גן חדש - שובו של הצליאק

tamamitt

New member
גן חדש - שובו של הצליאק

הפעוט בן השלוש בגן חדש מספטמבר. לא ממש גן חדש, אלא קבוצת גיל חדשה בתוך אותו המתחם שבו היה בשנה שעברה. אבל הצוות חדש ולא מכיר.
שוחחתי עם הגננת ארוכות לפני תחילת השנה וביקשתי שגם שאר הצוות יעודכן. בימי ההתרגלות דיברנו עם הצוות על האוכל שיוגש לו.

והנה, לאחר קצת פחות מחודש, הילדון התחיל לשלשל והבטן חזרה להיות כמו בלון מנופח מאוד. ברור לי שהבעיה היא לא עם האוכל המוגש לו אלא עם זיהום משני.

קבעתי שיחה עם כל הצוות. עברתי איתם על כל הרגעים הבעייתיים וקבענו נהלים מתאימים. הצוות מאוד מאוד מגויס, ובמיוחד הגננת. מאוד משתדלים ומאוד רוצים. דיברתי גם עם המנהלת שתבקר בגן ברגעים המועדים לפורענות ותסב את תשומת ליבם לפרטים הקטנים.

ולשאלות:
1. האם עשיתי מספיק? האם כדאי לעשות משהו נוסף?
2. אם הם מעכשיו יקפידו די הצורך, מתי אוכל לצפות לירידה בנפיחות הבטנית? הקקי כבר השתפר מאוד.
3. האם עלי להיות מוטרדת מהנזק שנגרם בינתיים?

תודה רבה מראש לכל העונים והעונות.
 

טליאמתי

New member
לפני הכל, בהצלחה רבה לקטנטן


ולשאלותיך:
1. הדבר הנוסף (כרגע) שכדאי לעשות לדעתי הוא לתלות במטבח הגן תזכורת לנושא. נוסח קצר ותמציתי שיקל על הצוות לזכור בכל פעם שנכנסים למטבח.
2. האם הם יקפידו או לא זאת שאלה שאי אפשר לענות עליה. לדברייך הם מגוייסים ולכן כנראה שיקפידו אבל תצטרכי לשים לב לנושא באופן רציף.
הבטן תרד לאחר שהוא יחזור לתזונה נקיה מגלוטן במשך תקופה. קשה לדעת זמנים מפני שזה אישי. אולי בערך כמו הזמן שלקח לה לרדת לאחר שהתחיל את התזונה הנ"ג בעקבות האבחון.
3. אני חושבת שאין מה לדאוג יותר מדי מפני שמדובר במקסימום חודש כשכבר נעשים מהלכים לתקן את הנזק ואת בהשגחה צמודה על הנושא ולמעשה זה כל מה שיש לעשות במקרים כאלה (ובנוסף גם כך הדאגה לא תעלה ולא תוריד[למרות שכהורים זה חלק מדרישות התפקיד] כדאי להתמקד בעשיה שאותה את עושה מעולה!)
 
למעלה