יו, לא שמתי לב לשטויות האלה קודם
הנה מה שרש"י אומר: והנה מה שמפרש רש"י: הא קא משמע לן דאור כוכבים נמי אור הוא - לעולם כוכבים המאירים קאמר, ודקא קשיא לך הא שאינן מאירין לא הא דנקט כוכבי אור לאו למעוטי כוכבים שאינן מאירין, דכל כוכבים יש להם אור, וליכא למעוטי מידי, וקרא אשמעינן דאור כוכבים קרוי אור, ונפקא מינה לנודר הנאה מן האור שיאסר באורן של כוכבים: ובעברית: זה הוא בא ללמדנו, שאור הכוכבים נקרא אור - הפסוק כוכבי אור אינו ממעט כוכבים שאין להם אור שכן לכל הכוכבים יש אור, ולכן אין לפסוק מה למעט במלה אור אלא הוא כותב את המלה אור כדי ללמדנו שאור הכוכבים נקרא אור. ההבדל בינינו שאני יודע ללמוד רש"י (לא שיש הרבה מה ללמוד)