עבודה בקיבוץ

עבודה בקיבוץ

היי, אנחנו שני חברים, בני 22, אחרי צבא. אנחנו מאוד נשמח להשתלב בקיבוץ אחרי הלימודים באוניברסיטה, אבל עד אז החלטנו לבוא ולעבוד לכמה חודשים בקיבוץ בצפון, כשהרעיון הוא בעיקר לראות איך נראים החיים בקיבוץ. מישהו מכיר קיבוץ שמחפשים בו עובדים? רוב הקיבוצים שהתקשרו אליהם אמרו שהם בקושי מוצאים עבודה לבני הקיבוץ. הרעיון ריאלי בכלל? המון תודה מראש..
 

Nipiy

New member
הרעיון ריאלי..גם הביצוע..רק צריך לחפש

עם כמה קיבוצים יצרת קשר? המון רוצים עבודה בקיבוצים בצפון, אבל יש גם הרבה קיבוצים בדרום. אני יכול להפנות אותך לאתר הקיבוצים ( http://www.kibbutz.org.il/ ) בתפריט למעלה בצד שמאל יש את "לוחות" שם תוכל לברר על משרות בקיבוצים.
 
עבודה בקיבוץ

איך נראים החיים בקיבוץ? כל קיבוץ והחיים שלו. בשנים האחרונות קיבוצים רבים עוברים תהליך חברתי-כלכלי של הפרטה, לכן הנוף הקיבוצי המקומי משתנה מיום ליום ואין קיבוץ דומה לשני. נכון שישנם דברים שכלפי חוץ ממשיכים להיראות אותו הדבר, כמו האווירה הפסטוראלית, הילדים עם אופניים שמסתובבים חופשי ועוד... אבל לא בכל קיבוץ יהיה חדר אוכל או שרותי מכבסה. אני ממליצה לכם לחפש קיבוץ לפי מפעליו, כי ככל שלקיבוץ אמצעי יצור גדולים, כך גדל הסיכוי למצוא בו מגורים ועבודה, לפי היכרותי קיבוצים ליד המכללה אזורית כינרת ( עמק הירדן) ערוכים לקליטת צעירים זמניים. אני חושבת שהרעיון שלכם מקסים, אפשרי ואף רצוי מאוד כי היום החברה הקיבוצית המשתנה מציעה לצעירים אופציות שילוב התואמות את רוח התקופה.
 
למעלה