עד כמה התערבתם במילוי המנילה

adif11

New member
עד כמה התערבתם במילוי המנילה

ובכלל בבחירות שהילדים עשו ועושים בנושאים צבאיים ?
לבכור בזמנו הוצעו כמה מסלולי לימודי הנדסה+קבע שהיו מביאים אותו לכך שבגיל 29 היה יוצא לאזרחות כקצין , מהנדס מוסמך עם הרבה ניסיון ולאחר שירות צבאי (שבעיננו לפחות) רציני וראוי.
ניגש לכל הבחינות כי נורא ביקשנו. עבר , התקבל וחתם ויתור. לא העזנו לאמר מילה. הערכנו שכיבד את בקשתנו מספיק כדי לגשת לבחינות.
ביקש וקיבל שיבוץ קרבי כלבבו .כיבדנו את בחירתו ותמכנו ככל יכולתנו. (בסוף נשר במהלך הטירונות אבל זה כבר לדיון אחר)
עד כמה אתם הייתם מעורבים ?
 

עלמה alma

New member
מעורבת רק עד כמה שהם בחרו

כל אחד בתורו (אני במספר 2) שאל והתיעץ עד כמה שהתאים לו, מקבל תשובות ותמיכה עד כמה שרוצה, והעיקר-מזכירה לעצמי כל הזמן שזה לגמרי שלהם, זה כרוך במאמץ שלהם שחייב לבוא מתוך מוטיבציה שלהם, ותפקידנו בשלב הבוגר של החיים שלהם הוא בעיקר להתאפק
 

מירי,

New member
להתאפק?

ההתאפקות הכי גדולה שלי היא להגיד 'אתה לא רואה שאני מתאפקת?'
 

מירי,

New member
מעורבת עד הסוף


הכל הלך אצלו הפוך, מכיוון שהוא צעיר ובמיט"ב יושבות חיילות שאסור להן לחשוב ובנוסף עבר ניתוח בסיום י"ב..... עבר צו ראשון באמצע-סוף כיתה י"ב, בכלל לא חשב על כל מיני תפקידים מקצועיים.
מילא מנילה לקרבי, הסכים ללכת ללמוד, אבל הצבא שיבש הכל ועבר לקרבי, רצה עוקץ אבל נפל בגיבוש וממשיך בקרבי.
בשלב הלימודים גם אני מאוד דחפתי עד שהוא אמר לי 'אמא די, אני לא רוצה להלחם עם הצבא', עד הרגע האחרון ניסינו לשכנע אותו לתרום ליחידות שדורשות יותר מחשבה אבל הוא התעקש...
כרגע הוא מרוצה.
&nbsp
הצעיר עכשיו ממש בהתחלה, אצלו המצב הוא הפוך, בינתיים הצבא כבר מוציא לו את המיץ והוא יעשה הכל כדי להמשיך לשחק כדורסל, אני כבר מנסה לחפור ולנסות למצוא דרכים לשכנע אותו לעשות שרות עם לפחות קצת משמעות

&nbsp
 

r i n i

New member
עזרנו ברמה האדמיניסטרטיבית

הבכור, פרופיל 97 מילא מנילה קרבית, התחיל עתודה, הפסיק אחרי 3 סמסטרים ועשה שירות קרבי, רצה חובלים, הצבא השאיר אותו ב"ירוקים".
מס' 2, פרופיל 97, מילא מנילה קרבית ובמקביל התחיל מיונים למודיעין, עשה שנת שירות, הצבא רצה אותו בחובלים, הוא סירב, יצא ליום סיירות ולא התקבל למה שרצה, הצבא שוב אמר חובלים, הוא עדיין סירב. ממודיעין התייאש בגלל המיונים המתישים ואחרי שהגיע פעמיים לתל אביב והתברר שטעו ביום הוא נטש אותם לטובת שירות מאתגר ומיוחד - קרבי!
המתבגר , פרופיל 82, מילא מנילה קרבית (מג"ב במקום הראשון...) ואז בתחילת י"ב החליט שהוא רוצה להמשיך בתחום המחשבים ונרשם למסלול י"ג-י"ד. אמנם לא דרך הצבא אלא במימון מלא שלנו, מה שאומר שלכאורה הצבא יכול לשבץ אותו היכן שרוצה אבל אנחנו מאמינים שאם הצבא אישר את הדחיה אז אולי שווה להם לקבל אותו הנדסאי.
לא התערבנו בבחירות של אף אחד מהם, ייעצנו, אמרנו את דעתנו ונתנו חופש פעולה.
 
למעלה