איך להפוך את ציפוי השניצל לטעים?

tamarsch

New member
איך להפוך את ציפוי השניצל לטעים?

אני קונה את הציפוי הכי זול שיש, זה של... נראה לי דגש, בחבילה גדולה. אבל זה פשוט לא טעים. אני מכינה עם חרדל וציפוי, והשניצל יוצא... לא טעים. יש לכם רעיון מה אפשר להוסיף כדי לשפר את הטעם?
 

פינקי33

New member
2 רעויונות

1-להשרות בקצת סויה (נטולה), קצת שמן זית, קצת קטשופ וקצת חרדל דיז'ון. 2-לקנות את הפירורים של בראל שהם מעולים מעולים, כולנו אוכלים מהשניצלים עם הפירורים האלה. הבעיה שהם יקרים.....
 
לא לחסוך בתבלינים!

גם כשאני קונה פירויר לחם לשאר בני המשפחה אני קונה את הפשוטים/זולים ביותר והלא מתובלים. כמו בכל מאכל אחר הסוד הוא בתיבול! שימי טיפה פלפל, כמות נדיבה של פפריקה והוסיפי ג"כ מעט כמון (זו תוספת מצוינת לשניצל!) הוספה של שומשום לפרורי הלחם ג"כ משדרגת את המנה בתאבון!
 
לא להשתמש בציפוי קנוי..

אנחנו מצאנו שהרבה יותר טעים לצפות שניצל ב: 1. שומשום 2, קמח חומוס טחון + תיבול 3, תפוצ'יפס גרוס אטריות אורז גרוסות (הופך מאוד קריספי בטיגון)
 

kookit

New member
אני חושבת שחשוב מאוד באיזה פירורי לחם משתמשים

אני משתמשת בפירורי לחם של "בר אל" או של "PASKEZ" שני אלה הכי מוצלחים בעיני, וטובלת את הבשר קודם בפירורים ורק אחר כך בביצה.
 

tamarsch

New member
השאלה היא אם אפשר להוסיף....

את כל התבלינים האלה + חרדל? כי החרדל משמעותי כאן... או שאני אתחיל להכין בלי חרדל ורק עם תבלינים, מה אתם מציעים? דרך אגב, אני אופה את השניצלים, ולא מטגנת. זה חוסך לי המון עבודה, וגם השניצלים יוצאים יותר עסיסיים. החיסרון הוא שאז הציפוי פחות קראנצ'י.
 
הטריקים שלי עם שניצלים

לביצה הטרופה אני מוסיפה חרדל ושום. אם יש זמן, משרה את השניצל כמה שעות בתערובת. אם לא-לא ממש קריטי. טובלת בפירורים שאני עושה מלחמית נ"ג של אוסם. השניצלים יוצאים מעולה.
 

ADEELI

New member
לרסק בייגלה ללא גלוטן ולהשתמש לציפוי שניצלים.

 

amysh

New member
תחליפי את הציפוי

הציפוי של דגש הוא קורנפלקס טחון למעשה- אולי זה לא טעים לך. תנסי של נטורל קייקס- אלו ממש פירורי לחם- לדעתי מאוד טעים. יש עוד כמה בשוק- תבדקי ותראי מה טעים לך.
 

ooochy

New member
אנחנו שמים בפירורים

קצת מלח, אבקת שום, פפריקה, קצת פטרוזיליה מיובשת בשונה ממה שהמליצו פה בחום על פירורי לחם של בראל - אצלנו הם לא זכו לתגובות נלהבות - לא מהצליאקי ולא מכל השאר - אפילו נאלצתי להיפטר מחבילות ששלחו לנו מישראל - אז אם אתם מנסים אותם - תתחילו מחבילה אחת
 

שרית102030

New member
שניצל בציפוי קמח

הסבתא של הצליאקית שמשתמשת רק במוצרים שאני מביאה לה, מכינה שניצל מקמח "תערובת ללחם" של דגש (לא הבאתי לה פרורי לחם משום מה). היא מוסיפה לו קצת שומשום ותבלינים, טובלת בקמח, ביצה ושוב בקמח. משום מה השניצל הזה שנקרא "השניצל של סבתא" הוא להיט אצלינו בבית והבנות מעדיפות אותו כרגע על כל הפירורים האחרים. הגדולה הלא צליאקית מכינה אותו לחברות שלה בתור השניצל הכי טעים שיש.... חוץ מזה יש לדגש פירורי לחם דקים לא מתובלים שבתוספת תבלינים יוצאים ממש טעימים.
 

ענת אל

New member
../images/Emo91.gifפתרונות לצפוי שניצל ברמות

על השניצל תפזרי פפריקה, כמון, מלח וכורכום וטיפה'לה שמן. מתכון להכנת פרורי לחם מעולים, זולים ובכמות גדולה . עודפים של הדברים כדלקמן לשמור במקפיא עד הכנת הפרורים: לחם, לחמניות, בייגלה, ( את הלחם לחמניה ליבש מעט בתנור כמו צנימים) ביסלי(ללא גלוטן כמובן) במבה וכמובן תבלינים מרק עוף, כורכום , לפי הטעם. לטחון הכל יחד לפרורים במג'ימקס ולשמור במקרר. בהצלחה ובתאבון.
 

rinachaya

New member
תיקחי שקית במבה ותרסקי לפירורים ..

שהשקית סגורה,לטבול את השניצל בביצה ואז בפרורים של הבמבה,,,הכי טעים שיש באמת,,ואם יורשה לי להוסיף חסכון ענק,שקית לא גדולה של פירורים עולה 20 שקל כמעט (אני הכי אוהבת את של אורנים המתובל) אבל תנסי ולא תתאכזבי....
 
אצלינו הכי הכי אוהבים...

פירורי לחם תוצרת ביתית. פעם בכמה זמן אני מכינה משאריות של לחמים או לחמים/לחמניות/פיתות. לפעמים אני מכינה רגיל (רק מלח/פלפל), לפעמים עם חרדל ודבש, לפעמים עם צ'ילי מתוק, לפעמים עם רוטב ברבקיו.
 

regshim

New member
אנחנו מכינים את הפירורים לבד

ראיתי את זה כאן. אני מרסקת קורנפלקס צהוב לא מתוק+פצפוצי אורז תפוח. זה הבסיס, ולזה אפשר להוסיף -בייגלה נטול, לחם/לחמניות יבשות... ואנחנו תמיד מוסיפים שומשום. ובבלילה חרדל+סויה+ביצה ועם טיפונת שום.
 
למעלה