פיקניק נטול גלוטן, שבת 13.11

tamysh1

New member
הפקניק- כל הפרטים ../images/Emo88.gif../images/Emo146.gif../images/Emo238.gif

נפגש ב- 13/11 (שבת הקרובה) בשעה 12:30 בפארק הירקון, בדשא שמול הלונה פארק (המקום הקבוע). כולם מוזמנים. מה מביאים? כל משפחה/זוג/יחיד מביאים: מס' מנות כמס' האוכלים (ז"א 2 מבוגרים= 2 מנות, זוג ו- 2 תילדים קטנטנים שבקושי אוכלים= 2 מנות). כלים חד פעמיים בשבילכם+מפיות בקבוק שתיה שמיכה/מחצלת כסאות מתקפלים שולחנות- חשוב חשוב חשוב!- בלי שולחנות אין על מה לשים אוכל. בבקשה כל מי שמביא שולחן לכתוב כאן בשרשור או לשלוח לי מסר אישי הפעם אני מבקשת שתכתבו איזה אוכל בכוונתכם להביא כדי שלא כולנו נביא פשטידת תירס או עוגת שוקולד (תודו שהמגוון כן קובע) התפללנו שלא ירד גשם, נראה לי שעכשיו צריך להתפלל שלא יהיה חם.. מה יהיה?
 

ADEELI

New member
החדשות הטובות הן שצפוי מזג אויר קייצי.

מה נביא לאכול? צריכה לחשוב על משהו יצירתי...
 

nomchu2

New member
אנחנו מביאים

סיר עלי גפן ועוגה כלשהי נחשבים שתי מנות? אנחנו מביאים גם שני שולחנות מתקפלים, כלים ח"פ כנדרש ושתיה דיאטטית. יש דרישות מיוחדות בנוגע לעוגה או לממולאים? מישהו שלא יכול לאכול משהו שאני יכולה לשנות במתכון?
 

tamysh1

New member
אני מביאה:

קיש פטריות ובצל נשיקות מרנג (ללא לקטוז) קינוחים בכוסות או פבלובה- עדיין מתלבטת (אם מישהו רוצה לעזור לי בהתלבטות- בשמחה) ונומצ'ו- כל עוגה שלך תככב, אני אישית מתה על הרולדה שלך.
 

CATS7

New member
התכוונת מינימום מנה 1 לסועד../images/Emo8.gif

תראי, אומנם אנחנו נפגשים כדי לקשקש
אבל רק כדי לשמור על אנרגיה
כדאי שיהיה 'ככה בקטנה' אוכל לנשנש פה ושם
נגיע 3 בוגרים
מביאים (נכון לעכשיו)
שולחן וכסאות
מפה ומפיות
סכום וצלחות
שקיות לאשפה
קסמי שיניים
שילוט הכוונה: בשרי
חלבי
תרמוס קפה
שתיה קרה
טפנד זיתים בליווי משולשי ברוסקטות (מעשי ידי הצליאקי)
תבשיל לשון עם פטריות ובטטה
בצלים ממולאים בבשר
פרחי כרובית בטמפורה
עוגת שרלוט תות נטולת גלוטן-סוכר-לקטוז ניפגש בשבת
 

tamysh1

New member
../images/Emo3.gif../images/Emo3.gif../images/Emo3.gif

אהבתי את ה-
ליד הבצל..
גם אנחנו נביא תרמוס קפה. על שתיייה קלה אין עוד דיווח- נראה מה היד תביא מהסופר.
 

tamysh1

New member
המתכון נמצא בשרשור מתכונים מערב אמהות, משבוע

שעבר. וגב' מרציפן- גם את מוזמנת לשרשר בשרשור זה.
 

