מלונות, צימרים, חופשות

../images/Emo82.gif מלונות, צימרים, חופשות ../images/Emo73.gif

הקיץ, החופש הגדול ועונת החופשות הגיעו, והגיע הזמן שיהיה לפורום שרשור מרוכז של המלצות על צימרים, מלונות ובכלל מקומות שאפשר לצאת אליהם בחופשה. אתם מוזמנים להוסיף את שם הצימר, המלון או המקום שהייתם בו, ואת ההמלצה (או הביקורת) וכל דבר שיש לכם להגיד עליו. על מקומות מומלצים כדאי לתת כמה שיותר פרטים כדי שיהיה קל להגיע אליהם וליצור איתם קשר. כדאי לכתוב בכותרת ההודעה איקון
על מקום מומלץ ואיקון
על מקום שכדאי להתרחק ממנו. כמו תמיד - המלצות וביקורות יכולים לתת רק חברי פורום מוכרים ופעילים (גם אם פעילים מעט). שם שיופיע פתאום וימליץ בהתלהבות על איזה מקום, המלצתו תימחק מסיבות מובנות... שיהיה לכולנו קיץ מקסים
 

אילנינה

New member
המלצה על צימר ומלון.

היי, אני רוצה להמליץ על צימר "סוויט דרים" במושב אמנון ,ליד טבריה, מנוהל ע"י הילה ואביהו הורים לילדה עם צליאק. הילה היא לא שפית אבל אופה בחסד וכל אירוח מוציא מעדנים אחרים ממנה. בנוסף,אני רוצה להמליץ על פלמירה באילת, היינו שם בסוף שבוע האחרון והשף פינק את הצליאקון שלנו ממש בגדול- חוץ מזה שזה מלון ממש נחמד. אילנית.
 

לידר4

New member
../images/Emo127.gifהילטון מלכת שבא אילת

היינו בשנה שעברה והצליאקית קיבלה יחס של מלכה . הזמנו חצי פנסיון והיא קיבלה גם צהריים עם הגשה לחדר . מקסימים . יישר כח .
 

נטלי22

New member
../images/Emo127.gif מלון גולדן טוליפ אילת

בכל ארוחה ליווה אותנו אחראי מהמטבח, ציין בפנינו אילו מנות מתאימות לבתנו ואילו לא. דאגו להביא לה לחם נ"ג, קורנפלקס נ"ג ופסטה נ"ג ממש טעימה, והכל בכמויות אדירות. בכל ארוחה היא קיבלה קינוח מיוחד עבורה, כדי שלא תרגיש מקופחת (בד"כ מוס שוקולד ממש טעים). כל הכבוד להם!
 

נטלי22

New member
../images/Emo127.gif ../images/Emo128.gif מלון המלך שלמה באילת

מצד אחד הכינו לנו לחם נ"ג, והיה שף שניסה לבוא לקראתנו ואפילו הצליח לארגן לנופר קינוח של מרנג לסיום הארוחה בחלק מהארוחות. מצד שני - אחרי הנסיון החיובי שהיה לנו במלון אחר, ציפינו לדברים נוספים כמו קורנפלקס (שלמזלנו הבאנו מהבית) או פסטה או משהו מיוחד אחר, ולא קיבלנו. מצד שלישי - באופן כללי המגוון של המאכלים במלון הזה היה עלוב לעומת המלון האחר שהשווינו אליו, גם לגבי האורחים ה"בריאים", כך שיכול להיות שפשוט הציפיות שלנו היו מוגזמות...
 

Reznik

New member
../images/Emo127.gif מלון דן פונורמה - אילת

ברגע שדיווחתי על צליאק, אמרו לי להגיע למלון, ובארוחה הראשונה לפנות לשף. אחרי הפניה נלקחתי לסיור מודרך בחדר האוכל, והובהר לי בפירוט מה מותר ומה אסור.
 
צליאק

אנחנו במלון דן פנורמה אילת דוגלים, כחלק ממדיניות רשת מלונות דן, במתן שירות שהוא מעל לרמת הציפיות. כחלק בלתי נפרד ממדיניות זו אנו מכבדים צרכים מיוחדים של אורחינו, גם בנושא מזון מיוחד והתאמותיו. אורחים אשר נדרש להם טיפול מיוחד בנושא מזון, טוב יעשו אם יודיעו על כך למלון מבעוד מועד על מנת שנוכל להיערך בהתאם. בעת הגעת האורחים למלון הם ייפגשו עם שף המלון והוא ירכיב עבורם תפריט מיוחד בהתחשב בהעדפותיהם. כן יציין בפניהם השף מאכלים ספציפים, מתוך מגוון המאכלים הרב והמגוון אשר קיים במלון בארוחות המוגשות, מהם הם יכולים לאכול. נשמח לעמוד לרשות אורחינו בכל עת.
 
../images/Emo127.gif מלון ספורט אילת

מלון יחסית זול, עם "פנסיון מלא". הכל ארוחה קיבלתי מנות מיוחדות: פנקייקים לארוחת בוקר, עוגות וכו'. בארוחות החמות: מרקים, פסטות, סטייק עוף, דגים - שהוכנו במיוחד בשבילי ובנפרד. האוכל הוא ברמה של אוכל של מלון, לא יותר מזה, אבל היחס היה מצוין. יצא לי גם לאכול ארוחה אחת במלון דן אילת, ושם זה ליגה אחרת (מבחינת הטעם והשפע) אבל גם הליגה של המחירים שונה לחלוטין...
 

נועית7

New member
../images/Emo127.gif מסעדה לנופשים בכנרת

אתמול היינו ב"צל תמר"- מסעדה בכניסה לקיבוץ אשדות יעקב איחוד. מסתבר שיש להם שף חדש והאבקת מרק שהיתה בשימוש נפוץ שם "נבעטה החוצה מהמטבח" לדברי המלצר. היו לי המון אופציות, האוכל היה ממש טעים, השירות מעולה, והיה ראוי ביותר לחגיגות היום הולדת שלי... חוץ מזה המחירים ממש שפויים- במיוחד יחסית למרכז, ויש גינה ענקית לילדים להוציא מרץ וגם מנות לילדים. בשישי בערב לרוב חובה להזמין מקום.
 

מית צאן

New member
צימר ומסעדה

למי שלא אוהב לנפוש בבתי מלון, בלי קשר לצליאק (כמונו ). צימר חמוד ונעים במושבה מגדל http://www.zimmer-log.com/map.html, שני חדרים צמודים - מתאים למשפחה עם ילדים. מה שטוב בו זה שיש שם מקרר קטן, מיקרו, טוסטר אובן ופלטה חשמלית כך שאפשר להכין ארוחת בוקר וערב במקום. ממש קרוב, בכניסה לקיבוץ גינוסר יש מסעדה לבנונית מצויינת ששם היו קשובים והכינו לנו מנות טעימות נ"ג. במסעדה יש גם פינת חי חמודה לילדים. הצימרים בקיבוץ דפנה גם נחמדים, יש בהם מקרר ואפשר לבקש שיביאו לחדר פלטה חשמלית. את ארוחת הבוקר אפשר לאכול שם(ולהביא את הלחם או הקרקרים). מול הקיבוץ יש את מסעדת הדגים ששם עשו לנו בשר נקי על האש וביוזמתם החליפו את השמן של הצ'יפס כדי שנוכל לאכול - יחס מצויין ואוכל טעים.
 
למעלה