מצביעים למתכון המנצח

../images/Emo238.gif רוצים לשמח את החיילים שלנו? ../images/Emo71.gif

כולנו יודעים שחיילים הם עם רעב, ואין כמו משלוח מתוק בשביל לחמם את הלב בימים הקרים שעוברים עליהם בשטח. פורום "הורים לחיילים", בשיתוף החנות "סו-שף", מזמינים אתכם להעלות את מתכון עוגיות מנצח ואולי לזכות בפרסים מדהימים!
אז מה עושים?
החל מהיום ועד ל-13.02 בשעה 12:00 נזמין אתכם להעלות לשרשור זה מתכוני עוגיות שאפשר לשלוח לחיילים שלנו. חשוב שהמתכון שאתם מעלים יהיה עמיד מספיק בשביל לשרוד משלוח.
מתוך המתכונים שתעלו, אנו נבחר בשניים שיזכו את הגולשים שהעלו אותם בתלושי קנייה בחנות סו-שף:
מקום ראשון - 800 ש"ח לקנייה בחנות המקוונת
מקום שני - 500 ש"ח לקנייה בחנות המקוונת
המתכון שיוצע ע"י הזוכה במקום הראשון יודפס על גלויות שיפרסמו את הפורום ויחולקו להורים.
ו-ב-נ-ו-ס-ף – בין התאריכים 13-16.02 בשעה 12:00 תוזמנו להצביע עבור המתכון שהכי אהבתם, על גבי שרשור התחרות (לכן שמרו עליו נקי ככל האפשר מתגובות לא רלוונטיות!)
הגולש שיקבל את מספר ההצבעות הגבוה ביותר ותעמוד בכללי התחרות יקבל את תואר "חביב הקהל" ויזכה ב200 ש"ח לקנייה בחנות המקוונת! שימו לב: הזוכים יקבלו קוד אותו עליהם להזין באתר החנות.
אנא עיינו בתקנון התחרות לפרטים נוספים וכללי התחרות המלא
http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1893769
פרטים נוספים על החנות סו-שף
סו שף - הבית של הבשלנים גם באינטרנט. תנסו את זה בבית! אתר סו-שף נבנה כחנות קונספט ענקית, כוללת מגוון של אלפי מוצרים איכותיים למטבח, במחירים המשתלמים ביותר ובזמינות גבוהה ביותר, ישירות ממלאי היבואן. כל לקוח חובב בישול ואפייה, יוכל למצוא באתר פתרון מושלם לצרכיו הקולינריים ומתנות ייחודיות לקרוב או לחבר. גם אלו שאינם נמנים על אוהבי הבישול והאפייה, לא יישארו אדישים למבחר הייחודי והאיכותי של הכלים והאביזרים למטבח, המוצעים באתר האינטרנט של סושף. בנוסף לדגש על העיצוב וחווית המשתמש באתר, יישמנו מערכת נוחה לניווט והתמצאות, עתירת מידע אודות המוצרים עצמם, תיאורים מקיפים ותמונות נלוות, הוראות שימוש ותחזוקה. המערכת מאפשרת לכם לבדוק זמינות במלאי ולמנוע הזמנת מוצרים שאזלו. בין מותגי הבית תוכלו למצוא: www.woll-cookware.co.il www.yaxell.co.il www.kuhnrikon.ch www.polder.com www.emsa.de ועכשיו חדש בישראל "אופים בבית - קונדיטוריה מקצועית אצלכם במטבח" - תבניות סילבר הנודייז: תבניות אפיה מקצועיות באיכות הגבוהה ביותר, עמידות בשימוש ממושך ואף באפייה מסחרית. סילבר הנודייז הוא הגימור ההולם ביותר לאפייה, ולכן תבניות הסילבר הנודייז מהוות את עמוד השדרה של היצע תבניות האפייה שלנו, והן תבניות הבחירה של האופים המקצועיים וחובבי האפייה. לאתר החנות: http://www.suchef.co.il/
 

