הייתי במקס ברנר

הייתי במקס ברנר

ואפילו יצאתי משם שבעה. המלצרית הייתה עם המון מודעות ומזל, כי מסתבר שכל השתיה החמה שלהם מכילה גלוטן משום מה. היא הסבירה לי שכבר נתקלו הרבה פעמים בצליאקים ולכן הם מודעים למה אסור ומה מותר. לקינוח אכלתי טראפל שוקולד מדהים, שאמנם היה האפשרות היחידה חוץ מגלידה, אבל הוא בהחלט היה משהו ששווה לבוא בשבילו.
 

daniela21

New member
את רצינית? איזה יופי!

וזה בנוסף גם לא חלבי? (אני פשוט זוכרת ששתינו רגישות לאותם הדברים). אני בהחלט אסע לשם..!
 
זה מסביר הרבה...

ברוב תמימותי הזמנתי שם מרק שוקולד, מאחר וזה לא הראה סימנים של גלוטן... אבל זה מסביר את הכאבים הנוראיים שתקפו אותי מאוחר יותר.. ועוד חשבתי שזה בגלל הכמות הבלתי נתפסת של השוקולד שצרכתי באותו יום (או שאולי זה גם בגלל זה...) אבל המון תודה על המידע!
 
זה כן חלבי

אבל בגלל שאני פחות רגישה ממך אני מרשה לעצמי דברים שוקולדיים מדי פעם. הכל אצלם שוקולדי וחלבי
 
איזו אכזבה

אני כבר תכננתי להעביר שם את החורף. לא נורא, אני מניחה שהירכיים שלי יודו לי על זה.
 

true leaper

New member
בדיוק בזמן

היי לכם! זו הבת של שברירית שכותבת פה די הרבה.. רציתי לשאול מה מותר לאכול במקס ברנר מאחר ואני יוצאת לשם מחר עם חברותיי, אך הקדמתם אותי! אבל זה מוכיח לי כי לא כל המלצרים שם כה מיומנים, כי הייתי שם לפני מספר חודשים (פעם ראשונה) וישר אמרתי למלצרית על רגישותי לגלוטן וביקשתי שתמליץ לי על משהו שלא מכיל קמח חיטה, והיא אומנם עשתה זאת אך לא טרחה לומר לי שגם בשתייה יש גלוטן! ואני בשיא תמימותי אז כפי הנראה שתיתי משקה אסור כי זו הייתה שתיה חמה.. טוב נו למדתי לפעם הבאה! איזה כיף שיש עם מי להתייעץ בנושאים האלה! רגע אבל לא כתבו כאן לפני כמה ימים שגם הסופלה שלהם מותר? כך אימי אמרה לי..
 
יכול להיות שהמלצרית שלי טעתה?

גם לי זה נשמע ממש מוזר, אבל היא הייתה מאוד החלטית ואמרה שהיא יודעת כי יש להם נסיון עם צליאקים. אולי כדאי שבאמת תשאלי מחר את אחד האחמ"שים שבטח ידע יותר. לגבי הרוטב שוקולד הוא לא עם גלוטן, כי הגלוטן לפי מה שהמלצרית אמרה לי הוא במה שמוסיפים למשקאות כדי להסמיך וליצור טעם עשיר יותר, ולרוטב לא מוסיפים את זה. בכל מקרה, ממליצה בחום על הטראפל המדהים!
 

נוניצי

New member
גם הפונדו שלהם מכיל גלוטן???../images/Emo12.gif

ומה לגבי שוקולד מומס שמגיע בתור רוטב??
 
הפונדו שלהם לא מכיל גלוטן

נכון ללפני כמה חודשים... גם אני ביררתי וגילית שמבחר נ"ג לא כ"כ עשיר שם
בכל אופן, בקשר לשתיה החמה- קשה לי להאמין שהכל מכיל גלוטן, כנראה רק משקאות מסויימים, כי גם אז הם ביררו ואמרו לי מה אפשר. אז אם כבר שאלת נוניצי- הפונדו נ"ג והוא פשוט מ-ע-ו-ל-ה ומומלץ!
 
יכול להיות שבגלל העומס היא טעתה

או שלא היה לה ראש לברר. חבל, כי באמת שהתחשק לי אז משקה חם.
 
אתמול בשבתי כתורנית בעמותה

קיבלתי שיחה מאישה שהגיעה למקום עם בנה והתברר שרוב הדברים במקס ברנר הם עם גלוטן.היא בררה ואפילו גלידה בנה לא יכול לאכול שם. אני הופתעתי לשמוע מאחר ובמדריך המזון של העמותה כתוב שהשוקולדים שלו בחנויות הם ללא גלוטן.
 
דווקא השוקולדים הם עם

קיבלתי בין המתנות ליומולדת אריזת שוקולדים מדהימים של מקס ברנר, ובפירוט המרכיבים רשום שמכיל גלוטן. איזו אכזבה.
 
ובקשר לגלידה

באמת המלצרית אמרה שאני יכולה לבחור רק בין טראפל לסורבה, ולא גלידה רגילה. ממש מתסכל.
 

shavririt

New member
אוף...הבת שלי היתה שם שלשום..

ביומולדת של בת-דודתה וחברות.. האמת שלא חקרתי מה בדיוק אכלה שם. למרות שהיא תמיד בודקת, איני בטוחה שהפעם הקפידה. אשאל.
 

daniela21

New member
נצל"ש - גלידות אלדו

נדהמתי לגלות היום שבגלידות אלדו יש גלוטן... מוזר איך לא הרגשתי בזאת כשאכלתי שם כמה פעמים גלידות סויה... אלדו בעצמו נתן לי לראות את האבקה של הגלידה ורשום שם חלבון חיטה... ממש מעצבן ועוד שבפעם הראשונה כששאלתי אותו אם הגלידות מכילות גלוטן הוא השיב שלא (מסתבר היום שהוא חושב שגלוטן זה חלב). נמאס לי כבר כל הזמן לגלות שבכל דבר דוחפים קמח ושאי אפשר לבטוח באף אחד בנושא.
 
הכוונה היא לאלדו בבן-יהודה, ת"א???

אני אוכלת שם לפחות 3-4 פעמים בשבוע אם לא כל יום... (זה מול הבית שלי..) לא מאמינה, גלוטן בגלידה, כאילו...?? למה?? כשביררת זה היה רק על גלידות הסויה או גם על כל הגלידות הרגילות (על בסיס חלב)?
 

daniela21

New member
אלדו זו רשת

יש לה סניפים בין היתר ברמת השרון, בר"ג, בת"א וכו'. אני ביררתי רק לגבי הגלידות סויה, כדאי שבפעם הבאה שתהיי שם תשאלי לגבי יתר הגלידות (ותבקשי לראות את האבקה שמכינים, כי כששואלים אותם לא מקבלים בד"כ תשובות נכונות)(הרי אלדו בעצמו חשב שגלוטן זה חלב...).
 
למעלה