התפקדות המועדון היוקרתי ונטול הגלוטן

מנסה...

בת 39 וחצי גרה בירושלים לפני שלולש נים (עקב הפלות חוזרות!!!) לפני שלוש שנים בריאות בריאות בריאות בעיקר בענייני פחמימות משמינות כנ"ל שאלה טובה הצצות מדי פעם... בהצלחה לכולם!
 

amirhir

New member
שנה עברה

בן/בת כמה את/ה? - 31 מהו איזור המגורים? - מרכז לפני כמה זמן גילו לך את הצליאק? - כ10 שנים לפני כמה זמן התחלת לשמור על אורח חיים נטול גלוטן- דיאטה נטולת גלוטן? - כנ"ל מה היתרון הכי גדול של הצליאק? - שיכול להיות הרבה יותר גרוע מה החסרון הכי גדול של הצליאק? - מגבלות באכילה בחוץ מה השינוי המשמעותי ביותר שחל מאז התחלת לאכול נ"ג? - הפכתי לבריא יותר ביותר ממובן אחד כשיום אחד ימציאו תרופה/חיסון לצליאק, מה אעשה? אהיה הראשון לקחת או שעדיף להמשיך באורח חיים נטול גלוטן? - אחזור לגלוטן תוך שניה וחצי אמיר
 
אוקיי

בת 25 עוד רגע שוכרת דירה בירושלים, במקור (ואחזור בסיום התואר) מנס ציונה גילו את הצליאק לפני 14 שנים בערך התחלתי שמור מיד היתרון- תכלס היום אין לי מושג אם יש יתרון החסרון- אובדן הספונטניות השינוי המשמעותי- יצאתי מתת משקל אם ימציאו תרופה אין לי מושג מה אני אעשה, גלוטן מבחינתי הפך להיות רעל עכברים. אני רק חושבת על זה יש לי בחילה. לא יודעת מה להגיד לכם, עם כל כמה שאין לצליאק יתרונות יש מצב שאני לא חוזרת לגלוטן. פורום צליאק בשבילי הוא מקום שמאוד עוזר להתמודד עם המחלה הזו.
 

Tami661

New member
גם אני... (אמרת פורום צליאק ../images/Emo3.gif)

אז ככה, מראש אני מודיעה שמכיוון שאני קצת 'שונה' בנוף הצליאקי, אבל כחברת פורום גם אני רוצה להתפקד, התייחסו לתשובות שלי הנוגעות לאבחון ודיאטה:
בן/בת כמה את/ה?
46 (על מי אני עובדת? עוד חודשיים... 47)
מהו איזור המגורים?
פתח-תקוה
לפני כמה זמן גילו לך את הצליאק?
לא גילו לי... אני גיליתי אותו/אתכם... לפני כ-5 שנים
לפני כמה זמן התחלת לשמור על אורח חיים נטול גלוטן- דיאטה נטולת גלוטן?
לא שומרת, כי אני לא צליאקית, אבל יוצרת נ"ג בצורה אינטנסיבית כשנתיים
מה היתרון הכי גדול של הצליאק?
היתרון שלו...
מה החסרון הכי גדול של הצליאק?
החסרון שלו...
מה השינוי המשמעותי ביותר שחל מאז התחלת לאכול נ"ג?
קיצצתי באופן משמעותי בתחביב האחר שלי (ספורט) ועליתי 8 ק"ג, אבל אלו תופעות הלוואי השוליות... השיוני המשמעותי הוא תחושת הסיפוק האדירה עם כל הגשמת משאלה של צליאקי (ילד, מבוגר או אמא/אבא)
כשיום אחד ימציאו תרופה/חיסון לצליאק, מה אעשה? אהיה הראשון לקחת או שעדיף להמשיך באורח חיים נטול גלוטן?
כשימציאו תרופה לצליאק... אמצא כבר איך לשלב אותה במתכונים
פורום צליאק ב- הוא עבורי......
כל מה שמתקשר חיובית עם לב ואהבה
 

