אוכלים
, שותים
, ממליצים

vered1111

New member
../images/Emo91.gif מסעדת "אמא" בירושלים!

חוץ מזה שהמסעדה מעולה בפני עצמה, היחס שלהם לצליאק מרשים ביותר! הכינו צ'יפס בסיר נפרד והפרגיות שהזמנו תובלו רק בשמן זית מלח ופלפל והיו מעולות!!!
 
הייתי אמורה ללכת אליהם

בסוף לא הסתדר, אבל עוד בשלב הבירור הטלפוני הם מאוד הרשימו אותי, נאמר לי במפורש מה מותר לי והמליצו להביא פיתה איתי ובנוסף אמרו שאני יכולה להתקשר חצי שעה לפני שמגיעה והם יתארגנו על סיר נפרד לצ'יפס.
 

yoniro12

New member
לה קרפ ז'קוב

היינו בסופשבוע באכזיב, באכסנית מור באכזיב, היה ממש נחמד, אפשרו לנו להכניס לארוחת הבוקר מה שרצינו (קורנפלקס, לחם, עוגיות), אחרי הצהריים היינו במסעדת לה קרפ ז'קוב במושב בן עמי והיה נפלא. כל הקרפים המלוחים שלהם ללא גלוטן! הם עשויים מקמח חיטה שחורה ללא גלוטן (כוסמת) שמיובא מצרפת. את הקרפים המתוקים הכינו לנו במיוחד מהקמח הזה וכך כל התפריט היה מותר! וטעים ביותר. השרות היה אדיב ומהיר וכולם (11 אנשים) קיבלו די מהר את המנות שלהם. מומלץ!
 

net the jet

New member
לונדון. שכחתי לספר שברשת סטארבאקס יש

בראוניז נטול גלוטן טעים ביותר !
 

d a p h n a

New member
ואם כבר סטארבקס

השבוע הייתי בניו יורק, ומצאתי את עצמי בתוך סניף של barnes and nobles שיש בו סניף גדול של סטארבקס (הסניף היה בפינה של ברודוויי ורח' 66). הם מכרו שם חבילות עוגיות נ"ג של lucy. לא יודעת אם יש שם עוד דברים נטולי גלוטן, ואני גם לא בטוחה אם זה משהו שיש גם בסניפים אחרים, אבל חשבתי לציין.
 

כמי2

New member
מענין אם זאת הלוסי האנגליה

או שיש לכם גם כן לוסי. זכורה לי מסעדה מקסימה שבה אכלנו באגמים של לוסי שגם מייצרת קמחים ואוכל נ"ג.
 

galiatomer

New member
נטע, דפנה,

אתן שותות את הקפה בסטארבאקס? (נטע וחנן הכוונה). מה לגבי הקפה ברד שלהם, הפרפצינו?
 

d a p h n a

New member
על הקפה עצמו של סטארבקס לא ניסינו בכלל לבדוק

כי הקפה שלהם כל כך גרוע (כמו רוב הקפה בארה"ב), שאין טעם. ניסיתי כמה פעמים לבדוק לגבי המוצרים האחרים שלהם (הfrapuccino ודומיו), ואני חושבת שעד עכשיו לא קיבלתי תשובה חד משמעית. לפי הרשימה של clan thompson, סטארבקס בארה"ב לא נותנת התחייבות לגבי המשקאות שהם מוכרים בחנות כי מאחר וזה לא אריזות סגורות ומוכנות מראש, הם לא יכולים להתחייב שאין זיהום משני. אני כן יכולה להגיד לך שהfrapuccino המבוקבק שהם מוכרים בסופר (של סטארבקס) כן נטול גלוטן, וכנ"ל ה-doubleshot (פחיות אספרסו סגורות) ופולי הקפה הסגורים שהם מוכרים בחנות. אבל אולי באמת אני אנסה לקבל מהם ישירות תשובה לגבי המשקאות בחנות.
 

net the jet

New member
אני לא שותה קפה ודומיו, לא אוהבת, שותה את

משקאות פירות שלהם ( פרפוצינו תות וכ"ו ) עבר בשלום....
 

שרית102030

New member
בת יער ונימר בצפון

בדרך לצפון עצרנו במסעדת נימר שליד צומת גולני. כבר היינו שם כמה פעמים ומכירים אותנו. הם מאוד נחמדים ומוכנים לכל הבקשות "המשונות" שלנו. מטגנים צ'יפס בשמן נקי, שיפודים רק עם מלח, ומוצאים לנו סלטים חדשים מהמטבח. תמיד טעים שם והשירות נהדר. חיפשנו מקום לחגיגה משפחתית וכיוון שבמרינדו אי אפשר כבר להזמין מקומות מראש בשבת, ובדוריס קצבים לא ממש שיתפו איתנו פעולה בטלפון, נסענו לבת יער. המלצרית ידעה שיש מנות בלי גלוטן אבל לא כל כך ידעה מה זה. ביקשנו לדבר עם השף והוא הבטיח לדאוג לנו והכין לצליאקית צ'יפס נקי וסטייק. הארוחה הייתה נהדרת ולקינוח אכלנו ארטיקים במיזנון שבחוץ. ואם כבר המלצות, ביקרנו גם בסניף החדש של אייסברג בסוקולוב ברמת השרון. הבחורה ששירתה אותנו הוציאה לנו את הטעמים שביקשנו מהמקרר שבפנים, בכף נקייה והייתה מאוד נחמדה.
 

tamysh1

New member
נימר ובת יער- שתי מסעדות מעולות ומומלצות

דווקא כשאני ההייתי בבת יער ישר ידעו על מה אני מדברת מבחינת הגלוטן והרגשתי שם מאוד בטוח.
 
"הקישריה" בגבעתיים

ראיתי במקומון שמגישים בקישריה (בית קפה שמגיש קישים מכל המינים והסוגים) קישים ללא גלוטן המקום נמצא ברחוב כצנלסון בגבעתיים טרם יצא לי לשבת שם, אתם בהחלט מוזמנים לנסות ולדווח
 
באיזה מספר זה?

בחיים לא שמעתי על המקום הזה... אגב, פתחו ברמב"ם פינת המגדל קונדטוריה ובית קפה של בן עמי. עוד לא יצא לי להגיע לשם, אבל אני יודעת שבשאר הסניפים שלהם אפשר לקנות עוגות נ"ג וגם בבתי קפה. שווה לבדוק!
 

a m o u r

New member
הם די חדשים

אכלנו אצלם קיש גלוטני שהיה טעים להפליא. אני יכולה לציין שהבעלים מאד נוח לבקשות מיוחדות ומוכן לעבוד קשה כדי שהלקוחות יהיו מרוצים (אין לי קשר אליו, זו פשוט התחושה שהוא דואג לתת כשמגיעים אליו)
 

סוניהלה

New member
מסעדת מגנדה..

חגגנו הערב. לא חשוב מה..היה יופי! מודעות, חביבות וגם אכזבה של המלצר שלא רציתי צ'יפס כי הוא נורא רצה שיכינו לי אותו בכלי נפרד.. מה לעשות שחוץ מצליאק יש לי גם פולקעס
בקיצור-ממליצה.
 
למעלה