבים ותהיינה עד עת גאולה ... וזכר מצרים בעבור ישמעאלים כי אשת ישמעאל היתה מצרית ...וכן אימו הגר המצרית לפיכך ייחס אומה (דת) הזאת למצרים. וזכר אדום בעבור מלכות רומי.´´ וכידוע עשו הוא אדום ונקרא כך בעיקר מפני שאמר ´´הלעיתני נא מן האדום האדום הזה על כן קרא שמו אדום´´ זאת אומרת שהמהות של עשו-אדום זה רדיפת תאוות והנאת הרגע והתרבות שמייצגת את זה זו אדום וזו בעצם כיום ארצות הברית בפרט וכל התרבות המערבית בכלל שהם כיום התחילו במלחמה עם ישמעאל.
ועוד: ´´כשיפול ישמעאל באחרית הימים אזי יצמח (משיח) בן דוד´´.
(בעל הטורים בראשית כה, יח).

וכן הזוהר הקדוש שצפה במדוייק את המאבק שיתחולל על ירושלים וכותב:
"ויתחברו העמים על בת יעקב (עם ישראל) לדחותה מן העולם, ובני ישמעאל עתידים בזמן ההוא להתעורר עם כל אומות העולם לבוא על ירושלים כמו שכתוב (תהילים ה´): "ואספתי את כל הגויים אל ירושלים למלחמה: וכתוב: "יתייצבו מלכי ארץ ורוזנים נוסדו יחד על ה´ ועל משיחו" וכתוב: "יושב בשמים ישחק, ה´ ילעג למו" (זוהר פרשת בחוקותי).
מי שרוצה שיהיה מעודכן ומי שלא אז לא
יש בחירה בעולם

נטעים ומסורות חז``ל >>
לצפיה ב-'שטויות'
שטויות
02/12/2002 | 19:35
2
לצפיה ב-'ודרך אגב האוטיסטים לא'
ודרך אגב האוטיסטים לא
03/12/2002 | 02:04
6
2
נטעים ומסורות חז``ל >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'זה גם מה שהרב שלי חשב'
זה גם מה שהרב שלי חשב
03/12/2002 | 23:50
5
3
משפחה שחזרה בתשובה בעקבות ילד אוטיסט שהתחילו לתקשר איתו.
האבא שמתקשר עם הבן הוא חוזר בתשובה טרי.
הרב שלי היה מאוד ספקן לגבי התקשור והוא נסע להווכח באופן אישי,
בתהליך התקשור נשאל הילד מספר שאלות שנלקחו משות"ים של מספר אחרונים.
שאלות שאין שום סיכוי שהאבא בכלל ידע.
על הכל ניתנו תשובות מדויקות.
אפשר לקבל ואפשר לא - הרב שלי כבר לא ספקן יותר היום.
בברכה,
בועז
נטעים ומסורות חז``ל >>
לצפיה ב-'בעז אהובי, Read my lips, please'
בעז אהובי, Read my lips, please
04/12/2002 | 00:17
4
לצפיה ב-'אגרוייסה אינטלקטואל....'
אגרוייסה אינטלקטואל....
04/12/2002 | 01:21
3
2
לצפיה ב-'עזוב מחמאות. פשוט סדר לי פגישה עם'
עזוב מחמאות. פשוט סדר לי פגישה עם
04/12/2002 | 02:18
2
אוטיסט והתקשורתן שלו ואני חושף התרמית תוך 180 שניות. זו התחיבות. מה אכפת לך לנסות...
נטעים ומסורות חז``ל >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'לרוב המעלות נוספה גם מעלת הענווה...'
לרוב המעלות נוספה גם מעלת הענווה...
04/12/2002 | 19:33
1
1
בסדר,
בלי מחמאות !
לגבי הרעיון שלך לנסות לסדר לך פגישה עם האוטיסט והמתקשר:
סוף סוף אתה מחדש !
נשמע לי רעיון מצוין לארגן לך פגישה כזאת !
זה סוג הרצינות שהייתי מצפה לקבל ממי שלא מאמין במשהו,
נכונות לבדוק בצורה אישית את הענין !
אמרנו בלי מחמאות - אז לא אתן לך מחמאות על רעיון זה
עד שתאשר לי.
אתה מוכן להכנס לשטחים (ישוב מערבית לשכם) ?
בועז
נטעים ומסורות חז``ל >>
לצפיה ב-'האם קראת את דברי והבנת איך מבצעים'
האם קראת את דברי והבנת איך מבצעים
04/12/2002 | 20:31
את הנסוי?
פשוט. נכון?
בצע אותו בעצמך.
אם המתקשר יצליח להפיק משפטים קוהרנטיים למרות הסתרת לוח האותיות אהיה מעונין לבצע הנסוי ע"י שליח שלי, עדיף במרכז הארץ.

