חשבתם שתיפטרו מהשרימפ כל כך מהר???!

חשבתם שתיפטרו מהשרימפ כל כך מהר???!

המיתולוגיה העתיקה על כל סוגיה וענפיה ממשיכה לרתק אותנו גם היום כעת חיה. למרות הגיבורים המודרניים שיצרו מדיות הטלויזיה, הקולנוע ושאר כלי תקשורת, חוזרים אנו שוב ושוב לאותם גיבורי קדם וממשיכים להיות מושפעים ממעלליהם הססגוניים והמרתקים. לדמויות ולסיפורים יש השפעה רבה מאוד עלינו כתרבות - וכתרבות מערבית בכלל, ואחת מאבני היסוד הבלתי מעורערות של התרבות המערבית היא אבן אמנויות הלחימה. ואם כבר באומנויות לחימה עסקינן, הרי אי אפשר שלא לדבר ולהזכיר את נושא אמנויות הלחימה בזירה, אליו אנו מגיעים באופן טבעי. ומכאן קצרה דרכינו והנה ניצבת בפנינו סבתה הישירה וסמלה הבלתי מעורער של אמנות זו והרי היא, הזירה כמובן. ובכן, ידוע לכל שדמויות המיתולוגיה העתיקה עסקו והקדישו את החלק הארי מיומם ללחימה. אחד האלים העליונים המזוהה עם הלחימה בזירה, פטרונם היחיד של הגלדיאטורים והלוחמים המקצועיים, שנדפקו תמידית על ידי האיגודים הפוליטיים, אלילם ומגינם של אלה היה ג'רי השרימפ. ידוע כי שבטים עתיקים בתאילנד נהגו לעבוד אל זה, הנקרא בפיהם השרימפ. הוא היה אל הזירה, המוות והדם. על פי המיתולוגיה השרקצית, שהיתה מקובלת על שבטים קדומים שחיו בתאילנד לפני עידנים, היה השרימפ בנם של קרוביסיום, שהיה אל גידולי השדה. ואלינור, שהיתה פריחה מבת ים. אחיו היה אליהו שהיה אל בלי תיק. עוד מסופר על ג'רי שהיה לו מגן שינים קסום, שהיתה לו סגולה שהיה הופך את המשתמש בו לרואה ואינו נראה. אל זה, השרימפ, היה מקבל את אותם לוחמי זירה שנהרגו בקרב אל היכלי הכבוד בממלכתו שרימפאדס. לא ידוע הרבה על פולחן האל, מעבר לכך שהמאמינים טענו כי את השער להיכלי השרימפאדס שומרת נמית שאול אכזרית שלא תניח לאיש מלבד לוחמי זירה הרוגים לבוא בהיכל. בשלב מסויים נתגלע פולמוס ער בין הסוגדים האם תניח אותה נמית שאול, הידועה בשמה נמיסס, לנשמות לוחמי זירה לשעבר לעבור במפתן. השמרנים טענו בתוקף כי אך ורק לוחמים שנהרגו בזירה עצמה יהיו מקובלים על דעתה, ואילו לוחמים לשעבר, שנפטרו מסיבה טובה או מכל סיבה אחרת שאינה מות אלים בזירה, אינם רצויים בהיכלי השרימפ. עוד ידוע כי בתור כבוד לנמיסס נהגו השרקצים להקריב לה קורבנות. הם נהגו לחטוף ילדים נוצרים, לאגרף אותם למוות ואז לשאול אותם שאלות בלוח הכפל. את דמם היו יוצקים אל הבצק ממנו היו מכינים את מאכל הבלינצ'ס המסורתי שלהם. כשנתפסו יום אחד על חם במעשה אכזרי זה, אמרו השרקצים להגנתם : "מה פתאום! זה בכלל לא היינו אנחנו אלא היהודים!" סוגיה זו, בנוגע למי מותרת הכניסה בשערי ההיכל, נשארה חתומה עד עצם היום הזה. שהרי, עם אפוף מסתורין הוא עם השרקצים - כמוהם פולחן דתם ואלילם החמקמק והערפילי. כך או כך, פרט מרתק נוסף שהצליחו ארכיאולוגים לחשוף בעת האחרונה הוא קמצוץ על דרכם של נשמות המתים המגיעות אל השער לבקש כניסה מנמיסס, נמית השאול : הנשמות אינן יודעות את הדרך משום שהן מבולבלות מאוד לאחר המוות הפתאומי, וזה הרי מובן. על כן זקוקות הן למדריך שיעביר אותן לבטח בסירתו על נהר השרימפס. בנהר חיים לובסטרי תופת המוכנים לזלול כל נשמה שאין בידה אמצעי תשלום לשלם לאוחז המשוט, הוא גרייסוס. התשלום חמישים שקל אך ורק במזומן ומי שאין לו ז'בשו. לאחר שעברו הנשמות אל צידו השני של הנהר, הן מחכות בתור ומנהלות שיח בניהן כדי להעביר את הזמן. לפני שערי ההיכל מוצב ביתן אבן קטן ובו יושב פקיד. תפקידו של זה לבדוק כי אף נשמה אינה זוכרת מאום מחייה הקודמים, שכן זיכרון מכל סוג שהוא אינו מורשה לבוא בשער ההיכלות. נשמה המראה סימני זיכרון נשלחת מיד לחדר מיוחד שם מחכה לה ג'ורג' פורמן. לאחר כמה סיבובים עם ג'ורג' לוקה הנשמה בפרקינסון ושוכחת איך קוראים לה. בשלב זה היא מקבלת שם חדש, כרטיס כניסה לשרימפדס, ושוב לוקחים ממנה חמישים שקל. שהרי מה שאינה זוכרת לא קרה, ולשלם צריך. אז פוסעת נמיית השאול הצידה והנשמה מורשה להיכנס להיכלות שרימפדס, שם תהלך כצל חסר רגש וכך תגיע לאושר המושלם. רבים סיפורי מעלליו של אותו אל מרתק ורב גוני. אותו שרימפ שדרכו מסתורית, עלומה ונשגבת. ואכן, קמצוץ קל מעלילותיו אביא בחלק הבא במסה האפית על ג'רי השרימפ...
 