daniela21

New member
../images/Emo13.gif אני באה

יחד עם החבר. אני כמובן אביא אוכל לעצמי ובנוסף אכין עוגיות "בישולה" בצורות ומעוטרות, במיוחד לילדים (אבל לא רק). אם מישהו בכ"ז רוצה לנסות להכין משהו שגם אני אוכל לאכול, אני אכתוב מה מותר לי (ואני גם אוהבת) ומה לא. מותר: תפו"א, גזר, דלעת, קישואים, זוקיני, אורז, פצפוצי אורז, סוכר לבן (לא חום!), ביצים, סודה לשתייה, אבקת אפייה של פסח, מלח לימון, סירופ אגבה, בננות, פסטה מקמח אורז, קקאו, חרובים, תמרים בלי קליפה, פירות בלי קליפה (חוץ מאפרסמון), חלב סויה רק של תנובה (המועשר), סירופ מייפל, מעדני סויה של אלפרו (אוהבת רק את השוקולד מריר והקרמל), נס קפה, סילאן, קמח תפו"א, טפיוקה, קינואה, קוטג' וגבינה צהובה 9% של "עמק", מלפפון ועגניה ללא קליפה, ערמונים - כל הסוגים של האריזות וואקום, חטיף תפוחונים ובכלל פירות מיובשים כאלה, קינמון, כמון, פפריקה, כורכרום, אבקת שום, כל סוגי המלח, דפי אורז, סושי (בלי חומץ אורז), בטטות, מרבית ה"גרברים", פריכיות אורז. מותר לי שמן זית וקנולה. חומץ - רק כשר לפסח וללא צבע מאכל קרמל. כל מה ש"כשר לפסח ללא חשש קטניות" נהדר. המייצב שמותר לי הוא גואר גאם. מותר גם פקטין וג'לטין. אסור: קורנפלור, קמח תירס, תירס, עמילן, מייצבים, קסטנן גאם, "חומרי טעם וריח", אבקת אפייה, תמצית וניל, צבע מאכל קרמל, כל הסוכרים המלאכותיים (סורביטול, מניטול, קסילטול) וגם דקסטרוז/ה, גלוקוז, סירופ גלוקוז, סירופ פרוקטוזה, שמרים, כל הרטבים, כולל מיונז, רסק עגבניות, קטשופ, חומצת לימון, כל החטיפים והשוקולדים התעשייתיים. לא פירות משימורים. לא מוצרים עם לקטוז. אף מאפה נטול גלוטן של אף חברה, מרגרינה, חמאה. אף ממרח פרט לריבות מסוימות, רוטב סויה. לא דברים עם אחוז שומן גבוה, לא דברים עתירי סיבים, רצוי לא קטניות. שונאת: בצל, חציל, גרעינים, "גרנולה", פיצוחים, פלפלים, דברים חריפים, טחינה, בשר. חתיכת רשימה כתבתי כאן. אם יש שאלות נוספות - בשמחה. אני בכל מקרה אביא אוכל מהבית, כי אני יודעת שלהכין משהו בשבילי הוא בגדר משימה בלתי אפשרית. נתראה בפיקניק!
 

tamysh1

New member
אני מביאה נשיקות מרנג שדניאלה יכולה לאכול

אם למישהו בא להכין משהו נוסף שדניאלה תוכל לאכול- יבורך.
 

daniela21

New member
לא, אסור..

אני לא אוכלת דברי חלב וגם שמנת צמחית לא מתאימה לי, כי מכילה תירס. דברי החלב היחידים שאני יכולה לאכול הם ממש מעט קוטג' ומעט גבינה צהובה 9%.
 

daniela21

New member
רק טונה בשימורים

ה"רגיל" על בסיס מים, זה שכולל רק טונה, מים ומלח.
 
אם ככה...

אם בסופו של דבר נגיע, הסושי עליי! אני מבינה שאפשר: אצות, אורז ללא חומץ אורז, טונה במים, מלפפון ועגבניה מקולפים בפנים. נכון?
 

daniela21

New member
איזה כיף ../images/Emo13.gif

אפשר אצות, אפשר חומץ כשר לפסח (מוכר בסושי אמר שאצלו בבית הוא תמיד מכי מחומץ רגיל ולא מחומץ אורז), עדיין ברוב הסופרים אפשר למצוא חומץ 5% שהוא גם כשר לפסח או כל חומץ שאין בו צבע מאכל קרמל. בסושי מאד נחמד בטטה ומלפפון ואם באמת תכיני את הסושי ותבואי לפיקניק, אשמח לדעת לפני, כדי להביא את רוטב הסויה המיוחד שלי. תודה!!!
 
אז הנה, אני מודיעה. אני באה ומכינה!

נא להביא רוטב סויה מיוחד שלך. אבדוק לגבי חומץ או שאכין בלי. בטטה מבושלת, נכון?
 

daniela21

New member
יש !

לדעתי החומץ ממש מוסיף, הוא הופך את האורז מ"אורז רגיל" ל"אורז של סושי". כשאני לא מתעצלת ומכינה לי סושי (דבר שקורה אחת למיליון שנה), אני שמה פרוסות של בטטה אפוייה עם פרוסות של מלפפון וזה שילוב נהדר. איזה כיף לי!
 
למעלה