ל י ת י1

New member
איזה יופי../images/Emo9.gif

רק לא ברור לי - האם אני אמורה להצביע למתכון בלי לטעום? לא מצביעה אם לא מקבלת דוגמיות לטעימה
האם הזוכה תידרש לקבל את אישורו של טירקל לזכיה? כי טירקל יהיה עסוק מאוד בימים הקרובים
 

net the jet

New member
אורחת( ואמא לחיילת ואוטוטו עוד אחת ) עם מתכון

לעוגיות שיבולת שועל במשך 7 חודשים בערך, סיפקתי עוגיות לבת הגדולה שהיתה בשתי קורסים.... בשלב מסוים החבר'ה התחילו עם בקשות.. רוצים את העוגיות ההן.... החומות, הלבנות, אילו עם ה.... אז היו עוגיות שדי ניצחו בכמות הבקשות החוזרות... אילו: עוגיות שיבולת שועל ושוקולד לחמם תנור ל 180 מהכמות הזו יוצאות בערך 60-70 עוגיות. 100 גר חמאה כוס סוכר לבן כוס סוכר חום ביצה כפית וניל 100 גר שוקולד חלב מומס 2 כוסות קמח כפית אבקת אפיה 2 כוסות שיבולת שועל 2-3 כפות חלב 150 גר שוקולד מריר קצוץ להקציף חמאה עם סוכר להוסיף ביצה ווניל להוסיף שוקולד חלב מומס להוסיף קמח ואבקת אפיה להוסיף חלב להוסיף שוקולד קצוץ להניח גוש עם כף ( שוב, אני משתמשת בכף גלידה ) על תבנית עם נייר אפיה לאפות בסביבות 15 דקות עד שמזהיב. לתת להן להתקרר , ואז הן מתייצבות
 

hilfcook2011

New member
עוגיות טחינה וסילן לחיילים באהבה

שמחה מאוד לתת לכם מתכון נפלא לעוגיות טחינה וסילן עם ריבת חלב, להכנה לחיילים. העוגיות טעימות מאוד,משביעות ומחזיקות מעמד כשהן סגורות היטב. |המצרכים 3 וחצי כוסות קמח 3/4 כוס א.סוכר 200 גר' חמאה חתוכה לקוביות 1 גביע שמנת חמוצה חצי כפית אבקת אפיה אופן הכנת הבצק: במעבד מזון שמים את כל מרכיבי הבצק ומעבדים לבצק חלק. לכסות את הבצק בניילון נצמד ולהכניס למקרר לפחות לחצי שעה. החומרים למילוי: 1 כוס טחינה גולמית 1 כוס סילאן כוס וחצי ריבת חלב כוס וחצי אגוזי מלך קצוצים ההכנה מחלקים את כדור הבצק לשלושה חלקים. מקמחים מעט את משטח העבודה ומרדדים כל חלק למלבן באורך של כ- 30 ס"מ. עובי הבצק כחצי סנטימטר. מורחים שליש מכמות הטחינה ושליש מכמות הסילן וריבת החלב, מפזרים את האגוזים הקצוצים. מקפלים קיפול קטן בקצוות ומגלגלים בזהירות לגליל מניחים את הגלילים בתבנית מרופדת בנייר אפיה וחורצים בסכין חריצים לא עמוקים מידי, ברווחים של כחמישה סנטימטרים זה מזה. אופים בחום של 180 מעלות עד שהעוגות מזהיבות. מצננים וחותכים את העוגיות בחתכים שסימנו קודם לכן.בוזקים אבקת סוכר מעל ושומרים בכלי אטום. בתאבון ובאהבה דגנית (אמא לחייל אחד משוחרר ולחייל שני בעתיד).
 