בודוקאן

New member
גל ../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

אתה גאון
פשוט מדהים. אגב, האם האל הזה גם חילק דאנים? מדבקות? משהו? האם נתגלו שרידים המרמזים על כך?
 

צבב

New member
אני מתאר לעצמי שבמהלך

מסע הבחירות שלו הוא עשה את זה. אח"כ הוא נרגע וקיבל משרת אל בלי תיק שענתה על ציפיותיו.
 
נדיר שאני מוצא את עצמי על הארץ

מחזיק את הבטן מרוב צחוק. מאסוגו תעשה לי ילד!
 

טאוֹ

New member
סליחה על הקטנוניות ../images/Emo22.gif

אבל בגירסה שלך יש חורים בגודל של לובסטרי תופת: ואלינור היתה אמנם פריחה עסיסית, אבל למעשה משפחתה גרה לא בבת ים אלא בחולון, חמישה דורות עוד לפני שהקימו בכלל את חולון; הפריט שאיפשר לג'רי להפוך לרואה ואינו נראה היה למעשה מקל לניקוי אוזניים, ולא קיסם. עודף השימוש בו הוא שהותיר אותו ללא כדוריות הצמר החיוניות, ומכאן הטעות השכיחה; יודעי דבר טוענים שגרייסוס היה מוכן להתפשר על עניין חמישים השקלים. לעתים קרובות הוא הסכים לגבות ארבעים רובלים, בתנאי שהיו מצרפים לזה קרמשניט. כמו שאמרתי אני מצטער על הקטנוניות, אבל איך היו אומרים אצלנו באוניברסיטת דיסלדורף: "צריך לדיייייייייק"
 
רואים מייד

שאינך בעל תואר השכלתי ממוסד אקדמי ליטאי. ידידי היקר, זוהי אינה הגרסה שלי אלא האמת לאמיתה כפי שקרתה כהוויתה. אימו של השרימפ אכן היתה מבת ים. היות ואת אביו של ג'רי, שהיה אל גידולי השדה, פגשה כאשר הופיע לפניה מן הים - בצורתו של שרימפ כמובן, שהוא פרי ים איכותי וכשר למהדרין, לא פחות ולא יותר. וכידוע לך בחולון אין כלל ים, ואת זה אפילו גאידמק לא יכול לשנות. הפריט המדובר אינו קיסם אוזניים ואינו מקל לניקוי שיניים, כפי שיודע כל פעוט בן יומו, אלא מגן שיניים קסום. על מנת לנקות את שיניו היה ג'רי קושר את עצמו בעקביו אל פיל מלחמה, נשכב על הבטן, פותח את פיו וגורם לפיל לגרור אותו על הארץ, כך שלא נזקק לשום קיסם. אילו היית בקיא במסורה היית כמובן יודע גם זאת. גרייסוס מעולם לא היה מוכן להתפשר על הסכום הנקוב. טעותך נובעת מכך שפעם אחת הגיעה נשמה של סוחר נשק שהציע לו כמה ררנטי"ם. ליתר דיוק, הוא הציע לו ארבע עם תולרים. ומכאן חוסר הדיוק שנפל בחלקך. כמו כן, הוא מעולם לא הציע לו קרמשניט אלא רימון. לא לא ידידי, כמה ראשים צריכים להיערף באוניברסיטת דיסלדורף אם מניחים הם לאנשים תמימים ששילמו ממיטב כספם לצאת לעולם עם חסך כה גדול במסורה.
 