בורו

New member
מתפקדת ../images/Emo195.gif

בן/בת כמה את/ה?בת 30 מהו איזור המגורים? (צפון, דרום, מרכז, עיר, כפר, כמה שמתאים לכם לשתף או לא לשתף) פתח תקווה - בירת הצליאק! לפני כמה זמן גילו לך את הצליאק? לפני 12 שנה, בגיל 18, בתום בירור של 3 שנים... לפני כמה זמן התחלת לשמור על אורח חיים נטול גלוטן- דיאטה נטולת גלוטן? מיד עם קבלת תשובות הביופסיה מה היתרון הכי גדול של הצליאק? אוכלים בריא יותר, למרות שעם הופעתן של לחמניות המבורגר נטולות גלוטן בכל הרשתות, זה כבר מוטל בספק מה החסרון הכי גדול של הצליאק? חוסר הספונטניות באוכל, מסעדות שאין בהן טיפת מוכנות ונכונות לצליאק, לבדוק מה אפשר לאכול בכל אירוע שמוזמנים אליו מה השינוי המשמעותי ביותר שחל מאז התחלת לאכול נ"ג? השינוי לא אצלי, אלא אצל יצרני ויבואני המזון, שבשנים האחרונות, המבחר גדל והפך לטעים וזמין יותר כשיום אחד ימציאו תרופה/חיסון לצליאק, מה אעשה? אהיה הראשון לקחת או שעדיף להמשיך באורח חיים נטול גלוטן? הראשונה לקחת!! ואז ארוץ לאכול משהו שלא אכלתי כבר הרבה מאוד זמן... פורום צליאק ב- הוא עבורי אחלה אנשים, בית חם! וכבר "הדבקתי" שני אנשים בצליאק בעשור האחרון !!!
 

gibor28

New member
אחת הנדבקות ../images/Emo10.gif

"נדבקתי" בצליאק לפני שנה וארבעה חודשים. מאז אני שומרת על דיאטה נטולת גלוטן לחלוטין. גרה במרכז. בת 30. היתרון הוא שאוכלים פחות שטויות, יותר בריא ואפילו השלתי כמה קילוגרמים כתוצאה מכך...
החיסרון הוא באכילה בחוץ, אצל אנשים אחרים - בין אם אין מה לאכול או בין אם מכינים במיוחד בשבילי, לא אוהבת את תשומת הלב שזה מסב אליי ואת ההתעסקות סביב זה. השינוי המשמעותי הוא הפסקת כאבי הבטן ובעיות העיכול שסבלתי מהם אני רק מחכה לרגע שימצאו תרופה ואוכל לאכול את כל הדברים שאני מתגעגעת אליהם: בורגר ראנץ' (למה הפסיקו עם הלחמניות???), ופל בלגי פריך ואמיתי עם כל התוספות, ג'חנון, לאפה... כבר פתחתי לכם את התיאבון?
 
וואו כמה כבר התפקדו, אך הדרך עוד ארוכה ארוכה!

חברים יקרים, המשיכו להתפקד. מרגש לראות את עץ המשפחה
שלנו
כל חברי הפורום מוזמנים, כותבים יותר, כותבים פחות, לא כותבים בכלל.....גדולים, קטנים, צליאקים, קרובים של...עוזרים של.... המשך התפקדות נעימה, אמא של הבנים
 

ddmos

New member
התפקדות

קדימה: בן/בת כמה את/ה? 26 מהו איזור המגורים? (צפון, דרום, מרכז, עיר, כפר, כמה שמתאים לכם לשתף או לא לשתף) מודיעין לפני כמה זמן גילו לך את הצליאק?6 שנים לפני כמה זמן התחלת לשמור על אורח חיים נטול גלוטן- דיאטה נטולת גלוטן?6 שנים מה היתרון הכי גדול של הצליאק? תשומת לב למה נכנס לפה ומה לא.. מה החסרון הכי גדול של הצליאק? אותה תשומת לב מטרידה לפעמים מה השינוי המשמעותי ביותר שחל מאז התחלת לאכול נ"ג? פסקתי לשתות בירה
כשיום אחד ימציאו תרופה/חיסון לצליאק, מה אעשה? אהיה הראשון לקחת או שעדיף להמשיך באורח חיים נטול גלוטן? רק בשביל בירה.... את הלחם שאני מכינה אני לא אחליף לעולם בלחם רגיל... פורום צליאק ב- הוא עבורי...... אני בעיקר צופה מהצד, אבל אתם עונים לי על הרבה שאלות -מזל שיש את אופציית החיפוש...
 

המורעל2

New member
גם אני פה

*בן 26. *מרכז. *לא גילו עדיין בוודאות - מחכה לביופסיה אבל יודע בבירור שאכילת גלוטן עושה לי כאבי בטן איומים. *כבר מה20/7 אבל מי סופר? *מצאתי דברים יותר טעימים לאכול, עליה ברמת חיים - לא אוכל יותר "זבל" *בד"כ חוסר אפשרות לאכול פיצה או בורקס בכל פעם שאני עובר ליד ריח נפלא מהם. *הדיכאון נעלם והיפראקטיביות של הADHD החמירה(אבל בזה כבר אני מתורגל שנים)-במילים אחרות-הרגשת חיוניות בלתי ניתנת לשליטה. בנוסף, תיאבון בריא. *אם זה יעבור את שלב הניסויים ויוכח כללא תופעות לוואי ויאושר ע"י הFDA - אני מודה שאני אקח - יש עדיין מחיר לפריוולגיות שציינתי... שיהיה בתיאבון ובכבוד לכולנו.
 

