לפונקס-קלוזפין

לללזזז

New member
לפונקס-קלוזפין

הבת שלי-18-התחילה לקבל לאחרונה תרופה זאת-שבוע בערך-הרופא סיפר לי על כל התופעות ליווי ואני מאוד-מאוד מודאגת מההשלכות-אבל פשוט אין לנו ברירה-כבר ניסינו את הריספרדל-סירקוול-זופרקסה-פרפנן-וכל אלה לא ממש עזרו. מי שלוקח תרופה זאת או שלקח בעבר או שהורים יכולים לכתוב-אני רוצה קצת מידע בבקשה או מה שתרצו לספר על המצב שלכם-אני מחפשת גם תמיכה תודה מראש
 

צבינגית

New member
תרופה טובה,

אנטי פסיכוטית. אכן נותנים אותה כאשר תרופות אחרות לא עובדות. יש צורך לעשות בדיקות דם אחת לחודש על מנת לבדוק את רמת כדוריות הדם הלבנות.
 

model77

New member
ממש "תרופה טובה"

האם את לוחצת על הבת לקחת את התרופה או שהיא באמת משתפת פעולה באופן מלא ?
 

מנטרה

New member
תרופה נפלאה שינתה אותי לטובה

הכל השתפר מאז שאני לוקח אותה במקרה שלי לפני הלפונקס לקחתי ריספרדל וזיפרקסה שעשו לי תופעות לוואי
 

לללזזז

New member
תרופה נפלאה שינתה אותי לטובה

תודה על התשובה הרופאים ממש הפחידו אותי אם הסיפור על שינוי כדוריות לבנות בדם ואני נורא נלחצת מזה... כמה זמן אתה לוקח את התרופה? האם זה באמת שיפור משמעותי?האם אין בכלל תופעות לוואי במקרה שלך?
 

מנטרה

New member
לא היו לי תופעות לוואי בכלל

ואני לוקח אותה שנתיים שבהןיש שיפור אדיר בכל
 

לללזזז

New member
לא היו לי תופעות לוואי בכלל

תודה רבה על היתייחסות אני מקווה ומטפללת שקלוזפין תעזור גם לבת שלי
 

מנטרה

New member
קחי בחשבון שאצל כל אחד זה אחרת

אבל תקווי לטוב בברכת בריאות לבתך עם את צריכה עוד עצות אשמח לתת לך
 

אופירA

New member
מנהל
לפונקס ידועה כתרופה מצויינת

הטובה ביותר עבור מחלת הסכיזופרניה. הבעיה המפחידה עם כדוריות הדם לא צריכה להפחיד אותך, כי יש ביקורת קבועה, וברגע שרואים ירידה מסוכנת מפסיקים את התרופה והנזק הפיך. הבעיה האמיתית היא במקרה שהתרופה יעילה ועוזרת, אבל נאלצים להפסיק אותה בגלל הבעיה הפיזית... נקווה שתועיל לכם, ולא יהיו תופעות לוואי, ולא תצטרכו להפסיק.
 

model77

New member
לאופירה...

הייתי רוצה שתסבירי לי בבקשה מדוע לפונקס, לטענתך, היא התרופה "הטובה ביותר" למחלה זו. אף על פי שידוע לי שזו "התחנה האחרונה" בטיפול התרופתי לא ידוע לי כיצד החומר הספציפי הנמצא בתרופה "לפונקס" משפיע בצורה שונה מאשר חומרים אחרים.
 

אופירA

New member
מנהל
מניסיון של משתמשים

שמעתי על לא מעט אנשים שתרופה זו היא היחידה שהועילה להם, לאחר שהאחרות לא הועילו להם. עם זאת, אכן זו התחנה האחרונה בטיפול התרופתי, בגלל תופעת הלוואי הלא קונבנציונאלית של כדוריות הדם, שהיא אכן סכנה, ומחייבת בדיקות דם קבועות ותדירות, שלא קל להתמיד בהן. גם לי לא ידוע כיצד חומר ספציפי משפיע שונה מחומרים אחרים, אבל אני לא נוהגת להתווכח עם עובדות, עם מציאות בשטח... לעיתים קרובות אני רואה פער גדול בין ידע מחקרי ואינטרסים מחקריים לבין מציאות בשטח, ותמיד אני מעדיפה להקשיב ולהתייחס למציאות מאשר למידע המחקרי התלוש ממנה.
 

model77

New member
אין תרופה פסיכיאטרית שהיא

בבחינת "פרה קדושה" וחלק גדול מהן מצריכות בדיקות דם סדירות, קחי למשל את הליתיום, לא רק שהוא מזיק לכליות יש לבדוק באופן סדיר את רמתו בדם. הידעת למשל, כי קלונקס גורם להפרעות בתפקודי כבד וגם בשבילו יש לערוך כל 3 חודשים בדיקות ? כל התרופות האלו הן קטסטרופה מבחינת תופעות הלוואי. השאלה היא, עד לאיזה גבול ניתן להרשות פגיעה בגוף כדי, שלכאורה, נציל את הנפש ? האם ידוע לך על ההבדל ביעילות של לפונקס מול טיפולי ECT ? הבעיה העיקרית שאני מתרעם נגדה הוא שיש נטייה לפסיכיאטרים שלא להסביר היטב את כל ההשלכות של התרופות למינהן על מנת למנוע התנגדות ואני מסופק האם כל אחד נתן באמת הסכמה מדעת לטיפול בתרופות שכאלו, ואני גם שואל, אם יש תרופה שהיא כל כך יעילה וטובה, איך אפשר להסביר את מצבם העגום של כל כך הרבה אנשים שנשארים נכים לכל ימי חייהם חרף השימוש בתרופות "הפלא".
 