טאוֹ

New member
לשונך חדה כתער ודבריך ישעשעו כל נער

אולם פרט לכך, דבריך העלו דמעות של יגון על פניי וכלימה כיסתה אותי מכף רגל ועד קודקוד. שכן אמנם לא רכשתי כל תואר השכלתי במוסד ליטאי, ידידי, אמת הדבר ובזאת צדקת. אולם צר לי ומר לי להודיעך נכוחה כי כל פרט אחר בהודעתך לוקה בשיבושין קשין. צר לי לבוא איתך בדין ובדברים קבל עם ועדה, אולם חזקה עליי שאומר תמיד את האמת כפי שלימדוני מוריי ורבותיי באוניברסיטת דיסלדורף, שעל שהותי בה לא שילמתי ולו דינר אחד הודות למילגה שקיבלתי, תודות לסכום לוטו שבו זכיתי ובזכות העובדה שראש החוג ללימודי דרום-מערב בנגלדש היה המאהב של דודתי רוחמה. ראשו אכן נערף בסופו של דבר על ידי דודי, ניסים, שהוא נצר למקימי חולון ומי שהעביר לי בערב סוכות דאשתקד את הגירסה האמיתית לכל שאירע. וכעת הסכת ושמע: אימו של השרימפ אכן היתה מחולון, וכל פלפוליך לא יצליחו לערפל עובדה זו. נכון שהיא היתה משוטטת בחופי בת ים מדי יום, וזאת כיוון שהיו לה מחזרים רבים, שאף חתמו בלהט אהבתם על ערבות למשכנתא של הדירה של הוריו של השרימפ, מתוך תקווה נואלת שהדבר יקנה להם סיכוי כלשהו להשתכשך במימי הים עם אלינור. מכאן גם הביטוי שהשתבש מאוחר יותר, "הערבים רוצים לזרוק אותנו לים", שטבעה חברתה הטובה של אלינור, שושנה, שהיתה דומה לה כשתי טיפות של עראק ואכן היתה בת ימית כשרה למהדרין, דבר שאולי גרם לך לבלבל ביניהן. נמשיך: אין חולק על קיומו של מגן השיניים הקסום, אם כי דוקטור היינץ מהפקולטה הדנטאלית טען בתוקייף שקיומם של טיפולי שורש בשיניים 36 ו-14 מטיל צל כבד של ספק בדבר. אולם גם לגירסתך, אופן טיהור השופכין מפיו של השרימפ באמצעות אלפנטיים אמפיביים הביא לניקיון שיניו אולם במקביל גם למצבור מסיבי של אבק דרכים באוזניו, אבק שלא ניתן היה לנקות אלא בעזרת חוטר אוזניים בקוטר חמש צול מצופה בשעוונית נטולת עופרת. אותו פריט שאיפשר לו לחמוק באין רואים ובאין משלמים ליציע 13 בקריית אליעזר, לא היה אלא מקל לניקוי אוזניים, כפי שאמרתי מלכתחילה. נמשיך: גרייסוס אכן הצהיר שהוא מעולם לא התפשר על הסכום הנקוב, וכיוון שניכר בך שכנות היא מאבני היסוד של חינוכך הליטאי, מרשה אני לעצמי להניח שעדות השקר שלו היא שסימאה את עיניך התמימות. מכל מקום, ברשותי מגילות מתקופת בית שני, כתובות באכדית, אשורית ואספרנטו, המעידות על התפשרותו של גרייסוס קשישא לערוך ניכוי מס במקור תמורת מטול שקופיות שהוברח מקזחסטן. אולי בלבלת את מטול השקופיות עם מטול רימונים, אולם נשגב מבינתי כיצד לאור כל טעויות מרות אלה אתה זועק חמס על החסך במסורה כלפי פרופסור זיצנפלאץ אשר לימד אותי דברים אלה, ושימש כדיקן אוניברסיטת דיסלדורף, כמנהל המקצועי של בית החולים הממשלתי בשטוטגרט וכמאמן ההתעמלות במכינה לדיילות אוויר בלופטהאנזה. אנא חזור בך מדבריך, למען תצא האור לעולם, ובבניין ציון ננוחם. כל טוף.
 
אויי ויי!