לא אבדתי דבר באלון-מורה...
נטעים ומסורות חז``ל >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'ראשית, ישר כויח על הסקירה המופלאה.'
ראשית, ישר כויח על הסקירה המופלאה.
<< ההודעה הנוכחית
02/12/2002 | 21:28
1
20
שנית, מדוע לא לזכות את הרבים? הנה בקשתי. התוכל להנחותני ל"מצגת" אוטיסטים? אני מעונין לערוך את הנסוי הקטן שלי ולדווח לכל.

ענין מופלא זה ראוי להחקר כהלכה.

אגב, האם אוטיסטים נוצרים מספרים ספורים אחרים?

מה דעתכם? אם יופגשו, ללא הכרות מוקדמת, ילד אוטיסט מאסטוניה שלא נחשף מעולם לצרפתית, ומתקשר-סייען דובר צרפתית שאינו מבין מלה אסטונית, ו_אינו_ חושד שהילד מאסטוניה - האם "נגלה" כי הילד "למד" צרפתית רהוטה תוך שניות?

הנה ויכוח מאלף שמצאתי בענין "מסרים שמימיים מאוטיסטים". כדאי לקרוא בסבלנות את כל שבעה העמודים.

והנה בקורת מקצועית קטלנית על התקשורת המסויעת...
נטעים ומסורות חז``ל >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'ובנוסף, שווה לקרוא:'
ובנוסף, שווה לקרוא:
04/12/2002 | 13:51
לצפיה ב-'בן כמה אתה, רוני חץ, ובאיזו מערכת'
בן כמה אתה, רוני חץ, ובאיזו מערכת
03/12/2002 | 09:08
1
חנוך התחנכת?

האם אתה מהווה תגבור משמעותי לגרעין הגאונים בפורום המונה את דלעת170 ועלה-זית?
נראה כך.

אני מכנה גרעין זה בחיבה "קבוצת ה- 180". על שם ה- IQ. של שלשתכם במצורף!!!
נטעים ומסורות חז``ל >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'אני הייתי בהופעה של ליאור מנור'
אני הייתי בהופעה של ליאור מנור
03/12/2002 | 10:12
11
3
ראיתי דברים הרבה יותר מדהימים ממה שאתה מתאר כאן, ולא היה צריך לנצל קטינים וחסרי ישע לשם כך.
נטעים ומסורות חז``ל >>
לצפיה ב-'מי זה ליאור מנור ובמה כוחו גדול?'
מי זה ליאור מנור ובמה כוחו גדול?
03/12/2002 | 10:29
10
4
נטעים ומסורות חז``ל >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'ליאור מנור הוא קוסם. קוסם מוצלח'
ליאור מנור הוא קוסם. קוסם מוצלח
03/12/2002 | 11:24
9
2
מאוד. בניגוד לכמה קוסמים אחרים, הוא אינו טוען לכוחות עליונים, אלא מודה שהכל אחיזת עיניים.
נטעים ומסורות חז``ל >>
לצפיה ב-'מעניין למה הגינגית לא מגיבה לזה?'
מעניין למה הגינגית לא מגיבה לזה?
03/12/2002 | 12:18
8
3
לצפיה ב-'מה אתה רוצה שאגיב?'
מה אתה רוצה שאגיב?
03/12/2002 | 12:30
7
אני בהחלט נגד ניצול של אוטיסטים לכל מיני מופעי מופתים או לניבוי, אולם זה שאוטיסטים זה נשמות גבוהות זה ללא כל ספק. מי שטוען אחרת פשוט לא בירר את הנושא לעומק. ממליצה לכולכם לבקר בעמותת ע.ל.ה לילדים מפגרים ואוטיסטים ולדבר עם חלק מההורים.
נטעים ומסורות חז``ל >>
לצפיה ב-'הפנטיות שלך היא מדהימה|זהיר'
הפנטיות שלך היא מדהימה|זהיר
03/12/2002 | 19:09
1
1
לצפיה ב-'אנא הגדר "פנטי" והסבר כיצד'
אנא הגדר "פנטי" והסבר כיצד
04/12/2002 | 13:28
זה מתקשר להודעתי. אני מתחילה לחשוב שהעברית שלך ושלי אינן אותה השפה.
נטעים ומסורות חז``ל >>
לצפיה ב-'אתה יודע, הפסיכולוגים אומרים'
אתה יודע, הפסיכולוגים אומרים
04/12/2002 | 13:27
1
שעודף ביטחון עצמי מצביע על ההיפך. הם צודקים? וכבר אמרתי לך בפורום אחר בזמנו כשדיברנו על אוטיסטים, אם אתה רוצה, אפנה אותך למי שעשתה עבודה בנדון. תדבר איתה ותראה מה היא חושבת על כך. סתם להשמיץ את מה שאינך יודע על סמך אינפורמציה באינטרנט זה לא חוכמה גדולה.
נטעים ומסורות חז``ל >>
לצפיה ב-'עזבי אותך עם מחמאות, יקירתי. אין'
עזבי אותך עם מחמאות, יקירתי. אין
04/12/2002 | 14:26
1
טעם לשאול את החתול האם לקק מן השמנת כשלא צפינו בו. אולי תפני אותי גם לרב של בעז מצגר?