המורעל2

New member
לא עניתי לשאלות כל השאלות

*פורום צליאק - מקום טוב לבקר בו שבו אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד
 

סמדר223

New member
אמא של טל

בן/בת כמה את/ה? בן 7 מהו איזור המגורים? (צפון, דרום, מרכז, עיר, כפר, כמה שמתאים לכם לשתף או לא לשתף) חולון לפני כמה זמן גילו לך את הצליאק? שנה לפני כמה זמן התחלת לשמור על אורח חיים נטול גלוטן- דיאטה נטולת גלוטן? שנה מה היתרון הכי גדול של הצליאק? אוכלים לרוב אוכל בריא יותר מה החסרון הכי גדול של הצליאק? הלכה לה לעולמים ה- ספונטניות-. מה השינוי המשמעותי ביותר שחל מאז התחלת לאכול נ"ג? השינוי ככ גדול אז מאיפה מתחילים?! גם חיצונית (עלייה במשקל ואנרגטיות) וגם נפשית הרבה יותר פתוח רגוע חברותי..... כשיום אחד ימציאו תרופה/חיסון לצליאק, מה אעשה? אהיה הראשון לקחת או שעדיף להמשיך באורח חיים נטול גלוטן? לוקחים לוקחים לוקחים פורום צליאק ב- הוא עבורי...... בית חם שנותן הרבה מידע, עם אנשים במצבי שבו אף לא צריך להתנצל על כלום
 

פינקי33

New member
ואנחנו...

עונה בשם עידו.... בן/בת כמה את/ה? - - בן 5 ו-3 חודשים מהו איזור המגורים? (צפון, דרום, מרכז, עיר, כפר, כמה שמתאים לכם לשתף או לא לשתף)-רמת גן לפני כמה זמן גילו לך את הצליאק?-3 חודשים לפני כמה זמן התחלת לשמור על אורח חיים נטול גלוטן- דיאטה נטולת גלוטן?-3 חודשים מה היתרון הכי גדול של הצליאק?- האסטמה כמעט נעלמה ואני אוכל יותר ממתקים... מה החסרון הכי גדול של הצליאק?-שאני שונה בבית ובגן....מיוחד... מה השינוי המשמעותי ביותר שחל מאז התחלת לאכול נ"ג? -האסטמה נעלמה... כשיום אחד ימציאו תרופה/חיסון לצליאק, מה אעשה? אהיה הראשון לקחת או שעדיף להמשיך באורח חיים נטול גלוטן? - ארצה מאוד.... פורום צליאק ב- הוא עבורי......- מקור למידע ולתמיכה.
 

פינקי33

New member
ואולי גם אחי צליאקי אז יהיה לי נחמד...(-:

אנחנו בבירורים עם עומר בן השנתיים...
 

ZINGER777

New member
מתפקד

אני בן 19 גר במרכז הארץ גילו לי את הצליאק לפני כ-4 שנים ישר איך שאמרו לי את זה (זה היה ערב ראש השנה ><) יתרונות - ההטבות בצבא (אין שבתות, שמירות וכד') חסרונות - אוכל לא הכי טעים בעולם, אין ספונטניות והיום בא לי שווארמה ואני לא יכול סתם לצאת ולקנות לי מנה.. כשימצאו תרופה אני אחכה לראות תגובות של אנשים מגיבים על התרופה ובהתאם לזאת אנסה על עצמי. הפורום הזה בשבילי זה אחלה מקום על מנת לדבר עם אנשים שמכירים את המחלה מכל כיוון ולא כמו אנשים בצבא ששואלים אותי לגבי מה שאני אוכל "תגיד, אין בזה צליאק?"
 

CATS7

New member
מתפקדת

פה בזכות בני הקטן. חברת פורום פעילה, נשואה לבעל מתוק במיוחד
אמא לשלושה בוגרים, שניים נטולי צליאק ואחד צליאקי.
סוגרת חמישה עשורים
חולון
21 ספטמבר 2006 -
לראש השנה
כנדרש מיד עם האבחון
ירידה של בורקס ומלוואח מהתפריט הקבוע
להיות חולה במחלה כרונית. חוסר הספונטניות באוכל. הוצאות על קניית מזון. בדיקת רכיבים בקניות. "זיהום מישני / סמוי". אפייה.
פסח הפך לכריסמס. האוכל בריא ומפוקח יותר.
אשמח שתימצא תרופה. אלמד את הנושא ונתייעץ יחד. ההחלטה אם ליטול תהיה בידיו.
בית שני לתת ולקבל
מלא אהבה והבנה. המון בריאות
 

tamysh1

New member
אולי באמת יש באוכל צליאק?? ../images/Emo2.gif../images/Emo6.gif

 
תשובות לשאלות: גיל הצליאקי- 6 וחצי.