רואה אני כי המצב קשה משחששתי. ושלא יהיו לך ספקות ידידי, אכן חששתי. אינך משכיל כפי הנראה, לצערי, לגדור עצמך מטעויות של בורות שורשית שניתן לעוקרה אלא במחיר תמרורין רבין. אנסה לעזור לך ידידי, שהרי כתוב במקורות : ויזהר המוכיחו לדבר לו בלשון רכה כדי שלא יכלימנו, ונאמר : "הוכח תוכיח את עמיתך ולא תישא עליו חטא". אמור נא לי ידידי, האם משוכנע אתה כי רכשת השכלתך באוניברסיטת דיסלדורף? יכולתי להשתכנע בקלות כי תעודתך הונפקה באוניברסיטת דיסנידורק, שאת כתובתה לא אזכיר כאן. צר לי להעיב על אוזניך הרכות אך לא זכית מעולם, ידידי, בכל מילגה. חוששני כי עלי לנתץ בועה בפרצופך, וזאת אעשה בלא מחשק. ובכן, בצעירותך השתתפת בתחרות קטיפת תפוזים בפרדס בצפון הארץ ובעקבות כך זכית במלגזה. את שכר הלימוד שילמה דודתך מצד אביך, ששמה ציפורה ולא רוחמה. לא היה לה כלל מאהב, אבל היה לה מחשב. את המחשב היא השליכה יום אחד על ראשו של הדוד ניסים, שהיה מראשוני מתיישבי קיבוץ נצר סרני מישום שניסה לשכנע אותה ללמוד בחוג ללימודי דרום תל אביב בפקולטה למיפוי אזורים נכשלים. כתוצאה מטראומה קשה, מכנופוביה אקוטית שאינה ברת כיבוש ובלבול תמידי, רקם דודך ממוחו הקודח את המעשיה חסרת השחר שזה עתה הקלדת. לא רק שהולכת את באי הפורום אל פי מחשכי תהומות הנשיה של בורות אין קץ, אלא אף הוצאת דיבתו של גרייסוס. ופה כבר הרחבת צעדיך אל התחום המסוכן והטובעני של כפירה לשמה, שלא לומר שיקוץ דברי הימים על פי מסורת שרימפאית בת אלפי שנים. הרשני להזכירך, ידידי, כי קיים חוק בספר דברי השרימפ, המתיר לנחר את עם הארץ אפילו ביום השרימפ ואכילת הבלינצ'ס המסורתי. ועתה, חזור נא אל פרופסור זיכנפלוץ, אשר לא לימדך דבר כפי הנראה, פרט לשטויות ודברי הבל. ואין זה מפתיע כלל היות ואותו משכיל לכאורה מלמד בשטותנקרט - שהיא כידוע, בירת השטויות, פרוש ידיך לפניו ודרוש כי יציג בפניך ראיה אחת התומכת בגירסה תמוהה זו אשר בה אתה דבק ללא שמץ חרטה. אם כך ידידי, לא הוצאת תחת קולמוסך אלא שחץ וגבבה, השמים אותך ככלי ריק לעומת בורות הידע הבלתי נדלים של האמונים על המסורה. אל נא תהי לצל המעיב על חוכמת הדורות ידידי, ודי לשטייא בכורמיזא. צא ולמד ידידי, ויהי השרימפ בעזרך.
 

טאוֹ

New member
ירחיים השיים!

אודה ואתוודה שבקריאה הראשונה של הודעתך השנייה אחזו אותי עוויתות צחוק פתולוגיות עד שקצף זלג מלסתותיי, אולם חיש מהר שבו אליי עשתונותיי וחמתי בוערת בי להשחית למקרא השעטנז של עזות הפנים, הבורות ואיומי הסרק שמתבלים את מילותיך הנואלות. אחשוק שיניים ואוסיף לכנותך ידידי ומכובדי, אולם אני מפציר בך קשות שלא לטפול עוד האשמות מגוחכות על מורי, פרופסור זיצנפלאץ. מדובר בענק רוח שהקדים את זמנו לפחות במילניום. מדובר במהפכן שמוכן להסביר לכל בר בי דעת כיצד התחמקות מתשלום מיסים