פשוט סדרי לי פגישה עם אוטיסט והתקשורתן שלו ואני חושף התרמית תוך 180 שניות. זו התחיבות. כבר הכנתי לוח אותיות מתאים. מה אכפת לך לנסות?

איני יודע כיצד להבהיר את עצמי עוד יותר ממה שכבר עשיתי.

השיטה שלי היא תמיד נסוי מבוקר ולא תשאול בעלי ענין.
דומה שאת לעולם נגד נסוי מבוקר ובעד תשאול בעלי ענין.
אומרים שבעלי אופי הפוך נמשכים זה אל זה...
נטעים ומסורות חז``ל >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'"ממליצה לכולכם לבקר בעמותת ע.ל.ה'
"ממליצה לכולכם לבקר בעמותת ע.ל.ה
04/12/2002 | 15:27
לילדים מפגרים ואוטיסטים ולדבר עם חלק מההורים"
גינגית יקירתי, שלא נדע צער מן המין הזה.
הלב נקרע לראות הורים סובבים ילד הנראה כמלאך, אלא שהוא בעולמות אחרים לגמרי.
מדוע מצליחה כל כך התרמית (לא במקרה של אמא של גליה. במקרה שלה היא חלק _מודע_ מן התרמית, והאמיני לי שאיני שמח כלל לומר זאת)?
מכיוון שההורים האומללים לעולם לא ידחו טענה שבנם המנותק שאינו יודע לדבר ואינו יודע לכתוב ואין סימן כלל שהוא מבין את שמדברים אליו - פתאום מגלה כשורים כשל בני גילו ואף כותב שירים למגירה.
_אין_ הורה שיסרב לקבל זאת.
_זה_ מקור ההצלחה של הרמאים.

אני מציע מבחן מבוקר פשוט שעליו יתנפצו _רק_ הרמאים.
מדוע את מתנגדת?
מה את יודעת שאינו ידוע לנו?

ראו באיזה רכוז מביטה אמא של גליה בלוח האותיות בעוד גליה מרחפת במקומות אחרים. יש למישהו ספקות מי מהם הוא "הכותב"?

מה שאני אומר הוא זה:
אם גליה היא "הכותבת", אלא שהדחפים שלה חלשים מכדי להצביע על אות, אז שאמא של גליה תמשיך לתמוך בידה החלשה של גליה ותחזק את הדחף הרפה. אלא שתעשה זאת מבלי להביט בלוח, ושתשתמש בלוח שלי, שאראה אותו לגליה בלבד, כמה שתרצה.

