סקירת מדפי הלל"ל (הרבים!) ברשת Alcampo ספרד.

Ccyclist

Well-known member
ניתן להגדיל את התמונות ולראות מחירים

לוחצים על תמונה, ואפילו לא צריך לללוץ שוב על ההגדלה לפתיחה בחלון חדש. ניתן לראות שהמחירים הם ברובם בין יורו אחד ל3 יורו, כשמדי פעם יש משהו שעולה 4 או 5 יורו.
&nbsp
באשר לדירה - "פה זה לא ספרד" כי בספרד ניתן לקנות דירות בקוסטות במאה אלף יורו (כחצי מיליון שקל) אבל צריך להזהר לא לקנות דירות שאין להן היתר איכלוס או דירות שהעירייות אישרו אך אינן חוקיות תיכנונית ברמת הפרובינציה. וילה באזור תעלה כמה מיליוני יורו. שוק נדל"ן מסובך כי יש את הקהילות המאורגנות ("אורבניזציות") שנועדו יותר לדירות נופש ויש להן בריכות משותפות, גינות משותפות, ולעיתים גם חדר כושר ואפילו מגרש גולף. לעומת זאת יש דירות משנות השישים והשבעים וכן דיור ציבורי של החונטה דה אנדלוסיה. איכשהו למנקה שלי ולבעלה יש דירה באורבניזצית נופש עם בריכה ונוף לים התיכון, אך המחיר הוא שהם בהרים, בערך 3 או 5 ק"מ מהחוף ומעבר ל"כביש 6" שלנו.
&nbsp
כרגע מוכרים כאן תושבויות למי שקונה נכס מעל חצי מיליון יורו, משבר ההגירה האירופאי הוא מאד סובייקטיבי...
&nbsp
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
סקירת מדפי הלל"ל (הרבים!) ברשת Alcampo ספרד.

הנה עוד סיבה למה בעונת הנסיעות אני תמיד ממליץ על סופרים גדולים נגישים במטרו מחוץ למרכזי הערים הגדולות - ברשת Alcampo הספרדית ראיתי בשבוע שעבר חמישה ! ארונות מדפים שלמים למוצרים ללא גלוטן. בדרך כלל בסופר גדול רואים 2-3 ארונות.

בספרד נהוגה שיטת ההפרדה בסופרים Hipercor (מתחת לכל כולבו El Corte Ingles, ויקר בהתאם), Carrefour, ו Alcampo.

למען האמת היו חסרים שם מוצרים "רטובים" כמו רוטב סויה לל"ג או כמה מרקים, אבל בספרד יש כיום מגמה של פיקוח וסימון מוצרים שאין בהם גלוטן ותהליך הייצור שלהם מאפשר זאת כמוצרים ללא גלוטן, כך שבמקום להעמיס על יצירת מוצרים חדשים פשוט משגיחים על המוצרים הקיימים ומעלים אותם לסטנדרט הלל"ג האירופאי. בגלל שהגעתי לקניון הזה באוטובוס וזו לא רשת שתיכננתי לקנות בה הרבה קניתי בסך הכל פצפוצי אורז עם שוקולד (מזמן לא אכלתי, פצפוצי התירס לל"ג לא הופכים את החלב לשוקו, וה"מקוריים" של קלוגס מכילים מאלט שיבולת שעורה עתיר גלוטן צורב אז הם לא אופציה) ואילו וואפלים.

לצערי הרב קשה למצוא בספרד "לחם חום" ללא גלוטן (מצאתי פעם ב Hipercor באיזה ארבע וחצי יורו), הרוב לבן ובטעם של ספוג אז אני לא נוהג לאכול את זה. למען האמת היו סופרים עם פחות מחצי מספר המדפים האלו והרבה יותר אופציות מעניינות באיכותן. עדיין - לראות בעיניים את הכמות...

משום שאני בחו"ל ושמעתי על דואר ישראל אין לי כוונה לעשות משלוח מנות שיגיעו בסוכות. אני מקווה שתראו בתמונות האלו את משלוח המנות שלי.











 

טל1492

New member
נסה את הקורנפלקס של נסטלה ששוכב לו שם במדף

לטעמי הוא בין המוצלחים ואם אני זוכר נכון ערכים תזונתיים טובים יחסית.
 

Ccyclist

Well-known member
כבר יושב במזווה (ממדפי ה"שיוויון" בסופרסול)

די טעים, לא שונה מדי מאלו של שר או היצרן בשקית השקופה בקארפור.
&nbsp
בבריטניה נהוג מודל המדפים הנפרדים בכל סופר, בספרד ישנם סופרים מפרידים וסופרים שמאמינים בסוג מאולץ של שיוויון שבו בין כל המוצרים שאי אפשר לאכול מטעמי גלוטן פתאום צץ אחד לל"ג. זה די מפריע כי נדיר לראות 2-3 מוצרי לל"ג ברצף וזו "חוויה" לתור אחרי מותגים לא מוכרים.
&nbsp
הקורנפלייקס לל"ג הזר שהכי הייתי ממליץ נגדו הוא הגירסה בהולנד אנד בארטס הבריטית שיש לו טעם אורז-קלקר.
&nbsp
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
אינטגראל זה החום, אבל לא ראיתי בסקירת התמונות.

הכי מעצבן "רוסטיקו" (כפרי) בקארפור שזה לחם לבן עם מראה כפרי - קמחי משהו וכמה גרגירים למעלה. יש גם אריזה עם הדפס דמו סלסלת קש של Schär שיכולה להיות או חום או לבן, וכמובן שאסור לשפוט לחם לל"ג לפי הצבע החיצוני...
&nbsp
סוג של שפע ריק מתוכן לעומת מדפים בריטיים מקבילים, אבל עדיין שפע.
 
למעלה