מסעדות ובתי קפה בפ"ת-

may0rw

New member
מסעדות ובתי קפה בפ"ת-

לא מזמן מישהו עשה כאן רשימה של כל המסעדות והבתי קפה בעיר, מישהו אולי יכול להביא לי לינק של זה? לא מצאתי את זה. תודה, מאי
 

FreakOfNature

New member
אני עשיתי, הנה אחת חדשה:

בתי קפה קפה הלל: חיים עוזר פינת וולפסון, כשר. קפה בעלמא: רחוב איכילוב, כשר. חובבי ציון 37: חובבי ציון 37, כשר. קפהקפה: השחם 36, קרית מטלון, כשר. קופי בין: יכין סנטר, קרית מטלון, כשר. בליקר בייקרי: יכין סנטר, קרית מטלון, כשר. קפנטו: רחוב הסיבים, קרית מטלון, כשר. קפה ג'ו: רחוב הסיבים, קרית מטלון, כשר. קפה בוקה: קרית מטלון, לא כשר. לחם ארז: יכין סנטר, קרית מטלון, לא כשר. ארומה: יכין סנטר, קרית מטלון, לא כשר. קפה ג'ו: הקניון הגדול, כשר. ארומה: הקניון הגדול, כשר. קופי אין: הקניון הגדול, כשר. ארומה: מרכז מסחרי אם המושבות, לא כשר. ארומה: בי"ח בלינסון, כשר. קפה יוסף: קניון סירקין, כשר. קפה רומא: משה דיין 16, קרית אריה, כשר. גאיה ברטלה: בניין סגולה 2000, אזה"ת סגולה. מזרח רחוק אויאמה: יכין סנטר, קרית מטלון, לא כשר. RIVER: השחם 36, קרית מטלון, לא כשר (הפתיחה בקרוב). למון גראס: רחוב השחם, קרית מטלון, לא כשר. סושיטו: רח' האודם 3, קרית מטלון, כשר. טריאקי: פארק אזורים (דרך אם המושבות 94, קרית אריה), כשר. סיני ספיד: חיים עוזר, כשר. יאמי-סאן: הקניון הגדול, כשר. איטלקי אלפרדו: פארק אזורים (דרך אם המושבות 94, קרית אריה), כשר. ספגטים: רחוב הסיבים, קרית מטלון, כשר ללא תעודה, פתוח בשישי בערב. מויה (איטלקי, ספרדי, טאפאס בר): יכין סנטר, קרית מטלון, לא כשר. פיצריות פיצה האט: מרכז מסחרי אם המושבות, כשר (נדמה לי). פיצה דומינוס: שטמפפר פינת המכבים, כשר. פיצה פרגו: רחוב הסיבים, קרית מטלון, כשר. פיצה דון פרדו: רחוב טרומפלדור, כשר. סבארו: הקניון הגדול, כשר. סבארו: פאוור סנטר ירקונים, כשר. פיצה 1+1: קניון סירקין פיצה מטר: מול בי"ח השרון, כשר. בשרים בורגוס: יכין סנטר, קרית מטלון, לא כשר. אחלה: רחוב גיסין, כשר. אל גאוצ'ו: רחוב גיסין, כשר למהדרין. סלסה: פארק אזורים (דרך אם המושבות 94, קרית אריה), כשר. BLACK: רחוב הסיבים, קרית מטלון, לא כשר (הפתיחה בקרוב). אווזי: דרך רבין, תחנת דלק פז נוה עוז, כשר למהדרין. אנטריקוטי: רחוב גורדון, כשר. מולדן: רחוב ז'בוטינסקי, תחנת דלק פז, כשר. ערבסקה: צומת סגולה, לא כשר. המקום של יגאל: צומת ירקון, לא כשר. המבורגרים (fast food) Burgers Bar: רוטשילד, כשר. R²: יכין סנטר, קרית מטלון, כשר. בורגר-ראנץ': רוטשילד, כשר. בורגר-ראנץ': הקניון הגדול, כשר. מק'דונלדס: הקניון הגדול, לא כשר. מק'דונלדס: הקניון הגדול, כשר. (יש עכשיו שניים...) מק'דונלדס: בלינסון, כשר. מק'דונלדס: רחוב הסיבים, קרית מטלון, לא כשר. מק'דונלדס: מרכז מסחרי אם המושבות, לא כשר. מק'דונלדס: פינס פינת רוטשילד, לא כשר. ברגר-קינג: קניון סירקין, כשר. כל הסוגים פפריקה: יכין סנטר, קרית מטלון, לא כשר. כיופים סנטר: צומת ירקון, לא כשר. ברולו (פאב): יכין סנטר, קרית מטלון, לא כשר. חומוס אבו מוך: רחוב הסיבים, קרית מטלון, כשר. גלידה אלדו: יכין סנטר, קרית מטלון, כשר. גלידה באר שבע: הקניון הגדול, כשר. הרשימה כמובן לא כוללת פיצריות שכונתיות (אלו של "מגש ב-25 ש"ח" שיש מלא ברחבי העיר), פלאפליות, שווארמיות וכיוצ"ב.
 

chos

New member
ספגטים לא כשרים - מוכרים אוכל לא כשר.