והשקעת דמי האש"ל של האוניברסיטה במכוני ליווי תורמת לרפורמציה של השוק החופשי. מדובר באדם עדין נפש שדלת חדרו באוניברסיטה פתוחה לכל תלמיד, ודלת חדרו במעונות פתוחה לכל תלמידה. מדובר באדם ישר כסרגל שבוחר בכל עת בדרך הישר, ואפילו כשהוא חוזר ממסעותיו בחו"ל ובאמתחתו עשרים בקבוקי וויסקי וחמש מאות קופסאות של ממרח שוקולד נוטלה, הוא מעדיף לצעוד ישר לנקודה הירוקה ובלבד שלא ללכת עקלקלות במסלול האדום הפתלתל. לאור כל זאת אני מפציר בך בגרון ניחר, ידידי - אל תטנף במילותיך את יושרתו של אדם דגול זה, אשר מכיר את דודתי רוחמה מלפני ומלפנים. וגם כאן אתה מערב מין בשאינו מינו, כיוון שציפורה לא היתה אלא עוזרת הבית הפיליפינית, ושמה המקורי הוא סונג. לא אכזב ולא אכחש, ידידי, כי גם חרדותיי התאמתו, ואם בתחילה סברתי כי גרסתך לוקה במספר אי-דיוקים שמקורם בתום לב ובבורות משוועת אך מקסימה, הרי כעת אוי לאוזניים שכך שומעות דברי בלע על דודי ניסים. סיפורך התמוה על המלגזה והמחשבים המעופפים מחורר בחוסר אמינות כמו פומפייה מתפוררת מתקופת הצלבנים. מה אומר ספק החוקים של השרימפ על הוצאת לשון הרע? סבור אני שעליך למהר ולשוב מהכרזותיך הנמהרות על מצבו הנפשי והשכלי המעורער של דודי ניסים, אותו השמצת בשורה אחת עם פרופסור זיצנפלאץ ובכך הכפשת במחי יד אחת שתי דמויות הרואיות העומדות בשורה אחת עם משה רבנו, בודהא וביל גייטס. לאור המבטא הליטאי הנושב מדבריך, חושש אני שסירובו העיקש של דודי ניסים לתרום למוסדות הקהילה הליטאיים בעירו הוא-הוא שהוציא תחת ידך פשקוויל בדוי זה. שומה עליי להזכירך, ידידי, כי חכמינו הזהירו אותנו מפני סילוף דין שכזה: לא תשא שמע שוא, אל תשת ידך עם רשע להיות עד חמס. מדבר שקר תרחק, ונקי וצדיק אל תהרוג. חזור בך אפוא ידידי מדברי שחץ אלה, שכן אפילו גרייסוס עצמו לא יחלץ אותך מהצרות שיבואו על ראשך החמוד אם תמשיך להעליל עלילות להד"ם על דודי ניסים, שאגב נחת בקריית שמונה היישר מהספינה שהביאה אותו לארץ מנגורנו קרבאך, כך שנצר סרני הוא רק עוד פרט מוטעה נוסף בהודעתך ההזוייה. צר לי על אם משתמע שמוקיע אני אותך בשער כאחרון הנקלים, ידידי האהוב, אולם קל יהיה בעיניך הדבר אם תזכור את ציטוטיך שלך מהמקורות בנוגע לתוכחה רכה ולדברי החכמים הנשמעים בשאנטי. תמהני האם דברינו אלה אינם אלא הד קלוש לויכוחים המרים בין חסידות ליטא לבין תנועת ההשכלה. האם משום כך שופך אתה אש וגופרית וזפת רותחת על חוכמתו החילונית הכבירה של מורי, פרופסור זיצנפלאץ שליט"א? הבה לא נערב שמחה בשמחה, ומי ייתן והשם יברך את פרופסור זיצנפלאץ אלף פעמים ויוסיף לחזקו ולאמצו בבריאות איתנה ונהורא מעליא לאורך ימים ושנות חיים רבות, טובות ונעימות, ומי ייתן וימשיך בעבודתו הברוכה מתוך שלווה ונחת רוח, ויפוצו מעיינותיו חוצה וכל אשר יעשה יצליח ונאמר אמן.
 