הנסוי המבוקר שלי יפריד מידית בין רמאים לבין בעלי כשרון אמיתי.

האם מצוי כאן מי המעונין לגונן על רמאים?
נטעים ומסורות חז``ל >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'"מי שטוען אחרת פשוט לא בירר את'
"מי שטוען אחרת פשוט לא בירר את
05/12/2002 | 16:10
הנושא לעומק"
איך ביררת זאת לעומק. גם אני רוצה לברר זאת לעצמי לעומק...
נטעים ומסורות חז``ל >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'אוהב תכניות ילדים 00000'
אוהב תכניות ילדים 00000
04/12/2002 | 21:09
5
4
לצפיה ב-'על ההיבט המוסרי בתקשור'
על ההיבט המוסרי בתקשור
05/12/2002 | 00:03
4
תשובות לטענות מן הבחינה המוסרית
א. כל התקשורות עם פגועי המח נעשו על פי בקשת המשפחות עצמן. הן המעונינות והן היוזמות. כל תקשורת נעשית באופן שהילד עצמו נשאל אם הוא מעונין בכלל ליצור קשר כזה. מלבד זאת הרי הכל כמובן נעשה ברצונו, כי אם לא ירצה, לא תוכל התקשורת להווצר.
כלומר, הכל נעשה מתוך רצון טוב בלא כפיה ח"ו. אם כן, אין כאן כל בעיה מוסרית. יותר מכך, לא רק שלא נגרם נזק חלילה לאדם, אלא שאף קיימת תועלת עצומה לכל הצדדים.
הבה נתבונן במצב הפגועים לפני גילוי התקשורת החדשה, וכיצד השתנה מצבם אחרי הגילוי.