אופירA

New member
מנהל
הייתי רוצה לשאול -

מאיזה מחלה אתה סובל, ואיזה ריפוי עזר לך להפסיק לסבול, ואיזו ערובה יש לך שהריפוי שעזר לך יעזור אוטומטית לכל נצרך אחר? אני, למשל, סובלת מאוד מחוסר יציבות במצבי רוח, מתקופות דיכאון ממושכות ומייסרות באופן שאי אפשר לתאר, מחולשת נפש כללית, מחוסר ביטחון, מנוקשות בקווי אישיות ומאין סוף דברים שהמכנה המשותף שלהם הוא המילה "סבל" על כל צורותיה. מה שעזר לי להפסיק לסבול באופן יחסי, זה טיפולים פסיכולוגיים אינסופיים, שגם להם נזק בצד התועלת. זה לא עזר לי להפסיק לסבול לחלוטין, ואין לי ערובה שזה יעזור לאנשים אחרים. התרופות לא הצליחו לעזור לי (ניסיתי בערך את כל התרופות הקיימות מכל הסוגים הקיימים), היו כאלה שפתרו בעיה אחת, אבל הוסיפו אינספור בעיות אחרות, ולכן הרווח הסופי לא היה כדאי. אבל אינני מצטערת על שניסיתי אותן, שמא אחת תצליח לעזור לי - שהרי להרבה אחרים הן עזרו בהחלט, ואני ממליצה לאנשים לנסות אותם, עפ"י ניסיונם של אנשים שהצליח להם. היות שאני מכירה את תהומות הסבל שאפשר להגיע אליהם, אני גם מציעה לאנשים לנסות טיפולים שגורמים לנזקים לכליות, שמצריכים בדיקות דם סדירות, שגורמים להפרעות לתפקודי הכבד ושהם קטסטרופה מבחינת תופעות הלוואי. אני חושבת שהגבול שעדיו ניתן להרשות פגיעה בגוף נמדד ע"י הקריטריון "סבל", שבו לא מבינים הרבה אלו שלא עברו אותו בעוצמה החריפה ביותר שלו. אגב, לידיעתך ולהשכלתך, ECT גרם לי לסבל נורא ולטראומה, לא הועיל כהוא זה נגד הדיכאון, ובכל זאת, אני ממליצה לאנשים לנסותו, כי יש אנשים שזה הציל אותם (רוב האנשים שאני מכירה לא נושעו ממנו, למרות היעילות הידועה שלו - מחקרית ולא עובדתית...). לפונקס, לעומת זאת, לא גרם לי לכ"כ הרבה תופעות לוואי כמו תרופות אחרות, ולא גרם לי לטראומה. הוא הופסק להינתן לי ע"י רופאה ציבורית חסרת אחריות שהחליטה לשחק עם הרכב תרופות שאיזן אותי, וקבעה שהמינון שלו אפסי ולכן לא יעיל. משום מה, לאחר שהפסיקה את המינון הלא יעיל, התדרדר מצבי שהיה עד אז דווקא מאוזן! שוב - טענת המחקר מול העובדות בשטח... לגבי שאלתך כיצד ניתן להסביר את מצבם העגום של האנשים הנותרים נכי נפש - תשובתי היא, שבדיוק באופן שבו ניתן להסביר את כמות הנפטרים מסרטן, למרות שקיבלו טיפולים מעולים נגד סרטן, שאחרים ניצלו מהם והחלימו! האם עובדה זו נראית לך סיבה לטעון שכימותרפיה אינה מומלצת עבור חולי סרטן כי היא גורמת לנזקים נוראים לגופם במהלך הטיפול, וכי היא ממיתה בעצמה, ובכלל אינה מביאה להחלמה וודאית אצל כל הסובלים?... כימותרפיה כמו טיפולים פסיכיאטריים - זה מה שיש, ועם זה ננצח (עד שלא ימציאו משהו יותר טוב).
 

model77

New member
לאופירה...

אני ישיב לך בקרוב על השאלות באמצעות מסר אישי בתפוז.
 

model77

New member
לאופירה...

אני ישיב לך בקרוב על השאלות באמצעות מסר אישי בתפוז.
 

model77

New member
לאופירה...

אני ישיב לך בקרוב על השאלות באמצעות מסר אישי בתפוז.
 

model77

New member
למנהל- מחוק נא את המיותר

שלחתי רק פעם אחת !! (מעצבן)
 
למעלה