מצביעים למתכון המנצח

miraran

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif שיגעון בהצלחה

 

BEAUTY האחת

New member
עוגיות טריפל שוקולד פאדג`

שוקולד ושוקולד צ`יפס בעוגיה עוד שוקולד במילוי הכל ביחד ארוז בעוגיות שוקולדיות עוצמתיות לחלוטין לאוהבי השוקולד המוחלטים והנועזים. עוגיות טריפל שוקולד פאדג` כמות כ- 20 עוגיות כפולות מרכיבים 350 גרם שוקולד מריר 60% 60 גרם חמאה חתוכה לקוביות 3 ביצים גדולות בטמפרטורת החדר 1 כוס + 2 כפות סוכר (230 גרם) 1 כף אבקת נס קפה 2 כפיות תמצית וניל איכותית 6 כפות קמח לבן (50 גרם) ¾ כפית א. אפיה ¼ כפית מלח 1 ½ כוסות שוקולד צ`יפס מריר (200 גרם) 1 כוס פקאן קלויים וקצוצים דק (אני שמתי חלק פקאנים וחלק פקאן סיני כי זה מה שהיה בנמצא ויצא מעולה) גנאש למילוי 170 גרם שוקולד מריר שבור לקוביות ¾ כוס שמנת מתוקה אופן הכנת התענוג: לחמם תנור ל- 175 מעלות עוגיות להמיס חמאה ושוקולד במיקרו 30 שניות לערבב עד המסה אם צריך להוסיף זמן ולערבב עד התמוססות מלאה. להעביר את השוקולד חמאה המומסים לקערה ולהוסיף ביצים – סוכר – נס קפה ווניל לערבב במטרפה עד אחידות. בקערה נוספת לערבב יבשים – קמח – א.אפיה ומלח להוסיף לבלילת השוקולד ולערבב עד מרקם אחיד, עכשיו להוסיף – שוקולד צ`יפס ופקאנים. לסגור הקערה בניילון נצמד ולהכניס למקרר עד שהעיסה תהיה קשה למדי, לכמה שעות או ללילה. בנתיים מכינים גנאש להמיס יחד שמנת מתוקה ושוקולד במיקרו 30 שניות ולערבב עד המסה מוחלטת. להניח בצד לקירור, לכסות בניילון נצמד להכניס למקרר להתייצבות עד שיהיה סמיך מספיק כמו ממרח קשיח מעט . ניתן להכין שעתיים עד יומיים מראש . כשרוצים לאפות את העוגיות (זה יכול להיות גם למחרת)מוציאים את הקערה עם הבצק ,לוקחים כל פעם כמות של כף מגלגלים בידיים לכדור בגודל אגוז גדול מניחים את הכדורים בתבנית ומשטחים כל אחד עם היד לגובה של חצי ס"מ בערך. לאפות עד שהן לא נראות רטובות בשכבה העליונה וכשהן נסדקות מעט ומורגש מעטה דק ופריך מלעלה בערך 10 דקות. להזהר לא לאפות אפיית יתר כדי לא לייבשן . גם אם הן נראות מאוד רכות מבפנים זה בסדר לא להבהל הן מתקשות כשמתקררות . להוציא את התבנית מהתנור להניח לקירור מוחלט ,לא לגעת ולא להוציאן לפני שהתקרררו לגמרי. אחרי שהן קרות ויציבות להוציא את המילוי גנאש מהמקרר (אם המילוי מרגיש קשה מדי ניתן לחמם במיקרו 5 עד 10 שניות לריכוך) למרוח על חצי מכמות העוגיות כפית גדושה (אני זילפתי משקית זילוף ,ממליצה מאוד נוח וכייפי)מהמילוי ולכסות כל אחת עם עוגיה נוספת ללחוץ מעט לסנדוויץ`? לנגוס ולנסוק למחוזות אחרים . http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1692474
 

veredm2

New member
../images/Emo13.gifעוגיות חלבה מ-ע-ו-ל-ו-ת!!!

אני מבטיחה שמי שמכין אותן, פשוט לא יפסיק ללקק את האצבעות. המתכון במקורו הממש ראשוני מבני סיידא, אך לאחר כמה נסיונות חוזרים, שיניתי אותו (יש שינויים בחום האפייה, בכמות הטחינה הגולמית ובאופן ההכנה- אני ממליצה על סבלאג'= הכנת בצק פריך עם חמאה קרה במעבד המזון,)לטעמי ויצא מעולה! מחממים תנור ל- 160 מעלות טורבו. במעבד מזון עם להב שמים 3 כוסות קמח, 1 שקית אבקת אפייה (12 גרם), 1 כוס סוכר, 200 גרם חמאה קרה ישר מהמקרר. מעבדים בפולסים לפירורים ומוסיפים כוס ורבע טחינה גולמית. (לא עם תבלינים, כן? :) ), מעבדים עד לקבלת בצק חלק- אם צריך, מעבדים מעט ביד . אני מגלגלת את הבצק לנקניק ארוך ועם סכין חותכת לחתיכות שוות. ומכל חתיכה יוצרת עיגול ופוחסת אותו מעט. יוצאים כ- 45 עיגולים= עוגיות. אופים 20 דקות או עד שרואים פיצוצים בעוגיות כמו בתמונה והעוגיות ממש מתחילות להזהיב. הן צריכות להיות לבנות ברובן. מוציאים ומצננים. לא לגעת עד שמצטננות לחלוטין. תיהנו!!! פשוט אי אפשר להפסיק לאכול!
 

haimlevi123

New member
הננננננננננננננה זה בא

מצרכים 2 חבילות שוקולד מריר חבילת חמאה (200ג') 3 ביצים שלמות 1/2 1 כוסות סוכר 3/4 כוס קמח חופן אגוזי מלך קצוצים גס חופן צימוקים 1/2חבילת שוקולד לבן 1 נייר פרגמנט 1 תבנית 22 מרובעת/ מלבנית אופן ההכנה 1. מחממים תנור ל-180 מעלות. 2. ממיסים את השוקולד המריר עם החמאה (אפשר בסיר או במיקרוגל). 3. מערבלים במהירות נמוכה את הביצים והסוכר עד לקבלת מרקם קרמי. מוסיפים לתערובת הביצים את השוקולד והקמח, מעלים מעט את המהירות ומערבלים עד לקבלת מרקם אחיד. 4. שוברים את השוקולד לקוביות. ומוסיפים לתערובת המוכנה(שהתקררה בינתיים) 5. משמנים את נייר הפרגמנט ומסדרים בתבנית. שופכים את התערובת ומחליקים לגובה שווה. 6. חצי שעה בתנור.לא לדאוג העוגה אמורה להיות מעט לחה(בראוניז). להוציא מהתנור ולתת להתקרר. 7. מוציאים עם נייר הפרגמנט מהתבנית וחותכים לקוביות 8.לעטוף ולשלוח עם הילדים (מבטיח שהם יחזרו הבייתה כל שבוע )
 
למעלה