מצבם של פגועי מח קודם גילוי התקשורת ופרסומה
ילד פגוע מוח שנולד למשפחה מביא בעקבותיו, בדרך כלל, בעיות פסיכולוגיות ומשברים רבים.
א. אין כל קשר בין ההורים לילדיהם. כשהילד בוכה בשל חיסרון כלשהו, אין ההורה יכול לספק לו את צרכיו הבסיסיים, כי איננו יודע מה בנו רוצה.
ב. הילד חש בדידות נוראה, שכן אין לו כל אפשרות להביע את עצמו, ואין אדם שיכול להבין את רצונותיו ואת צרכיו היסודיים ביותר.
ג. ההורים חשים רגשות אשמה כאילו הם אשמים, בפרט אם הפיגור נוצר על ידי ארוע חיצוני כנפילה, פגיעה בזמן הלידה חוסר חמצן וכדו´.
ד. ההורים מרגישים כאילו הוטלה עליהם מעמסה לטפל בילד שאינו מביא כל תועלת למשפחה ולחברה, כי אם סבל ובעיות בלבד.
ה. מלבד המעמסה הגשמית הורים חשים מעמסה נפשית, בושה בפני הסביבה בילד המפגר בשכלו.
ו. יחס של זלזול, חוסר סבלנות וחוסר הבנה מצד הסביבה כלפי הילד המפגר ומשפחתו.
ז. הילד עצמו חש זלזול עצמי רגשי נחיתות עקב מצבו ויחס הסביבה אליו.
ח. הסביבה מרגישה רגשי אי נוחות ליד הילד עקב המוזרות בהתנהגותו. קיימים פחדים מפני ילדים אלו, אולי הם עלולים להזיק, שהרי אינם שולטים בדעתם ובמעשיהם.
ט. עד היום לא היתה תרופה למחלות מוחיות אלו, וכל הפתרונות לא הועילו, אלא מעט מאד, וכמעט לא חל כל שינוי במצב.
הפתרונות שמציעה התקשורת החדשה FC
א
הילד מסוגל לבטא את צרכיו ולהביע את דעתו בכל ענין, דבר שהוא כיציאה ממות לחיים, כיציאה מבית כלא, כפי שהילדים בעצמם מוסרים לנו כדלהלן:
א) ת. אני מרגישה שאני שוב בעולם של החיים.
ש. מה גרם לך להרגיש ככה?
ת. לתקשר זה עושה לי עולם אחר, קשר עם העולם הזה קשר רב יותר מילדה מפגרת. (פרק י"ב, ראיון 5)
ב) כשנוכחתי לדעת שאני יכול להביע את חוויותי בעזרת התקשורת החדשה לא יכולתי להאמין שהשתחררתי מכלאי. הרגשתי שה´ ריחם עלי. חשתי הקלה עצומה. (פרק י´, מאמר 1)
ג) אני מאד רוצה להגיד במסודר מחשבותי כמו הילדים שס. ספרה שהם כותבים מאמרים גדולים גם לי יש חכמה כזו. אני מאד רוצה לכתוב, מספיק לשכב בלי לעשות כלום. כולם מתנהגים אלי כמפגרת אני נשמה של השם ואני יותר גדולה מהמטפלות שלי אני גם יכולה להעניק אמת וכל כך הרבה אנשים עוורים לאמת. (פרק כ"א, ראיון 3)
ד) ש. במה זה תלוי אם את שמחה לתקשר? בפעם שעברה נראה לי שלא כל כך שמחת. ופעם אחת לפני כן ממש שמחת לתקשר, במה תלוי הדבר?
ת. תמיד אני שמחה לדבר כי אני אוהבת וחייבת זה דבר שאני חייבת לעשות, אני אוהבת גם כי הדבר משחרר אותי וגם קושר אותי אליך וגם עם העולם הזה. (פרק י"ב, ראיון 6)
ה) ילדה אוטיסטית, מתוך סרט וידאו שהופק באוניברסיטת סירקיוז, כותבת: "אני מאד חוששת שמא אאבד את יכולתי לתקשר ואהפוך שוב לליצן בעולם שאיננו קרקס".
ב
ההורים מבינים מה שחסר לילדם. כאשר ילד שבוכה, אפשר לגלות מה חסר לו ולעזור לו בסיפוק צרכיו.
ש. אני כל כך מאושרת מהקשר הזה שלנו האם גם את נהנית מזה?
ת. כן אמא, זה מאד הנאה. (פרק י"ב, ראיון 2)
נטעים ומסורות חז``ל >>
לצפיה ב-'המשל על העניין המוסרי בתקשור'
המשל על העניין המוסרי בתקשור
05/12/2002 | 00:12
1
תקשורת בתמיכה – מהי?
א.כיצד מתבצעת תקשורת בתמיכה?
עד לפני כעשר שנים היה עולמם של פגועי המוח מחוץ לתחום ההשגה האנושית, הן מפאת מגבלות התקשורת המילולית שלהם, והן מחמת מגבלות השכלית. משום כך לא הייתה עד היום כל אפשרות להכנס לתוך עולמם הנעלם. לאחרונה נערך נסיון במכון דיל שבאוסטרליה ליצור תקשורת חלופית לתקשורת המקובלת באמצעות הדיבור. במשך כל השנים יצרו תקשורת כזאת עם אנשים נורמלים, אך חרשים, אילמים וכדו´ – אנשים שהיו מוגבלים בדיבורם. לאחרונה, הפעילו שיטה זו גם בקרב פגועי מוח בהצלחה בלתי משוערת מראש, שהרי מוגבלים אלו לא למדו מעולם קרוא וכתוב, ואילו התקשורת החלופית נעזרת באותיות כדי להביע את רצונו של המוגבל.