הם מוכרים גם גבינות וגם בשרים. זה לא שהם לא כשרים רק כי הם פתוחים בשבת. לגבי, פיצה דון פדרו - הייתי שם (לפני שנתיים) והיה שם שלט שאומר שהם שומרים על כשרות וסגורים בשבת אבל לא מוכנים לשלם על תעודת כשרות ככה שעליהם (אולי) אפשר לכתוב "כשר ללא תעודה" (וללא השגחה). לסבארו בירקונים, כמו גם לברגר קינג שיש שם ושכחת לרשום אין תעודת כשרות. הם פתוחים בשבת. בבשרים שכחת לרשום את מסעדת מאמיס בשעריה. אמורה להיות כשרה. פתחו בסוף סניף כשר של מקדונלד'ס בקניון? בפעם האחרונה שעברתי שם היה סגור והשלט היה מכוסה. בכל מקרה, כל הכבוד על זה שהכנת את הרשימה.
 

FreakOfNature

New member
הבהרה לגבי ספגטים

קודם כל לא התכוונתי להטעות אף אחד. עכשיו אני מבין שהניסוח שלי קצת מטעה. כוונתי היא שבספגטים פ"ת (וככל הנראה בסניף פ"ת בלבד, מכל הסניפים ללא תעודת כשרות) - כל התפריט (או לפחות כך היה בעבר) מורכב ממנות כשרות בלבד, חלקן בשריות וחלקן חלביות.
 
איזו רשימה גדולה

נותן הרגשה של "עיר רצינית". אני מאוד שמחה מזה שיש איפה להיות בשישי בערב ומה לעשות בעיר ויש מבחר לבחור מתוכו
 

LuNa MaJnUnA

New member
יש אמנם הרבה בתי קפה ומסעדות

אבל אין איפה להיות בשישי בערב. אגב, שכחתם את הקופי-טיים (איך יכולתם?).
 

FreakOfNature

New member
וואלה נכון.

שנים לא הייתי שם. פעם אחרונה הייתה לפני 5 שנים אולי.
 

FreakOfNature

New member
שכחתי להוסיף:

קפרצ'ו: (טורטיות) רחוב הסיבים, קרית מטלון, כשר. ובקרוב תהיה להם תחרות מצד קרנף (שאין לי מושג איפה יבחרו להתמקם).
 

פזי24

New member
שאלה

האם ארומה באם המושבות לא כשר רק בגלל שהוא פתוח בשישי ובשבת. וכנ"למקדונלדס בפינס פינת רוטשילד? או שישנה סעבה אחרת
 

FreakOfNature

New member
ארומה אם המושבות

כביכול לא מוכרים מוצרים לא כשרים (הכוונה היא שאין סנדביץ' בייקון או סנדביץ' עם בשר וחלב) אבל יש גם מוצרים חלביים וגם מוצרים בשריים באותו מטבח. (אותו דבר לגבי ארומה ביכין). לגבי מק'דונלדס של פינס אין לי מושג. אם יש שם גלידה אז מוכרים גם בשר וגם חלב. מק'דונדלס בקניון (הלא כשר) - יש אפשרות לקבל את ההמבורגר עם גבנ"צ, אבל זה לא הסטנדרט, ויש גלידות חלביות.
 

Cell313

New member
קצת על כשרות

כל המסעדות שהזכרתם שמוכרות "מוצרים כשרים" הן לא ברמת "כשרות ללא תעודה".. ההסבר הוא שהן משתמשות באותן כלים לבשר וחלב, עם אותה המזלג שאתה חותך את הסטייק מישהו מקודם חתך את הפיצה,אותו דבר במטבח בסירים מחבתות וכו'. ישנן בעיר כמה מסעדות הנחשבות "כשרות ללא תעודה" כמו סודוך בחיים עוזר ועוד כמה. לגבי המקדונלדס ברוטשילד, הם מוכרים שם מוצרים חלביים כמו רוב המקדונלדס בארץ. לא רחוק משם יש את הבורגראנץ והבורגרס בר אשר הם כשרים לגמרי. תודה על הרשימה בכל מקרה, רשימה מצויינת. אני אנסה להכין רשימה של שווארמות\פיצות\פלאפליות מומלצות בקרוב שיהיה לי זמן
 
למעלה