זיהום משני בלחם לל"ג במלון.

Ccyclist

Well-known member
זיהום משני בלחם לל"ג במלון.

אני כרגע במלון באחת הטריטוריות הבריטיות שמעבר לים (לא בממלכה המאוחדת עצמה) ואני די בטוח שהלחם לל"ג שלהם בארוחת הבוקר מזוהם. אתמול היו לי צרבות אבל לא גזים, היום אכלתי את הגבינות וכו בארוחת הבוקר על פתיות תירס שקניתי וזללתי במסעדה הודית וכלום.

לחם הלל"ג מגיע במיוחד מהמטבח ולא נמצא בבופה. הם נשבעים שהם לא משתמשים בטוסטר אלא בגריל, וכל הממרחים היו באריזות אישיות כך שחא נפלו פירורי לחם רגיל על האוכל. מעצבן ביותר כי הם מתאמצים אבל זה לא ברמה טובה מספיק. אם אגיד להם זה מאד מנדנד ואין לי כוונה לאכול את הרעל שלהם שוב, אבל אם לא אגיד יתכן שאחרים יסבלו. לצערי קשה להסביר את זה למי שאינו יכול לחוש בכך בעצמו, זה כמו חוש שישי שאין להם. על פניו נראה להם שהם סיפקו לחם לל"ג.
 

טליאמתי

New member
התלבטות מוכרת. אם אתה בטוח שזה בגלל גלוטן

הפתרון הוא לכתוב להנהלת המלון ובטונים חיוביים. אין דרך להביא את זה לידיעתם בלי...להביא את זה לידיעתם

&nbsp
ובנוסף, כדאי לרשום כאן את שם המלון ומיקום שלו על מנת למנוע מצב דומה אצל חברי הפורום האחרים .
 

Ccyclist

Well-known member
יידעתי אותם עכשיו בארוחת הבוקר.

דיברתי עם המלצר הראשי, הוא הביא לי את האריזה של הלחם (ג'יניוס לבן) ואמרתי שזה אמור להיות בסדר אבל יתכן שהבעיה בהכנה. הוא ומלצרית שניה אמרו שהטוסט חומם בגריל ולא בטוסטר, אך הודו שיתכן שהפלטה שימשה לדברים אחרים קודם לכן. הסברתי להם שסף התגובה הוא אפסי ושזו הסיבה שדורשים הפרדה מוחלטת.
&nbsp
ברור לי שזה היה גלוטן כי אינני מגיב כך לשום דבר אחר. תחושת הכבדות של האוכל עצמו, הכבדות בקיבה בעת העיכול, הצרבות. למזלי הזיהום לא היה חמור מספיק ליצור גזים אבל מצד שני זיהום בארוחת הבוקר שמונע ממך לישון על הבטן בערב זה יום מבוזבז.
&nbsp
אתמול נמנעתי מהלחם שלהם, ולמרות שאכלתי כמויות ראויות לחופשה - כלום. ברור לי ששלשום היה גלוטן.
 

Ccyclist

Well-known member
אני עדיין מתארח שם... האמפריה הבריטית באירופה.

 

Ccyclist

Well-known member
מישהו כאן ביקר באיי התעלה?

בבריטניה זה נחשב מקביל לחופשה בסיני של פעם - לא בדיוק חו"ל. פורמאלית לא מדובר בחלק מהממלכה המאוחדת אלא בטריטוריות מעבר לים עם ממשלות מקומיות אך שתי הישויות המדיניות שם (ג'רזי, ו-גרנזי שלה ישנם מספר איים נוספים) משתתפות בבחירות לפרלמנט האירופאי כחלק מדרום מערב אנגליה יחד עם גיברלטר - אז כל התקינה והחוקים של האיחוד תקפים.
 

Ccyclist

Well-known member
מדובר באקס טריטוריות, מקלטי מס, וממשל עצמי.

ממה שחוויתי הדירקטיבה מיושמת באיי התעלה, הם בריטיים אך הם אינם חלק מהממלכה המאוחדת כך שהיישום שם הוא עניין לממשלות המקומיות ולהבנתי הן פועלות לפי סטנדרטים שקבע האיחוד.
&nbsp
בצמד דוגמאות אחר שאני מכיר בגיברלטר למשל לקח לממשלה המקומית זמן רב לחוקק איסור עישון כשזה נהיה פופולרי, אך המעבר לשידור דיגיטלי נעשה בדיוק לפי הדד-ליין האירופאי לסיום השידור האנלוגי. אירופה היא בראש ובראשונה גוש מסחר ותקינה.
 
למעלה