באופן מעשי מתנהלת התקשורת החלופית באמצעות לוח של אותיות המונח לפני החולה המוגבל. כשהוא מבקש להתבטא ולהביע את רצונו, הוא מצביע על האותיות המתאימות, כשידו נתמכת על ידי המתקשר. למותר לציין, שהמתקשר איננו מכווין או דוחף את ידו של המתוקשר, אלא מסייע לו לדחוף את ידו לאות המבוקשת. (ההוכחות שאין המתקשר אלא מסייע בלבד ואינו משפיע כלל על התוכן מצויות בחלק העוסק במחקר על התקשורת, שם הובאו ראיות רבות על אמיתות התקשורת הנובעת מן החולה המתוקשר בלבד). הסיבה לצורך בתמיכתו של המתקשר נובעת מאי יכולתו של החולה לשלוט על תנועות ידיו עקב הפגיעה המוחית. תמיכתו של המתקשר מסייעת לו לשלוט על תנועות ידיו כפי רצונו. אמנם תמיכה זו אינה הכרחית, אלא בשלביה הראשונים של התקשורת, שכן ככל שהמתקשר מתרגל ונקשר יותר למתוקשר, פוחתת התלות במתקשר, עד שמספיקה נוכחותו בלבד, בלי סיוע נוסף.עובדה זאת ניתן לראות בסרטי ווידאו שהופקו באוניברסיטת סירקיוז.
צירוף האותיות שעליה הצביע המוגבל לפי הסדר בהתאמה, יוצר מילים ומשפטים בעלי רמה, בסגנון ובתוכן שאיננה מתאימה לילדים מפגרים, אלא לבני אדם מלומדים.
בעקבות התקשורת עם פגועי המוח נתבהרה האמת מה באמת עומד מאחרי הכלי השבור הניצב לפנינו. לא יצור מפגר כפי שנראה כלפי חוץ, אלא בני אדם בעלי ידע העולה על הנורמלים, בעלי ראיה למרחוק מבחינת זמן ומבחינת מקום.
ב. על התופעה המופלאה
התבוננות מעמיקה בחייהם המיוחדים של פגועי המוח ובפרט בצורת תקשורת זו, מגלה גילויים מדהימים החורגים מגבולות הטבע שיש לתת עליהם את הדעת. והרי כמה מהם:
א. שליטה מלאה בשפה
אף על פי שילדים אלה לא למדו אותיות, מלים ותחביר, אנו מוצאים כי שפתם עשירה מאד כשל משוררים או סופרים. שפה שאינה מתאימה כלל לבני גילם, אף לנורמלים מביניהם. זאת מלבד התוכן העמוק של דבריהם והאמת הנוקבת שמשתקפת מתוכם.
ב. שליטה מלאה בכל השפות
ניתן לתקשר בכל שפה הידועה למתקשר, אעפ"י שהחולה לא הכירה מעולם. ניסוי שערכתי בעצמי הביא לתוצאות מדהימות. תלמידים הבקיאים בשפות שונות תקשרו עם חולים. כל תלמיד קבל חולה, ואיתו הוא תקשר בשפה שהוא בקי בה. התשובות התקבלו בשפה הזרה באופן מדויק ביותר, לפי כל כללי הדקדוק שלה. מפליא היה לראות כיצד תוך כדי התקשורת עם תלמיד בשפה ההונגרית, תפס הלה את ידה של המתקשרת, ובידו השניה תקשר באנגלית. פעמים נשאל החולה שאלות בשפה שאינה ידועה כלל למתקשרת, והילד תקשר והשיב דרך המתקשרת.
ג. תקשורת ללא ראיה
מרבית החולים המתקשרים אינם מסתכלים כלל בלוח בזמן התקשורת. גם עוורים, חולים שנקשרו עיניהם, או כאלה הנמצאים בחוסר הכרה, במצב רפואי המוגדר "צמח רפואי" – יכולים לתקשר ולהביע את רצונם.
ד. תקשורת ללא שמיעה
למרות שאת השאלות אנו שואלים על ידי דיבור בפה, אין החולים צריכים לשמוע אותן באוזניהם. גם חרשים או כאלה שאינם בהכרה או ישנים – משיבים לנו על כל שאלותינו.
ה. מהירות קריאה בלתי מוגבלת
די להם להעיף מבט על חומר הקריאה כדי לדעת כל מה שכתוב בו, ובחלקיק שניה הם מסיימים קריאת עמוד שלם וזוכרים את כל הכתוב בו. בסרט וידאו שהופק באוניברסיטת סירקיוז שבמדינת ניו יורק מתואר כיצד ילדים בני שנתיים – שלש לקחו ספרים למיטותיהם, קראו בהם והצליחו לתאר אחר כך מה שקראו. בסרט גם מתואר כיצד ילדים חולים בפגיעה מוחית הנחשבים כמוגבלים, קוראים מהר יותר מילדים נורמלים. סיפרה נערה שלה אח אוטיסט היודע לדבר, שאמה קנתה ספר בישול. אחיה דפדף במשך שניות אחדות וקרא את כל הספר, ומאז אין צורך לפותחו עוד. כל תבשיל שהאם רוצה לבשל, היא שואלת את בנה, והוא חוזר בעל פה על כל המרשמים בספר.
