סיפורנו האישי להורים מתחילים

ארגמנית

New member
סיפורנו האישי להורים מתחילים

אחרי שנעזרתי רבות בחברי הפורום כדי להירגע עם גילוי הצליאק, ואחרי שאני קוראת המון הודעות דומות של הורים מתחילים (מתחילים בצליאק, לא בהורות!), החלטתי לכתוב משהו אישי משקף ולדעתי מעודד למתחילים. מכיוון שיצא ארוך (3 עמודים) אני מצרפת כאן כקובץ, ומקווה שאולי יעזור למישהו.
 

lz18

New member
מזדהה עם כל מילה

בתי בת שתים עשרה פלוס ואנחנו גם מאובחנים חדשים מזדהה עם כל מה שכתבת . אני עדיין חוקרת לעומק ומרגישה לפעמים כעומדת לטבוע ביין הררי הסימונים הלא ברורים ועוד ועוד,,, אבל אני בטוחה שנתרגל במהרה
 

ארגמנית

New member
רגע רגע את סיפורנו המעודכן קראו כאן

היה איזה משפט מעורפל בהתחלה, שיניתי ועכשיו ברור יותר, אז קראו כאן
 

yarokad2007

New member
ארגמנית היקרה../images/Emo24.gif

אני כל כך מזדהה ואני לא היחידה כתבת נפלא מקווה שנפגש שוב במפגש האמהות הבא.(גם אני לא הגעתי למפגש האחרון).
 

אילנינה

New member
ארגמנית, כל הכבוד לך

הקובץ שהעלת ממש נותן נקודת אור להורים "מתחילים" , אני כבר יחסית בוותיקים וכ"כ נהניתי לקרוא את מה שכתבת, כ"כ נכון וכ"כ נוגע בכולנו. אני בכלל מציעה שעוד כמה יעלו כאלו קבצים למען ההורים האחרים שבדרך. כל הכבוד, אילנית.
 

דנהלו

New member
מאוד יפה ומרגש ומשקף את חוויית הצליאק

במדוייק. והכי חשוב- יכול בהחלט להוות "ליטוף" הרגעה להורים לצליאקים חדשים. תודה!
 

Nyifat

New member
מרגש

בתור חולת צליאק בעצמי, ואמא לתינוקת בת 10 חודשים שעדין איננו יודעים את עתידה......... אשמח לדעת מי הרופא גסטרו המטפל שלכם? באיזו קופ"ח אתם? תודה
 

ארגמנית

New member
אנחנו ממכבי ומטופלים אצל ד"ר רון שאול

שהוא מרוטשילד. גסטרו' ילדים חמוד מאוד ואף מקצועי.
 

ADEELI

New member
בלי חיבוק ונשיקה../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif

איזה יופי של מכתב. בהחלט מתאים למשפחות חדשות, אבל עושה עבודה נהדרת גם למשפחות ותיקות שיכולות לשחזר את המסלול שהן עשו. קראתי את המכתב וכאילו קראתי את הסיפור האישי שלי. קצת דמעתי אבל מהר מאוד עברתי לחיוכים וצחוקים. אז שוב חיבוק ונשיקה וירטואליים, ואם במפגש אמהות הבא שוב תשבי לידי (כמו פעם קודמת) תקבלי חיבוק ונשיקה אמיתיים. מקווה שנתראה בפיקניק ביום שבת.
 

shavririt

New member
מאד יפה ומאד נכון../images/Emo13.gif

החיים נמשכים כרגיל, רק שהם בריאים וטובים יותר אחרי גילוי הצליאק והדיאטה בעקבותיו. קצת הקפדה ושמירה, והיום עם המון אפשרויות מזון נ"ג, עוברים בשלום את "כאב הראש" הראשוני. גם אלו שאינם קונדיטורים וטבחים חובבים מתרגלים ולומדים להכין מאכלים בסיסיים.
 
למעלה