שים לב שהמורה ביצע יותר מבריח והטלה אחת
הסרטון בעיקר מראה שאין טעם לנסות לעשות בריחים באיטיות על מישהו שמבין אותם טוב ממך. אישית, כמו DYS גם אני מצאתי מספר שגיאות טכניות באופן הביצוע של המנופים בסרטון על ידי התלמיד, וגם ראיתי את ההתחכמויות של המורה שמנצל הבנה טובה יותר של אותם מנופים. דוגמותא לנקודות בעייתיות מבחינה טכנית בביצוע שהודגם בוידיאו, להשקפתי ומיטב ידיעתי- המנוף הראשון בוצע על ידי התלמיד כך שהמנוף מופעל רק על ידי שריר היד האחורית (השריר שמיישר את היד), במצב "אידיאלי למנוף" - כשהזרוע ממוקמת כמעט לאחורי מקבל הטכניקה, השריר שמתנגד למנוף, הוא אותו השריר של מקבל הטכניקה. כמובן שהמורה שם הסתובב וכך הגיע למצב שבו הוא משתף שרירים נוספים שלו בהתנגדות ללטכניקה, בעוד התלמיד מנסה להפעיל רק את אותו השריר. בהזדמנות אחרת, המורה שינה את הזווית כך שהמנוף פעל בכיוון הטבעי של כיפוף היד ולא בזווית אליו (וכך בעצם ביטל את המנוף). אגב, כבר ראיתי הדגמות של מורים שמדגימים נפלאות בתחום הזה, כשהם פשוט מתחמקים ממנוף באופן שנראה פסיבי לחלוטין, כאילו המנוף לא עובד עליהם כלל. למרות שמבחוץ המנוף נראה תקין לחלוטין. בדיעבד (אחרי שהסבירו לי ולמדתי כיצד לעשות זאת לפעמים) הסיפור הוא פשוט הבנה טובה יותר של המנוף רגישות בתחושה אל השגיאות הזעירות ביותר, והעצמתן לכדי ניטרות של המנוף. וכן, אין ספק שאטמי וקוזושי יכולים להקשות מאוד על הביצוע של החמיקה. אמיר