du231

New member
אומנם אני לא הורה אבל כן יש לי אח חייל

ואני יותר קטן ממנו אבל אני דאוג לו ומכין לו כול בשבועיים שהוא הולך לצבא (שבוע שבוע הוא עושה) אני מצייד אותו בשני קופסאות אחד של שוקו ציפס אחד של עוגיות מושלגות יוצא מעולה נשאר לו לשבוע גם לו וגם לחברים נתחיל עם המתכון הראשון עוגיות שוקו ציפס ממש ממש טעימות ונשמרות מעולה למתכון צריך: 2 כוסות קמח 1/2 כפית אבקת סודה לשתייה 1/2 כפית מלח 150 גרם חמאה /מחמאה שהיא רכה כוס סוכר חום דחוסה 1/2 כוס סוכר לבן ביצה אחת + חלמון (הצהוב) 2 כוסות שוקולד צ'יפס (עכשיו פה אפשר לגוון אפשר חצי מריר חצי לבן אפשר רק לבן אפשר מריר איכותי (רצוי אפילו) אז ללכת על מה שבא לכם) מתחילים: מקציפים במיקסר עם וו גיטרה חמאה עם שני סוגי הסוכר לתערובת אוורירית בערך 5 דקות. בינתיים מכינים קערה עם קמח מלח ואבקת סודה לשתייה מערבבים קצת ומניחים בצד. אחרי שהקצפתם את החמאה עם הסוכר במשך 5 דקות וניקיתם את הדפנות מוסיפים את הביצה עם החלמון וממשיכים את פעולת המיקסר לעוד 2 דקות אחרי זה עוד פעם מפסיקים ומנקים את הדפנות של הקערה וגם את התחתית .להוסיף את החומרים היבשים ( הקמח מלח ואבקת סודה לשתייה ) ונותנים ערבוב כמה שיותר קצר רק עד שכל החומרים היבשים יטמעו בתערובת. משהו אחרון שזה המרכיב של כול העוגיות האלה זה השוקולד צ'יפס מוסיפים את השוקולד ונותנים ממש עוד ערבוב ממש קצר ומפסיקים את המיקסר. מחממים את התנור ל 180 מעלות ומכינים תבנית עם נייר אפייה (לפעמיים צריך שניים ) עכשיו זה הזמן לקרוא לילדים או לחבר ככה שהייה יותר מהר לעשות את זה או סתם כדאי לעביר את הזמן ומתחילים לגלל לכדורים בערך כמו כדור פינג פונג אבל הכי חשוב שכול הכדורים היו בגודל אחיד. מניחים בתבנית אבל עם מרווחים כי הכדורים עוד משתטחים במהלך האפייה. אחרי שכול המגש מלא מכניסים לתנור שחם כבר ל 15 דקות או עד שעוגיות מתחילות להזהיב ומוצאים (זהירות לא לייבש את העוגיות ולא לגעת בהם לתת להם זמן להתקרר). מאחסנים בקופסא מחבאים אותם טוב טוב בתיק שלא יגמור אותם לפני שהוא יגיע לבסיס ואומרים לו בהצלחה
 

