התייעצות/"ששון הקולה"

פנינה21

New member
התייעצות/"ששון הקולה"

הי,
קוראים לי פנינה אני אלרגית לחיטה. מצאתי את השירוש הזה בפורום.
הייתה לי תגובה אלרגית די קשה לפני כמה ימים אחרי 2 ביסים מאחד המוצרים שלהם. מעבר לתסכול העצום אני מנסה לקבל תשובות מהחברה,לקח לי הרבה זמן להשיג מישהו בטלפון והנציגה ניסתה להוציא אותי טיפשה בשיחה יש שם בוטנים אז חייב להיות שם קמח(יש קמח תפוח אדמה ברשימה ולא חיטה אני לא אוכלת בלי לבדוק).שלחתי להם במייל את התמונות של המוצר והם אומרים שהם יחזרו כשתיהיה תשובה.
אני יודעת שזה שירוש ישן אבל קוויתי להצליח לקבל מידע ממי שיודע על מידע רלוונטי על החברה נכון להיום. אני פשוט חייבת להבין מה קרה לי ..

תודה.
 

טליאמתי

New member
ככל הידוע לי, ששון הקולה אינו מתחייב על מוצרים

נטולים מגלוטן לכן לא הייתי לוקחת סיכון, ודאי שלא אם כשאת אלרגית לחיטה.
פיצוחים ופירות יבשים הנם בעייתיים בנושא בגלל שיטות יבוש או קליה שונות שחלקן כוללות קמח חיטה או שמכונת הקלייה 'עבדה' עם קמח במוצר אחר ונשארו שאריות.
&nbsp
עדיף להתאפק ולהשתמש במוצרים שיש עליהם אישור או סימון ברור וחד משמעי של 'עלול להכיל'
 

פנינה21

New member
החברה מתחמקת מתגובה

באריזות שאינן כשרות לפסח כתוב שיש חיטה
באריזות לפסח לא היה כתוב- אין לי ספק שהיה בזה חיטה ,אבל זה מכעיס נורא זה היה מסוכן, לא היה לי כזה התקף קשה אף פעם עבר שבוע אני צמודה לתרופות למשאף ולאינהלציה... אני שומרת על עצמי קוראת תוויות תמיד ...זה כל כך מעצבן ומפחיד מי יודע איזה עוד מוצרים פשוט לא מסומנים ...
 

טליאמתי

New member
חברה שמחתמקת מתגובה/מתשובה ראויה(גם אם היא לא תמצא חן בעיני)

לא מקבלת את הכסף שלי.
סוג של חוק פנימי שלי
 

פנינה21

New member
ברור


לא אכלתי שום מוצר בטעות כמה שנים
אני כבר די מתאוששת...אבל יש תחושת עלבון צורב -הבטחון העצמי שלי ספג פגיעה...אני שמחה שאני בחיים ולא מנסה יותר שום מוצר חדש אין צורך אני והאורז עם קטניות מסתדרים מצוין
 
למעלה