תוספים לאמא מיניקה

  • פותח הנושא bisty
  • פורסם בתאריך

bisty

New member
תוספים לאמא מיניקה

לפני שלושה שבועות ילדתי את דניאל בקיסרי חירום, משקל 3240 גר' בשבוע 36+4 - פגות גבולית שכנראה בגללה (ואולי גם בגלל הקיסרי) היה לו גודש בריאות ואירוע מפחיד של הפסקת נשימה בגיל שלושה ימים. טופלנו בפגיה והוא לצערי קיבל במשך שבוע שלושה סוגים של אנטיוביטיקה אך לא חוסן. שוחררנו אחרי שבוע ללא ממצאים
המסכנצ'יק נראה כמו מסננת מכל העירויים ועם קרחות בראש מאותה הסיבה... אבל הכל באמת בסדר
וגם הגדול מתנהג למופת
דניאל ניזון כרגע מהנקה משולבת עם תמ"ל (מחמת הספק לגבי הטיפול שלי בטגרטול) אני לוקחת אומגה 3 וויטמין C. יש עוד משהו שמומלץ לקחת באופן כללי וגם לאור הטיפול האנטיביוטי? (אגב, גם אני קיבלתי בעקבות דלקת בחתך...)
 
מזל טוב!

גם הקטן שלנו דניאל.. קחי ותני לקטן גם פרוביוטיקה טובה - לנו דר ברגר המליץ על פרו ביו בלי אינולין, של קירקמן. בטח ליעקב יש.
 
איך לתת פרוביוטיקה לתינוק

הוסיפי לפורמולה או מרחי על השד. או ערבבי במים וטפטפי/הזריקי ישר לפה. או שימי קצת על האצבע ותני לו. שלי אהב את הטעם (קצת מתקתק). כמות קטנה מאוד מספיקה - אם זיכרוני אינו מטעני, שמינית כמוסה.
 

Revital52

New member
מזל טוב...מזל טוב

שוב אני מאנגליה. ממש מתנצלת על האיחור במזל טוב...לא נכנסתי לפורום זה מספר שבועות . הופתעתי לגלות שכבר ילדת , אני מקווה שדברים מסתדרים עבורך והקטנציק מתפתח יפה. נדהמתי לגלות שמעבר למשותף בעודף מיי שפיר, חיים באנגליה, ניתוח קיסרי יש לנו גם סוג דם שלילי (ובעל עם חיובי) שמחייב חיסון אנטי D ....אני עברתי 4 חיסונים ובדיקת מיי שפיר בהריון האחרון....תמיד חשבתי שיש קשר בין כל אלה לאוטיזם ומצאתי מחקרים תומכים בנושא...מעניין מאוד. הפעם החלטתי שלא להתחסן...נראה מה יהיה... בכל אופן מאחלת רק טוב והמון בריאות ואושר טלי
 
למעלה