du231

New member
ועוד מתכון שאני מצייד את אח שלי שהוא הולך

לצבא זה עוגיות שוקולד מושלגות מה צריך למתכון: 200 גרם שוקולד 2 ביצים 30 גרם חמאה/מחמאה אני עושה מחמאה יוצא סוף הדרך חלמון 1 170 גרם קמח (כוס + 3כפות) כפית אבקת אפייה קורט מלח 1/2 כוס סוכר מי שרוצה גם מוזמן גם תמצית וניל ולצפוי אבקת סוכר אז נתחיל להכין שמים בקערה שמתאימה למיקרו שוקולד וחמאה וממיסים כול פעם 30 שניות מערבבים ומחזירים למיקרו זה בערך 3-4 סיבובים עד שזה נמס אבל זהירות לשרוף את השוקולד אז אפילו שזה לא נראה נמס לערבב את זה במיוחד את התחתית ונמשיך אחרי שהשוקולד נמס מתחילים שמים במיקסר (אפשר ידני ואפשר מקצועי) את הביצים והחלמון (ומי שרוצה גם את הווניל ) ו את הסוכר מקצפים בערך5-8 דקות עד שקצת התערובות תופחת אחרי שהקצפתם את הביצים מוסיפים את השוקולד ונותנים עוד ערבוב גם זה בערך 2 דקות ואחרי שזה מוכן מערבבים את הקמח עם האבקת אפייה (אני מכיר הרבה אנשים שחושבים שאפשר להחליף את הקמח ואבקת אפייה ב קמח תופח במתכון הזה לא עושים את זה וזה חשוב אז תשימו לב) אחרי שערבבתם את הקמח ואבקת אפייה מנפים אותם וזה חשוב זה עושה שתי פעולות 1.זה מונע גושים שיש בקמח ומאוורר את הקמח 2.גם בעניין של כשרות כה אני תמיד מנפה את הקמח ולא פעם מצאתי שם נמלים חיות אז תשימו לב את הקמח המנופה שופכים לתערובת הביצים עם השוקולד ונותנים ערבוב עד שהקמח נבלע ולא יותר בגלל שעם תמשיכו לערבב יצא לכם עוגיות חנק ולא טעימות אחרי שסימנו לערבב מעבירים לקערה או לתבנית חד פעמית מכסים בניילון נצמד ומעבירים את זה למקפיא ל שעתיים עכשיו יש קצת זמן לשטוף כלים וקצת לנוח עברו שעתיים זה הזמן לקרוא לילדים זה באמת כיף גם לילדים וגם ל אימא או אבא אני בעצמי ילד אז בשבילי זה טרפיה אני מסוגל לשבת שעות ככה ולגלגל מוצאים את השוקולד מהמקפיא ומתחילם לגלגל לא לכדור קטן מידי וגם לא לגדול מידי ועם אתם רואים שהשוקולד קצת מתחיל לנמס מחזירם למקפיא לעוד 5 דקות וממשיכים כרגיל אחרי שגלגלנו את הכול זה הזמן לגלגל באבקת סוכר עכשיו מתחיל השלב שצריכם להיות זריזים ככול שמתעכבים יותר האבקת סוכר נבלעת בכדורים ואז אחרי האפייה לא יצאו לכם יפים אז יש שתי דברים לעשות בעניין או לגלגל בסוכר רגיל ואז באבקת סוכר ואז יצא לכם ציפוי לבן חזק מאוד או שתעבדו מהר כדאי שתכניסו את זה לתנור בזריזות אחרי שכול הכדורים מצופים באבקת סוכר מכנסים לתנור שחומם מראש ל 180 ל שבע דקות בדיוק אבל בדיוק הם אמורים לצאת מאוד רכות ושבירות אז לא לגעת בהם אז שהם מתקררים טוב ככה איזה חצי שעה על התבנית או יותר והם יתקשו בחזרה אז זה מאוד חשבו וקריטי איך שעבר שבע דקות ולא שנייה יותר להוציא מהתנור ולא לגעת ואז לעביר לקופסא ולשמור במקרר (עם תטעמו לפני הקירור הם לא משהו אבל אחרי הקירור הם יצאו טעימות שחבל על הזמן)
 