ו. מהירות חישוב
הורים לילדים פגועי מוח מספרים על ילדיהם היודעים לחשב את כל תרגילי החשבון – חיבור, חיסור, כפל וחילוק, במספרים גדולים בעלי חמש ספרות, במהירות מיידית. בסרט מאוניברסיטת סירקיוז נראה שיכולת החישוב ומהירותו אצל ילדים פגועי מוח עולה על זו של בני אדם נורמלים.
ז. ראיה מרחוק
הם יודעים מה נעשה מרחוק במקום שהראיה הנורמלית איננה שולטת. לדוגמא, ילדה פגועה בשיתוק מוחין כתבה לאחותה המתקשרת איתה היכן נמצא אביהם בעת שלא הגיע לביתו בזמן. היא ידעה לכוון את המקום המדויק ולנקוב בשם האדם שעמו הוא שוחח. משפחות רבות עם ילדים מוגבלים מעידים שילדים מודעים לבואם של קרובי משפחה לביקור זמן רב לפני שהגיעו בפועל.
ח. ראיית מעשיהם הנסתרים של בני אדם
ילדים אלה מסוגלים לדעת מעשים הנעשים בחדרי חדרים ממש.
לדוגמא, ב. ילדה שפגועה בשיתוק מוחין, בת עשר, כתבה באמצעות C.F לאישה שבאה כביכול במקרה לראות את התקשורת החדשה מתוך סקרנות, "הייתי רוצה ליצור בדחיפות קשר עם בנך". האישה נדהמה. מה לילדה זו ולבנה שהדי מעולם לא הכירו זה את זה. התקשרה לביתה ובקשה מבנה שיבוא בדחיפות למקום המצאה, והבן הגיע. הבן היה בחור ישיבה, אולם לאחרונה נתחבר לחבורה רעה והחל להתדרדר. כשהגיע הבן, בקשה הילדה שכל הנוכחים יעזבו את המקום פרט לילד ולמתקשרת, וכן עשו. כך כתבה הילדה הפגועה באמצעות התקשורת: "דע לך שאני יודעת כל מה שאתה עושה, ואפילו בחדרי חדרים. נכון שעשית כך וכך", ופרטה בדיוק את פרטי המעשה, והוסיפה: "תענה, כן או לא?" השיב הילד בשפה רפה: "כן!" ועוד הוסיפה לשאול האם עשית כך וכך? והילד משיב: "כן, " וכך במשך זמן רב פרטה לפניו כל מה שהוא רגיל לעשות עד לפרטי פרטים, והילד כמו אחוז הלם אמר לאמו: "אמא, הילדה הזאת ספרה לי דברים שעשיתי, שאף אדם בעולם לא ידע אותם". הילדה סיימה: "דע לך, שהשם יתברך יודע כל דבר שאתה עושה, ואפילו בצנעה. כדאי לך לתפוש את עצמך בידיים לפני שיהיה מאוחר מדי". התקשורת הזאת חזרה על עצמה פעמיים עם מתקשרת שאיננה תומכת בשיטה ה"רוחנית" שלנו, אלא בתאוריית המדע, וגם עם מתקשרת אחרת. בסופו של דבר נתקבלו אותן התוצאות.
ט. אבחנת מצבו של חולה אף על פי שהוא נמצא רחוק מהם
כל מחלה גופנית – שורשה רוחני, ואנשים רוחניים יכולים לראות פגמים ברוח. ואכן גילינו שילדים פגועי מוח יכולים לעמוד על שורשי מחלות, כפי שנראה בדוגמאות הבאות:
בק.א. הורים לילד קטן שנמצא בטיפול נמרץ, לדעת הרופאים, במצב קריטי ללא תקוה, פנו למתקשר עם בחור אוטיסט שנמצא בעירם לשאול מה עוד אפשר לעשות כדי להציל את הילד. השיב הבחור האוטיסט, בתקשורת החדשה, שאין הוא רואה כל בעיה רפואית לילד הנ"ל מלבד בעיה פסיכולוגית, שההורים לא השכילו לתת לילדם מספיק תשומת לב ואהבה. כששמעו זאת ההורים, החליטו לשפר את יחסם לילדם. תוך זמן קצר יצא הילד מכלל סכנה והבריא לגמרי.
דוגמה נוספת: אשה פנתה אלי בתלונה שזמן רב מאז נשואיה היא סובלת מבעיות רפואיות חמורות, ועד היום לא מצאה מזור למחלתה. כשפנתה למשפחה שחי בה ילד פגוע מוח, אשר אימו מתקשרת עמו, על מנת שיעזור לה לפתור את בעייתה הכרונית, השיב הילד כי מאז נישואיה הפסיקה לברך ברכות הנהנין. האשה, שהיא שומרת מצוות, הודתה באשמה זו בלב שלם.
נטעים ומסורות חז``ל >>
לצפיה ב-'רוני אימבצילוני יקירי, מה מקור'
רוני אימבצילוני יקירי, מה מקור
05/12/2002 | 09:46
הטקסט אותו אתה מדקלם?