אמרו חכמים : השכל הוא הבושה

והבושה הוא השכל... ולאחר קריאת הודעתך, עמיתי טרוף הבינה, אוי לבושה! וזועק השכל כחילזון דביק ורירי תחת גלגליה של משאית מזדמנת ברחוב חובבי ציון. האמת, אשר ממנה נסתמאו עיניך ידידי המבולבל, אינה מבחינה בין טוב לרע וכל מילה בטענותי הינה אמת לאמיתה. כה אמרתי וכה דיברתי נאום השרימפ. זאת ועוד אומר לך, הבריה המכונה טאו, אישי היקר אך מוכה הבערות, אל נא תניח לדעתך, המסתתרת כעת חיה מאחורי מסך כבד של עבי תעתועים, לבעור ולכלות יחד עם בינתך פן תאבדנה לצמיתות. שכן הכעס, ידידי, הוא מחלי הנפש וכל הכועס מיני גיהנום שולטין בו. שנאמר : והסר כעס מלבך והעבר רעה מבשרך (שרימפהלת יא' י') הבה ואספר לך את האמת לאמיתה אודות מכובדך, אותו פרופסור לכאורה, זיכנפלוץ - כאשר נמלטו הוא ומשפחתו מן השרץ המובטחת, אותה העניק לנו השרימפ בטובו, לא זכו הוא ומשפחתו בחגורה חומה, כפי שחשבו כי יאה ומגיע להם, ולא רק זאת אלא שהשרימפ בכבודו ובעצמו שלל מזיכנפלוץ את דרגת חסילון משנה שקיבל הלה כשנתיים וחמישה חודשים טרם מנוסתו המבישה מפאת חולשת רוחו הפחותה ומפחד מילואים, אל ארצות נכר ואל מקום שריצתו כעת חיה בעומק הגלות המשוקצת. מובן אם כך, וודאי לא יפלא הדבר מבינתך דבר רצונו לעשות נפשות לסיפורי לזות חסרי כל אחיזה זמנית במציאות, וכל ניפנופי השפתיים שלך טובים אך ורק לאיוורור צחנת הסילוף הנוראית המנשבת מדבריך. לא אוזן אחת ולא שתיים נשרו ארצה מראשו של שומע ומאזין תמים הנחשף לסיפורי הפלצות אודות אותו פרופסור מתחזה אשר הנפש התמימה אינה סובלתם והמוח הישר וודאי ידחנה מכל וכל. רואים מיד, אישי היקר, כי נפשך אינה צולחת עכל את האמת המרה ועל כן עורך אתה את מלחמת הסרק, שנידונה מראש אומר לך בכנות ידידי, לכישלון חרוץ. ועל כן משתדל אתה בכל יכולתך להסיט את הדיון לדברי צקצקיה ופקפקיה, וסיפורי המעשיות אותן אתה מפיץ באדיקות בין באי והולכי הפורום התמימים שרירים וברי קיימא אך ורק בתבן אשר בין שתי אוזניך, לצערי. לאו, לאו, טאו אישי, חוששתני כי בכל זאת תיאלץ לעשות מעשה ולהניח למשב הקור הצונן של האמת המרה להכות בפניך. לא לנצח תוכל להיסתר בקונכייתך מוגן ומובדל מן האמת. חי מגן השיניים הקדוש! חי חותלת וכפפה! שלא אניח לך לחצוץ בין אנשים ישרי דרך לבין האמת. זאת ועוד אוסיף ואומר, בתקווה כי תחדל מלזות שפתיים נוראית ובלתי נסלחת זו, אשר ודאי היתה גורמת לשיערה הסמיך כגבו של דב אשר על ראשה של דודתך ציפורה לסמור משל זיק חשמלי פרוע פיעם בו לפתע. הרשה נא לי למלא ליבי תקווה, ומתפלל אני כי לא תתבדא תקוותי זו, כי תכיר לבסוף באמת ותתמלא חרטה כנה ואמיתית. שכן רק כך תתנחם על מעשה תעתוע חושים נתעב ומסמא דעת זה אשר עשית. ועוד נאמר, כי החרטה הינה הדרך הישרה אל התשובה. ולסיום, הסר נא את הספק מליבך, סרק הצידה את השיערות מאוזניך, והקשב היטב אל דברי. התקווה כי תשוב אל דרך הישר עודנה מפעמת בי. משוכנע אני כי אינך אלא תינוק שנשבה ומידות טובות עודן ברות קיימא עמוק בנפשך מוכת היגון והמיוסרת, הנתונה בכבלי כזב, הכפותה ונתונה בשלשלאות הבערות, המוטלת חסרת אונים בצינוק העמוק ביותר של יצר הרע. מי יתן ויהא השרימפ בעזרך.
 

