"מדריך לניקוי תקליטים באופן ידני "

Croc

New member
גם אני השתכנעתי...........

רק מכונה !!! והכי טוב - מכונה של פורמן
 

boazj

New member
גם אני השתכנעתי

נשאר עם CD ים, עד שהאינטרנט יחליף את כולם ...
 

AdiX

New member
יש לי מכונה

בשנים האחרונות חלק הארי של המוזיקה שאני שומע הוא מתקליטים ביד שניה. לפני כשנה רכשתי מכונה של VPI. מחיר המכונה היה קצת מתחת ל 3000 ש"ח. הבהמה תופסת לא מעט מקום ועושה רעש של טרקטור. מצד שני, 3 דקות והתקליט נקי ויבש משני צדדיו. די מבאס לחזור הביתה עם ערימה של תקליטים מיד שניה שרכשת ולהתקע במטבח לשעה של ניקיון (כמו שהייתי עושה קודם) ולהתחיל לפזר תקליטים לייבוש בכל מני מקומות בבית. גם תקליטים שנמצאים אצלי שנים ומעולם לא נוקו כהלכה עוברים ניקיון לפני ההשמעה. בקיצור, לדעתי עבור חובבי הויניל מכונה לניקוי תקליטים שווה כל סנט וכדאי להתאמץ ולרכוש אחת אם יש לכם מאות תקליטים.
 

eliesh

New member
ניקוי תקליטים

יש מכשיר מעולה בכתובת: http://www.hificables.co.uk/ProductDetails/mcs/productID/11035/groupID/712/categoryID/2411/v/cbd9ee8a-652d-4e9c-8a4c-92187dd7bfd6 הוא נקרא disk antistat , יש לי אותו,התוצאות מעולות, זמן הניקוי קצר והוא פותר גם את בעיית החשמל הסטטי אחריי ניקוי התקליט לא מושך אבק.
 

A GOOD HEART

New member
תסלחו לי מאוד..כנסו../images/Emo88.gif

תסלח לי אבל אני חייב לציין שאני מתקלט כבר שנים עם תקליטים גם חדשים וגם ישנים.אני עובד עם טכניקס SL 1200 ומחט סטנטון.. ואין צורך בכל התהליך הארוך שרשמת. ניתן וגם מומלץ לשטוף את התקליט במים זורמים ואחרי שתשטפו אותו,לא תאמינו!!! הוא ישמע כמו חדש כאילו יצא מן החנות! תנסו את זה ולא תאמינו..יש לי תקליטים משנות ה-60 שנשמעים כמו חדשים בזכות זה. לשטוף ולא לנגב..תנו לו להתייבש וזהו! נגנו ואותו על הפטיפון ולא תאמינו איך הוא ישמע לכם. תהנו..
 
למעלה