"אשה פנתה אלי בתלונה שזמן רב מאז נשואיה היא סובלת מבעיות רפואיות חמורות, ועד היום לא מצאה מזור למחלתה. כשפנתה למשפחה שחי בה ילד פגוע מוח, אשר אימו מתקשרת עמו, על מנת שיעזור לה לפתור את בעייתה הכרונית, השיב הילד כי מאז נישואיה הפסיקה לברך ברכות הנהנין. האשה, שהיא שומרת מצוות"
אילו תשובות נותנים אוטיסטים נוצרים, או מוסלמים?

האם יש לך גרסא של מאמר זה המודפסת על ניר רך ביותר, או על מגבונים לחים?

וא-פרופו, תקשור מסוייע:

מסופר כי בבקר מושלג אחד בוושינגטון, טייל קלינטון בגנת הבית הלבן ולפתע צדה עינו כתובית שנראה כי נוצרה בשלג ע"י הטלת מי-רגליים. לשון הכתובית היה "מוות לקלינטון".

מיד הוזעקו מומחי זהוי-פלילי של ה- FBI.
כעבור יום של חקירה מאומצת, כולל בדיקות מעבדה אינספור, התיצב הבלש האחראי על החקירה במשרד האובלי ודיווח לנשיא:
"מצאנו שני דברים. האחד לא כל כך טוב, והשני ממש גרוע"
????
"השתן הוא של אל-גור, אולם כתב היד הוא של הילארי..."

שנשמע רק בשורות טובות ושתיתם (תכלה, תאבד) האימבציליות בקרב עגלי-ישיבה...
נטעים ומסורות חז``ל >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'בן כמה אתה רוני חץ? "כל תקשורת'
בן כמה אתה רוני חץ? "כל תקשורת
05/12/2002 | 01:26
1
נעשית באופן שהילד עצמו נשאל אם הוא מעונין בכלל ליצור קשר כזה. מלבד זאת הרי הכל כמובן נעשה ברצונו, כי אם לא ירצה, לא תוכל התקשורת להווצר"
רוני אימבצילוני, המתקשר שואל, ועונה בעצמו תוך כתיבת התשובה באצבעו של הילד. [אנחה] עד כמה אתה יכול להיות אמבציל?

שימו לב ל"ראיונות" בהם "מדבר" הילד ו"מדווח" על תחושותיו. לא יאמן. ואני חשבתי עד היום כי אין בנמצא דרגה נמוכה מזו של דלעת170. דלעת170 ניצל. מצאנו מישהו עוד יותר מפגר.

אף מתקשר לא ישרוד את המבחן שלי. זו התחיבות!!!
נטעים ומסורות חז``ל >>
כתובות אינטרנט מצורפות:

הודעות אחרונות

16:31 | 19.02.10 אניאתההוא
16:51 | 29.04.06 ר רכ רכב רכבת ישראל
01:35 | 13.03.04 rmizrahi
17:02 | 05.01.04 vizini
09:36 | 05.01.04 vizini
03:02 | 05.08.03 הנהנה
01:03 | 05.08.03 ניק כושל
17:17 | 04.08.03 דוד1000
23:09 | 03.08.03 ניק כושל
17:19 | 03.08.03 שומר החiמות הראשון
23:07 | 02.08.03 ניק כושל
21:46 | 02.08.03 יוחנן כהן גדול2

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