טאוֹ

New member
אכן צקצקיה ופקפקיה

ידידי היקר, במר נפשי ובראש מורכן עליי להתוודות כי כמות כזאת של דברי פיגולים טרם נראתה במקומותינו מאז חצתה צ'יצ'ולינה את רחובות מאה שערים. וכל זאת על שום מה ולמה? על שום שפרופסור זיצנפלאץ סירב למנות את חברך הטוב, אחיינו של יו"ר אגודת יוצאי ליטא ולודז', למציל במקווה של הנשים בדיסלדורף תחתית. על שום שדודי ניסים סירב להעניק דמי שילומים לקופת השרצים, תרתי משמע, של השרימפ. לא, ידידי, אהבה רבה לי אליך אולם דבר לא יעצור אותי עוד מלהכריז בראש חוצות כי טענותיך האוויליות אודות מורי הינן קפיצת מדרגה והסלמה של דברי כחש מהסוג הגרוע ביותר, ומקומם במקום שבו השמש אינה זורחת לעולם. פלצות אחזה בי למקרא ערימות הרפש שניסית להטיל במורי הנכבד. ניסיונותיך לרקום בדיות מתוך דברי הימים של השרימפ אינם עוברים את מבחן ההגיון של כל אדם שהגיע לפרקו, ואילו תיאוריך הצבעוניים שנועדו לשים ללעג ולקלס את הפיאה הנוכרית של דודתי רוחמה ואת פלומת הגוף של ציפורה העוזרת, הינן בגדר הומור גופני מהדרגה השפלה ביותר. ומעל לכל אני תובע ממך בשארית כוחותיי להפסיק להשמיץ את גדול הדור, את מורה הדרך האמיתי, את המגדלור הרוחני בתקופה החשוכה הזאת, את פרופסור זיצנפלאץ שליט"א! חי חוטר האוזניים הנצחי, חי פטיש וצבת, הפסק לזעוק דברי בלע ומירמה! האיש מחזיק בחגורה שחורה בלוחמה אלקטרונית, בחגורה שקופה של מסדר אבירי ציון, ובחגורת גב מיוחדת שאותה הוא נאלץ ללבוש ביחד עם שכפ"ץ קרמי צה"לי תקני מאז שהותקף על ידי אספסוף של בריונים פוחזים, ששולהבו על ידי דברי הסתה מאותו סוג בדיוק שאתה מביא כאן - דברי מליצה באיצטלה של קדושה, שאין הם לאמיתו של דבר אלא אוסף של הבלים ושמועות זדון שנועדו להרחיק את פרופסור זיצנפלאץ ממשרתו הרמה, כדי לפנות אותה לטובת מקורבים לצמרת השרקצית. הדבר שעוכר את שלוותי יותר מהכל הוא מועד הפרסום הזה. תוהה אני מדוע דווקא עכשיו נשפכין כאן קיתונות של מי רגליים על ראשו הטהור של פרופסור זיצנפלאץ, ועונה אני לעצמי כי עת רצון היא. הנה ממשמש ובא הפסח, עת אסף משה רבנו את צאן מרעיתו והוביל אותו במדבר, בעוד כל הספקנים והפקפקנים נשארו במצרים או אבדו במכת החושך. מבין אני כי גם פרופסור זיצנפלאץ עתיד להוביל אלפים דרך המדבר האנושי של מלעיגים ומשטינים, ולהגיע אל הנחלה בדמות דירת השיכון שדודתי רוחמה קיבלה בקומבינה מעמידר. כפי שאברהם אבינו ניצל מכבשן האש, וכפי שדניאל ניצל מגוב האריות, גם פרופסור זיצנפלאץ יינצל ממסכת ההכפשות המתועבת הזאת. לדעת הרב סולוביצי'יק, איש האמונה בן דורנו רואה את עצמו זר בחברה המודרנית בעלת הנטייה הטכנית. למקרא נסיונותיך המבחילים להפוך את הקערה על פיה של אשתו של פרופסור זיצנפלאץ באמצעות חצאי אמיתות והפרכת שמועות על חסילוני משנה, נפנופי שפתיים ושערות אוזניים, מבין אני את הדברים לאשורם. אכן נפל דבר בישראל, אולם אתה ושכמותך לא תוכלו לדחות עוד את הקץ. אפילו איינשטיין טען שאלוהים לא משחק בקוביות, אבל בטטריס - כן. פרופסור זיצנפלאץ חי קיים. ידידי היקר, רק תקווה קלושה עוד מהדהדת בקירבי שדבריי ייפלו על אוזנייך הקשובות, וסביר יותר להניח שאתה מקשיב כעת לרשתות הזרות או צופה בשידורי התועבה של ערוץ האופנה. אך אם רק תפתח קלות את צוהר נפשך, אפתח לך פתח של אולם חתונות בראשל"צ להורותך את האמת, כי אוהב אני אותך כאהבת דוד ליהונתן. דע לך שלא כעס ולא משטמה רוחשים בליבי כי אם דאבה, יגון ואנחה, על ששמו הטוב של פרופסור זיצנפלאץ מוטל שוב בספק על ידי אנשי בליעל, סוכני זדון ומזימה שכנראה הצליחו להפיל בפח גם נפש תמימה כמוך. התבן שבין אוזניי הוא כאין וכאפס לעומת החציר הדלוח וקנה הקש הרצוץ שעליהם נשענות טענותייך הבזויות, ואף על פי כן אני סמוך ובטוח כי חתירתך המתמדת לאמת, שיחד עם ביש מזל הביאה אותך ליפול למסכת של שקרים ועלילות דם הרקומות שתי וערב כמו בשטיח אפגני מקורי, חתירה זאת לאמת המוחלטת תביא אותך בסופו של יום להבין יפה יפה כי כל דבר שיצא אי פעם מפיו הקדוש של פרופסור זיצנפלאץ הינו דבר אמת לאמיתה, דבר דבור על אופניו. פרופסור זיצנפלאץ הוא דמות היסטורית, פרופסור זיצנפלאץ הינו גאון עוקר סלעים ומשבר הרים. הישמר לך מלהמשיך בדרך עוועים זאת של הכפשת מורי כי סופה שתוביל אותך אל עברי פי פחת. הצטרף עוד היום לחבר מרעיו של פרופסור זיצנפלאץ, ותזכה לטעום ממעיין החוכמה שלו, בבחינת "טעמו וראו כי טוב". וכבר אמר השרימפ בכבודו ובעצמו: "תורת חיים היא למחזיקים בה, ופרופסור מאושר". עומדות רגלינו בפתחה של השבת הקדושה, ולכן אני מסיים בתקווה כי טוהר ליבו של פרופסור זיצנפלאץ בשילוב שירתם הצלולה של מלאכי השרת יביאו את המזור והשלווה לנשמתך היתרה ולכל בני ישראל בארץ ובתפוצות, כל אלה שזכו להתברך בהיכרות מעמיקה עם פרופסור זיצנפלאץ וכל אלה שעתידים לזכות בכך עד בוא משיח צדקנו במהירה בימינו, אמן.
 
