עוגת כדורי שוקולד קארין גורן - שאלה

only girls

New member
עוגת כדורי שוקולד קארין גורן - שאלה

אחרי כ"כ הרבה מיילים משבחים - החלטתי לנסות.. זה לא שהעוגה לא נגמרה, אבל אני ממש לא אהבתי - הביסקוויטים נהיו רכים ומגעילים כאלה ובכלל לא קראנצ'י איך זה צריך להיות? מה לא עשיתי בסדר? השתמשתי בביסקוויטים נ"ג של אסם
 
העוגיות לא נשארות קרנצ'י

גם בכדורי שוקולד עם גלוטן העוגיות לא נשארות קרנצ'י. אני לא יודעת אם עשית משהו לא בסדר או לא. אצלינו בבית, מאד אוהבים אתה עוגה הזאת. בדרך כלל אני משתמשת בביסקוויטים נ"ג של אסם, לפעמים מערבבת שאריות של עוגיות אחרות, פעם ערבבתי כמה נשיקות שנשארו ועוד. אני לא יודעת אם הכנת היום או אתמול, אבל בדרך כלל העוגה הזאת, כמו הרבה עוגות ללא אפיה, טעימה יותר ביום שאחרי.
 
אני מעדיפה לא להשתמש בהם לאפיה

וגם לא לכדורי שוקולד או משהו בסגנון - בדיוק מהסיבה שכתבת. הפיתרון שמצאתי זה להחליף אותם בעוגיות בישולה, מה שדורש קצת יותר מאמץ אבל זה יחסית זניח והתוצאות הרבה יותר שוות.
 

טליאמתי

New member
זה כנראה עניין של טעם. אצלי, גם העוגה הזאת

וגם בכדורי השוקולד הם מאוד מוצלחים. אני חושבת שזה די תלוי בגודל השברים שלהם. אם שוברים לחתיכות ממש קטנות, פירורים, זה סופג יותר נוזלים ומתרכך. כשהחתיכות קצת יותר גדולות, גם אם הן סופגות, הן לא נהיות דביקות ומרגישים את הביסקוויטים. עשיתי את העוגה כמה פעמים (בהמלצתה של אמא של הבנים:)). בפעם הראשונה ביום ההגשה ואחר כך יום קודם. היא הרבה יותר מוצלחת שהיא שוהה במקרר יום שלם. אצלנו היא מאוד אהובה על כולם.
 
למעלה