מצביעים למתכון המנצח

עוגיות שוקולד צ'יפס מעולות (ל"עוגיונט")

עוגיות שוקולד צ'יפס מעולות החומרים הדרושים: 225 גר' סוכר 100 גר' סוכר חום כהה 200 גר' חמאה רכה 2 ביצים 280 גר' קמח קורט מלח כפית אבקת אפייה כפית סודה לשתיה 80 גר' קוואקר מהיר הכנה (כן!) 150 גר' שוקולד צ'יפס לבן איכותי 200 גר' שוקולד צ'יפס מריר איכותי ההכנה: מתחילים להקרים את שני סוגי הסוכר ביחד עם החמאה הרכה. מקציפים יחד בעזרת וו גיטרה עד שמתקבלת תערובת תפוחה ואוורירית. מוסיפים את הביצים אחת אחת, תוך ניקוי דפנות הקערה בין הוספה להוספה. ממשיכים להקרים שתי דקות נוספות. מוסיפים את יתר החומרים, ומעבדים את התערובת רק עד שמתקבל גוש בצק דביק. את גוש הבצק נעביר לקירור לחצי שעה. לאחר שהבצק התמצק מעט, מגלגלים עוגיות קטנות ומסדרים בתבניות האפייה. אופים ב180 מעלות כ10-12 דק'. מתאפקים לא לגעת בעוגיות הרותחות. זה קשה, אבל אפשרי. מאפסנים בקופסא סגורה *** א ני עובדת עם כף גלידה קפיצית. מאד נוח ומזרז את תהליך העבודה.
 
פילו אגוזים \ מקור המתכון מיקי שמו

עוגיות פילו פריכות במילוי אגוזים וקינמון העוגיות המתפצחות הללו, עם הצליל שעושה נחמד באוזן, הן ארוחת הבוקר הקבועה של מיקי, לצד כוס קפה. אם תחליטו על נוהג דומה, שריינו בצד כמה שעות מכון כושר - העוגיות ממכרות !!! לבצק: חבילת עלי פילו מופשרים 150 גרם חמאה מומסת למלית: 3 כוסות אגוזי מלך קצוצים דק 1 כוס סוכר 2 כפיות קינמון לקישוט: אבקת סוכר מערבבים את חומרי המלית בקערה. מחממים תנור ל-180 מעלות ומרפדים 2 תבניות בנייר אפייה. מניחים זוג עלי פילו זה על גבי זה על משטח עבודה, כשצידם הרחב כלפיכם. מברישים בחמאה המומסת. מניחים עליהם עוד זוג עלי פילו וחוזרים על הפעולה. מפזרים רבע מכמות המלית בפס לרוחב העלים, במרחק 5 ס”מ מהקצה הקרוב אליכם, ומגלגלים לגליל. מברישים בעוד מעט חמאה מומסת. חוזרים על הפעולה עם כל עלי הפילו הנוספים ויתרת המלית. (המלית מספיקה ל-4 רולדות). מניחים את גלילי הפילו בתבנית, וחותכים לעוגיות ברוחב 2 ס”מ בעזרת סכין משונן. אופים כ-27 דקות עד הזהבה. לקישוט, בוזקים מעל אבקת סוכר. העוגיות נשמרות 10 ימים בצנצנת אטומה בטמפ’ החדר.
 
בראוני ממולאים עוגיות אוריאו של אמא לחייל טרי

כבר 5 ימים חייל
חיפשתי לי פורום מתאים שבו יבינו מה שעובר עלי אז מצאתיגם את הפורום שלכם וגם אפשרות לשתף באהבה גדולה נוספת שלי
החומרים הדרושים להכנה של 24 יחידות 100 גרם שוקולד מריר 100 גרם חמאה 1/2 כוס סוכר 2 ביצים 1/2 כוס קמח רגיל (לא תופח!) 300 גרם עוגיות OREO (חבילה וחצי) או כל עוגיה עגולה אחרת. כלים ואביזרים: תבנית שקעים, מנג'טים. אופן ההכנה: 1. מעל להבה לא גדולה מניחים סיר עם שוקולד מריר (שאותו שוברים לקוביות) וחמאה (שאותה חותכים לחתיכות) וממיסים תוך כדי עירבוב. 2. כשנוצרת בלילת שוקולד אחידה מוסיפים את הסוכר וממשיכים לערבב עד שהסוכר נמס, חשוב לערבב כדי שהשוקולד לא יישרף. 3. מורידים מהאש, מוסיפים את הביצים אחת אחת ומיד טורפים אותן פנימה לתוך הבלילה. היות והבלילה חמה חשוב לערבב היטב ומיד כדי שלא יווצרו לנו חתיכות חביתה בתוך השוקולד. 4. מוסיפים את הקמח ושוב מערבבים עד לקבלת בלילה אחידה. בלילת הבראוניז מוכנה. 5. מרפדים תבנית שקעים במנג'טים. 6. טובלים כל עוגיה בבלילת הבראוניז, תשתמשו במה שנח לכם, כף, מזלג, מלקחיים, שילוב ביניהם, קחו בחשבון שבכל מקרה, לא משנה מה תעשו תצטרכו להיעזר באצבעות, זה מלכלך ומותר ללקק אפילו רצוי. 7. מניחים כל עוגיה בתוך מנג'ט בתבנית ואופים בחום של 180 מעלות כ 10-12 דקות, היזהרו מאד מאפית יתר! 8. מניחים על רשת לצינון וכשהן מתקררות מקלפים בעדינות את המנג'ט, תקלפו את המנג'טים רק אחרי שהעוגיות מצטננות היות ואם תנסו לעשות זאת כשהן חמות הבראוני נדבק למנג'ט. אפשר לאחסן בקופסא סגורה, אין צורך בקירור. כגיוון ניתן לחמם כל עוגיה 20-30 שניות במיקרוגל לפני האכילה, הן מתרככות וזה יוצא מעולה.
 
למעלה