אויה לאוזניים שכך רואות

אקדים ואומר, והקשב לדברי אותם אומר אני בקול צחות וצחצחות, כי פרופסור כביכול זה, שאינו אלא זאב עוטה שחורים בדמות כבש ורדרד וערב לחיך, אינו הסוגיה כאן כל עיקר והעיסוק בו גורם לידי המקישות על מקלדתי שקודשה בידי לא אחר מאשר כהן שרימפאי ראשי המכהן בזכות, לרטוט בזעזועי טומאה שלא נראו כדוגמתם זה יובלות מאז חצה השרימפ את מרק החסילונים הגדול. דברי הקלס שהינך ממטיר כאן ללא משוא פנים, עלולים לגרום לשוטה המצוי לאבד דרכו בין נפתולי השקרים ומבואי הקבס ולשימו אבוד וחסר עונה כחיידק בתוך מעיים, אולם אני ידידי, בקיאותי במסורה היא ללא אח ורע. אכן צקצקיה ופקפקיה מן הדרגה הראשונה. ומן הסוג הירוד והרדוד ביותר אם יותר לי לציין, הגורמים לי לחשוד כי אינך אלא בור ובער. ולא כך מכיר אני אותך. לא אחת היא כי כנראה נפלת קורבן למרקחה מרירה אותה הטעים אותך אותו נוכל נקלה, אותו מכנה אתה מורך ורבך וחולק לו תארי כבוד שלא רק שאינו ראוי להם, אלא שרחוק הוא כמרחק בנימין זאב הרצל מתגלחת טובה. לא טאו, אישי היקר, אותו זיכנפלוץ אינו אלא נפיחה פנאומטית בת חלוף ברוח לדידי. חשוב הוא בעיני כשתן דאשתקד, כקליפת הכלום, כהפך שאין לו תוכנית, בקיאותך וידיעתך את ההיסטוריה עמוקה כמו העלילה הבאה בפרק התכנית השיר שלנו. הרי אותו זיכנפלוץ אינו אלא לץ חסר השכלה ובדיחת הקהיליה המדעית התורן. האם יותר לי לקוות כי שמעת על מעורבותו השנויה במחלוקת בזמן מלחמת סופה במטבח, בה בושלו והועלו על המוקד כמויות זוועה של שרימפים כשרים ושומרי מצוות? לא. מובן שלא. ברי ונהיר לי כי וודאי אתבדה. ומה כבר ניתן לצפות מזולל סיסמאות לתיאבון כדוגמתך, שאינו יודע להבדיל בין אשמאי זקן ושרימפישמי? לא לא, אתה ידידי, לא תדע לזהות את האמת אפילו תקפוץ עליך באמצע הרחוב ותנגוס באחוריך. לא תוכל להבדיל בין דברי טעם לבין שטיח פרסי, ואותו זיכנפלוץ אינו יודע להבדיל בין דברי מסורה צחים וקדושים לבין פגוש משאית מאק משנת 1993. כן, צקצקיה. משום שאותו זיגנהיימרפלוץ, כן כן, אל תתפלא, יודע אני את שמו המלא של בכור סרטן זה, אינו אלא קרקשן דל שפתיים וצקצקן טרקלינים ידוע לשמצה, ואומר לך דבר נוסף ידידי שטוף המוחין וקהה החושין, אינך עושה לעצמך כבוד גדול בכך שהינך מצהיר בפרהסיה על קשריך עם אותה דמות מפוקפקת. הישמר נא פן לא יהיה גורלך כשל אותו מלצר ביש מזל המשרת עדת קניבלים. דברי כפירה לא חסכת מפורום תמים זה, ואף לא הסתפקת ברבע או מחצית אלא את מלוא כובד ליוויתן השטנה כיבדת אותנו. האם נחשב בעיניך כפושטי יד מקבצי נדבות, כי פורש אתה בפנינו משנת כסילים זו מפיו של אותו אוויל חסר קרום מוח וחוליות, אותו שרלטן דמוי עקרב שאין לבטוח בו ודבר זה ידוע ומפורסם פרסום גדול משכבר הימין? לדודתך ציפורה לא היתה כל פאה, אלא כובע נוצות יען. וכמוה, אף אתה נערי הפזיז, תוחב ראשך בחול ומתכחש לאמת ולמציאות, אותה מנסה אני בכל כוחי לתחוב אל התבן אשר בין שתי אוזניך. אך אתה בשלך, כפרד עיקש. תוהה אני ביני לביני אילו עוד דברי פחזות תוסיף להלעיטנו מלוא חופן האפרכסת. חי שבלול האוזן! חי עור התוף! הולך אני בהדרגה ומאבד תקווה כי אי פעם תצלח את ים הערפל בו הינך אבוד, כתיש בן יומו אשר איבד את אימו. תוהה אני עד מתי תתעה כסומא באפלה, מועד ונופל, וחוזר ומועד בבורות אשר מתחת לרגליו כעז עיוורת... כחסילסילון צעיר ופוחז, שהרי רק אתמול נולד הכסיל וללכת לא רגיל. ולסיום, ובנימת פיוס של הדורש בשלומך, אביע שוב מלוא החופניים תקוותי כי תשכיל טאטא השפעתו של פגע רע זה ממחילותיך, נתץ מזבח הכלימה, מחה זכר הקלון ושוב נא אל אחיך, תומכי וסוגדי השרימפ הכשרים, אשר בבעלותם האמת הנצחית. וכל השאר, הרי הוא כתוב בספר שברי השרימפ.
 

בודוקאן

New member
אתם חולים../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

לא תצליחו לשכנע אותי שמוח אנושי נורמלי מסוגל להוציא יצירות כאלה, ועוד בכזה קצב רצחני. לא לא לא. אני מתחילה לדאוג, למה עוד המוח שלכם מסוגל. אתם פשוט מדהימים. קבלו ממני
ענק.
 
למעלה