שרשורי הכבלים האחרונים אוחדו

Croc

New member
זה ההבדל בינינו...........

אני עושה את הניסויים האלה כדי להיתנסות באופן אישי ואולי, רק אולי להתקרב לאמת. זה שזה לא ניסויי מדעי פרופר זה אני יודע. אני לא יודע בדיוק למה אבל אני סומך על אסף בעניין הזה. בכל זאת, אל מנת להבין את התוצאות יש לבחון אותם בצורה ביקורתית ומכמה נקודות מבט. אתה מסתכל על זה רק מנקודת מבט אחת. אני מחפש גם את הצד השני של המטבע - אחרת לא הייתי בעסק של הניסויים. וזה ההבדל בינינו. שרוצים לנתח את התמונה ובמוקם זה מקבלים דברים בסגנון "אה, אמרתי לך" זה לא תורם לדיון.
 

1337hAx0r

New member
נקודות מבט? זה לא בודהיזם

זה חוט חשמל. גם אני קניתי חוטים ב2000 שקלים בהתחלה, חשבתי ששמעתי הבדלים תהומיים, ניסיתי להחליף שוב ושוב בין הכבלים , החלפתי,בדקתי במבחן עיוור ולא במבחן עיוור, והגעתי למסקנה שלי. באמת שאני לא מבין מה יש לנתח בחתיכת חוט.
 

cotler

New member
יש כאלו שגומרים מהר

ויש כאלו שמנתחים את העובדות ואז מגיעים למסקנות
 

Croc

New member
לפי היגיון שלך אז בכלל לא צריך.....

ניסוי. אז דעתינו שונות. אז בתור מי שחושב שאין מקום לניסוי ואין מקום לדיון - למה אתה נכנס לדיון הזה? בקיצור, מותר לך להחזיק בדעה מנוגדת לשלי ולחושב אחרת על עולם, עליי, על הכבלים שלי ועל הטוויטרים שלי
אבל רק רק עכשיו הבנתי מאיפה בא הערה הלא בונה שלך...........
 

cotler

New member
אם דיברת אלי, כנראה שלא הבנת

אני בעד ניסוי, בעד ניתוח, בעד מחשבה ובעד טעיה. אני נגד נודניקים שחושבי שהם יודעים הכל.
 

1337hAx0r

New member
|אמוטיקון מותש|

כתבתי שניסיתי, במבחן עיוור ובמבחן A/b. וגנאדי, אני חושב עלייך רק דברים טובים
גם על הכבלים שלך, אני בטוח שהם מצויינים מבחינת אמינות, יופי ואיכות הבנייה.
 

Raffael

New member
כל הכבוד על ההשקעה

אין לי מושג מאיפה יש לך כוחות וסבלנות ליזום כזה מבחן ולהריץ אותו ולאורך כל כך הרבה זמן. כמובן שמסקנות כמעט שלא ניתן להסיק כאן ואין למבחן הזה ערך מדעי או אחר, למעט המסקנות שיוכל להפיק כל אחד מהבוחנים לגבי עצמו, עם עצמו. אהבתי מאוד את הטופס של ניב. בלי בלבולי מוח - לא שמע וזה מה שהוא כתב. במיוחד שהוא אחד מהטוענים העקביים במחנה המבדילים.
 

amiud

New member
הצעה מעולה למאמינים ולא מאמינים

חברות של כבלים אמורות להאמין במוצר שלהן ולפחות להכיר אותו לכן: מעניין יהיה להזמין נניח נציג של אחת החברות בארץ שיצליח במבחן עוור לזהות את הכבל שהוא מייצג או לפחות לומר - זה לא שלי. אז תדעו סוף סוף אם יש הבדל וצריכה להיות תשובה חד משמעית: שלי/כבל אחר. אז???
 

amiud

New member
והכוונה לא לסוחרים או לחנויות בארץ

מעניין יהיה לשלוח אימיל לכל אחת מהחברות ולשאול האם בארץ יש להם נציג שאכן יכול להצביע על הכבל הנכון - הבעיה היא: או שלא יענו או שיגידו שתפנה לנציג ישירות בארץ , אלא אם אחד מהסוחרים/נציגים מוכן לסיכון?
 

amiud

New member
אסף אני רואה שכבר ענית לי

וכנראה כך יהיו שאר התשובות במיוחד מהנציגים :) שיהיה
 
למעלה