BEAUTY האחת

New member
עוגיות חמאה מושלגות עם קוקוס וניחוח תפוזים

עוגיות בניחוח תפוזים מרענן עוגיות נפלאות וממכרות בטעמן התפוזי המיוחד ובשילוב קוקוס. מזהירה !!!!!! הן מהסוג הממכר . עוגיות מושלגות בטעם וניחוח תפוזי וקוקוסי משגע ציוד : תבנית התנור מרופדת בנייר אפיהה המתכון מניב : 36 עוגיות רכיבי התענוג התפוזי : לבצק: 1/4 1 כוסות פתיתי קוקוס קלוי (הסבר בהמשך) 230 גרם חמאה רכה 1/2 כוס אבקת סוכר 1/2 1 כפיות תמצית וניל משובחת 3/4 כפית תמצית קוקוס טובה 1/4 2 כוסות קמח גרידת תפוז מ-2 תפוזים (כן לא להתעצל לגרד ולגרד זה סוד הטעם הנפלא ) 1/4 כפית מלח לציפוי המושלג : 100 גרם (1 שקית) אבקת סוכר אופן רקיחת הקסם: מחממים תנור ל- 170-175 מעלות קולים את הקוקוס : מניחים את הקוקוס במחבת מעל אש בינונית תוך כדי ערבוב בכף עץ עד שמזהיב ,בערך 12 דקות מניחים לצינון. הכנת הבצק: בקערת המיקסר מקרימים חמאה ו1/2 כוס א.סוכר ותמציות עד אווריריות. מוסיפים קמח ,גרידת תפוז ומלח ומערבבים מעט עד הטמעה . מוסיפים קוקוס ומערבבים עד אחידות . אם הבצק מרגיש לכם רך מדי לעבודה אז להכניס למקרר לשעה אפשר גם להכין את הבצק בלילה ללכת לישון ולמחרת פשוט לגלג עוגיות ולאפות . מכדררים כדורונים בגודל אחיד בקוטר של בערך 2-3 ס"מ אופים עד הזהבה בשוליים בערך 18 דקות מוציאים ומצננים מפזרים את אבקת הסוכר של הציפוי בצלחת רחבה ומגלגלים כל עוגייה בסוכר מאחסנים בקופסה אטומה וזוללים . http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1866810
 

BEAUTY האחת

New member
קינמוניות - עוגיות נימוחות מצופות סוכר וקינמו

אוי איזה עוגיות מדהימות כל כך נימוחות והריח שנודד מהתנור בכל הבית אוחחח חייבים לנסות . קינמוניות - עוגיות נימוחות מצופות סוכר וקינמון ציוד : תבנית של התנור מרופדת בנייר אפיה . כמות : בערך 28 עוגיות מצרכים: שימו לב תיקון : במקום אבקת טרטר אפשר להשתמש בטיפת חומץ או לימון ואין צורך ב-א.אפיה . קבוצה א` 1/2 1 כוס קמח 1 כפית קרם טרטר (מגיע באבקה ניתן להשיג בחנויות המתמחות)אפשרי במקום טיפת חומץ או מיץ לימון . 1/2 כפית א.סודה 1/4 כפית מלח קבוצה ב` 120 גרם חמאה (יקירים תשקיעו כבר במאזניים למטבח - לא השקעה גדולה ועושה חיים קלים) 3/4 כוס סוכר - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 1 ביצה לציפוי: 1/4 כוס סוכר 2 כפות קינמון הכנה לחמם תנור ל- 190 מעלות מערבבים בקערה את קבוצה א` ומניחים בצד. במיקסר וו גיטרה מקרימים חמאה וסוכר במהירות בינונית בערך 2 דקות . מוסיפים ביצה וממשיכים לערבל עד אחידות. מוסיפים את קבוצה א` ומערבבים עד אחידות. בקערה או בצלחת עמוקה לערבב את חומרי הציפוי . לכדרר לכדורונים את בצק העוגיות לגלגל כל כדורון בתוך תערובת הציפוי עד כיסוי . להניח בתבנית אפיה במרחק אחת מהשניה של לפחות 3 ס"מ ,הן די מתרחבות באפייה . לשטח מעט כל כדורון בעזרת שורש האגודל . לאפות כ- 10 דקות עד שמתחילות להסדק להזהר מאפיית יתר הן יהיו קשות ולא פריכות.(לא לאפות בטורבו) לא להרתע אם הן נראות לכם טיפה רכות זה בסדר ,הן יתייצבו בצינון. ולהתענג..... http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?Entryid=1568021
 
למעלה