- גרים במושב ליד חדרה. -גילוי הצליאק: לפני שנה ותשעה חודשים. -התחיל לשמור על אורח חיים נטול גלוטן מיום הביופסיה - שנה ותשעה חודשים. -היתרון הגדול של הצליאק - הילד גדל ועולה במשקל ו-אין כאבי בטן. -החיסרון הכי גדול - שאסור לאכול המון דברים שהוא אוהב. -השינוי המשמעותי - צמח לגובה ועלה במשקל. -כשתהיה תרופה, ייקח אם יגידו שהיא בטוחה לשימוש, כמובן. -פורום צליאק עבורי , בתור האמא, מדהים. נותן הרבה תמיכה, אפשר לשאול הכל, להתייעץ. |אין כמוכן, אמא של הבנים וגם מתי המקסימה, שיוזמות את המפגשים. ישר כח.
 

רותוש6

New member
מתפקדת פעם ראשונה!

אני בת 28, גרה במרכז. גילו לי את הצליאק לפני כחודשיים (טרי טרי...) התחלתי לשמור לפני חודשיים... בערך היתרון הכי גדול הוא ללא ספק שהרבה יותר קל להתאפק לא לאכול דברים משמינים בכל מני ארועים. העובדה שאני יודעת כמה רע זה יעשה לי (בניגוד לסתם משמין) מרחיקה אותי מהדברים האלה כמו מאש (פעם זה היה: נו, לא נורא) החסרון הכי גדול הוא חוסר המגוון של אוכל. קשה קשה קשה להתרגל. השינוי המשמעותי ביותר הוא כמובן ההרגשה הבריאותית. לא ניתן לתאר את השיפור בהרגשה. לא אהיה הראשונה לקחת חיסון, מי יודע אם החיסון בטוח, אבל בהחלט אשקול לחיוב את הנושא. בסך הכול, עדיף שיהיו אופציות... אח"כ תמיד אפשר לחזור לאכול נ"ג, לא? הפורום הוא בשבילי מקום להתייעץ. מקום שבו אנשים מבינים מה עובר עלי. שבו אף אחד לא יגיד לי: "אז תאכלי קצת גלוטן, מה כבר יקרה לך"... תודה פורום!
 

ליטל22111

New member
יאלה גם אני:)

בן/בת כמה את/ה
בת 16 וחצי מהו איזור המגורים? (צפון, דרום, מרכז, עיר, כפר, כמה שמתאים לכם לשתף או לא לשתף)
השרון לפני כמה זמן גילו לך את הצליאק
אממ לא זוכרת בידיוק בערך שנה וחצי+- משהו כזה חח לפני כמה זמן התחלת לשמור על אורח חיים נטול גלוטן- דיאטה נטולת גלוטן
אחרי שהגיעו התוצאות של הביופסיה. מה היתרון הכי גדול של הצליאק
שאני יכולה עכשיו להשמין וזהווו! אין עוד יתרון חח. מה החסרון הכי גדול של הצליאק
1.שאני יכולה להשמין אבלל לא מצליחה כי כמה שאוכלים האוכל לא משמין. 2.רוב הדברים לא טעימים 3. שצריך להכין הרבה דברים בימקום ליקנות . נגיד אין עוגיות טעימות אז כדי שיהיה, צריך להכין וזה מעצבןןן . 4. ויש עוד מלא אבל אינלי כוח ליכתוב חח. מה השינוי המשמעותי ביותר שחל מאז התחלת לאכול נ"ג
שקלתי 38 בכיתה ט על 1.65 וזה ממש קצת (הייתי תת מישקל) ואז עליתי ל-43 . אבל עכשיו אני שוקלת 40 אז לא ממש יתרון .אבל בכל מיקרה יותר מפעם . וחוץ מיזה אין שינויים תמיד הרגשתי טוב גם ליפני שגילו לי וגם עכשיו. כשיום אחד ימציאו תרופה/חיסון לצליאק, מה אעשה
אהיה הראשון לקחת או שעדיף להמשיך באורח חיים נטול גלוטן? ברור שאנ ייקח אבל לא ראשונה אני לא עושה על עצמי ניסויים חח אנשים ינסו לפני(גם לאחים שלי אני יביא לפניי חחחחחחח) ואז אני יראה ביכלל אם זה עובד ושאוכלים גלוטן והכול טוב. פורום צליאק ב- הוא עבורי.....
.הפורום היחיד שאני נימצאת בו חח והוא ממש עוזר לי לדעת כל מיני דברים שאם לא הייתי קוראת פה לא הייתי יודעת. ובטח הייתי אוכלת הרבה דברים שהייתי חושבת שמותר.
 
למעלה