מה מומלץ להביא מלונדון שאין בארץ?

מית צאן

New member
לונדון

ברשת Tesco בסופרים הגדולים (לא באקספרס) יש אגף ללא גלוטן. אצלינו אהבו - עוגיות חייכנים (עוגיות סנדויץ עם קרם בפנים), מאפינס וקרקרים (נדמה לי שהם עם גבינה) בקופסא די גדולה.
 

כמי2

New member
ב-Waitrose

מצאתי משהו שקוראים לו Tea Cupcakes או משהו דומה לזה בשם, וזה דומה לקרמבו, הילד שלי הדי אנין טרף שתי חבילות תוך יומיים והצטערתי שלא הבאתי עוד.
 
לונדון, לונדון....

ההורים שלי קנו מוצרים מעולים אחד אחד בלונדון. הם נסעו עם רשימה, תמונות ומה לא. בסופו של דבר, לא ממש מצאו מה שביקשתי אבל מצאו דברים אחרים מצוינים. כפי שמית צאן כתבה, יש בטסקו קרקרים בטעם גבינה מצוינים. מרובעים קטנים בקופסא סגולה גדולה. יש להם סדרא שנקראת free from אריזות סגולות. כל מה שקנו היה טעים! יש גם סדרות של free from ברשתות הגדולות האחרות. אני חושבת שנצר1 כתבה משהו בנושא בדף הזה או הקודם. צרפתי תמונה של חטיף שוקולד מצוין. לא יודעת באיזו חנות קנו.
 
טסקו , וויטרוז או סנייסבורי

בכל אחד מאלו, בסניפים הגדולים לא הקטנטנים יש " מדפים ללא", בינהם ללא גלוטן, יש פסטה מצוינת שלא עושה בעיות, או מלא בעמילן, פסטה צדפים ופסטה דקה דקה, עוגיות עם ריבה מאד טובות ועוגות שוקלד נהדרות, עוגיות מעולות וכייפיות שהאחיינים שלי תמיד רבים עליהם ולאחרונה גיליתי בטסקו עוגיות אוראיו ללא גלוטן שהיו להיט היסטרי. בוויטרוז מצאתי גם בירה ללא גלון שהיתה טיפה יקרה, לדעתי שווה השקעה אם אוהבים בירה. אולי לא לנכד...
זה קישור לטרופריי שהאיכות שלהם מעולה http://www.trufree.co.uk/Products.php להם יש את האוריאו, קרקרים כייפים ועוגיות נהדרות. ופסטה מאד טובה. באתר שלהם יש הפניה למי מחזיק בסחורה שלהם - שווה לברר מראש. שיהנו סבא והסבתא מהקניות השוות!
 
למעלה