מדיניות פרסום בפורום 2013

מדיניות פרסום בפורום 2013

שלום לכל חברי ואורחי פורום צליאק, הבית החם של הצליאקים בתפוז


הפורום פתוח לכל מי שאבחנו אצלו צליאק, למי שרוצה ללמוד על המחלה, למי שרוצה ללמוד על ההתמודדות, לתמוך ולהתמך ובעצם לכל אחד שיכול למצוא פה עניין.
המלצות ועצות מתקבלות בברכה אך בזהירות. חברי פורום חדשים שאינם מוכרים וקבועים בפורום, המעונינים להמליץ על מוצר או בית עסק, מתבקשים להציג את עצמם לפני פרסום ההמלצה.

לאחרונה יש ריבוי של פרסומים שונים ומגוונים בפורום שלנו. לפיכך, מצאנו לנכון לתזכר ולרענן את מדיניות הפרסום בפורום לידיעת המפרסמים והגולשים.

1. אין לפרסם על גבי הפורום. המקרים יוצאי הדופן הם כאשר יש בכך משום חדשנות או מידע אינפורמטיבי כלשהו (כגון מוצר חדש, שירות חדש, פתיחת סניף חדש וכו') - אך גם במקרים הללו, זה חייב להיות תוך תיאום מראש במסר עם לפחות אחת משתי מנהלות הפורום (ולא לאחר מעשה). מפרסמים חדשים, נא לשים לב לכך בעתיד, כי הודעות אחרות יימחקו.

2. כאשר הפרסום אכן מתאים לקריטריון האמור ועובר אישור, יש לפרסם את כל המידע בהודעה אחת מרוכזת כדי למנוע ככל האפשר שרשורי פרסום ארוכים ומתארכים. חשבו מראש על כל המידע שיש לכם להעביר - כתובות, שירותים, טלפונים, משלוחים, מחירים, או כל דבר אחר שתרצו. נא לא למתוח את זה על פני שרשור שאלות ותשובות שלא נגמר. שרשורים אלה דוחקים אחורה שאלות חשובות ושרשורים של חברי פורום.

3. פרסום "שוטף" - לא יאושר לפרסום על גבי הפורום. המעונינים בפרסום שוטף, מוזמנים לפנות למחלקת הפרסום של תפוז.

אנו מאחלות לכולם המשך גלישה נעימה והשתתפות פעילה, שכולה נטולת גלוטן ברוח התפוזית
והביתית שלנו
.

שבוע נפלא לכולנו,

טליאמתי ואמא של הבנים
 
למעלה